Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 1335991 | 2009-08-26 19:20 | |
![]() | Ett tag var dom på våran dörr ett antal ggr på ngr månader,den (sista?)gången hade jag på mig en hårdrockströja,Kizz,efter det har dom inte ringt på våran dörr,trots att jag sett dom på gården, det här var för 2-3 år sedan :) Dom tycks iaf inte gilla hårdrock..... | |
| ___Tania___ | 2009-08-26 19:37 | |
![]() | Vill bara berätta att sist jag sa "Nej tack", kilade en karl in foten så att jag inte kunde stänga dörren. Det kallar jag inte vänlighet. Jag tycker det är att gå över gränsen. Dessutom står det på min brevlåda: Jag vill inte ha reklam från Jehovas vittnen, och ändå stoppar de ner sin sliskiga vänlighet i form av en fyrsidig klitcheliklatschig färgrann av same same garbage everytime. En annan gång bodde jag i studentkorridor, och de sprang runt där, precis som man går in i nåns vardagsrum, där stod de i vårt kök. Det var inte kul. Det blev oro i hönsgården. | |
| ___Tania___ | 2009-08-26 19:40 | |
![]() | Men, alltså...är jag den enda som kan vara otrevlig? Jag säger åt dem: "Gå härifrån! Sen smäller jag igen dörren. Och nu kom jag på att det var två år sen jag såg dem... uaaaaaaaaaaaaaaaa;( | |
| ___Tania___ | 2009-08-26 19:40 | |
![]() | Gå härifrån började när jag såg ovan beskrivna fot. Fy satan vad fräckt! | |
| remvanrijn | 2009-08-26 19:43 | |
![]() | Tania___________ bodde du nu på en studentkorridor eller i en hönsgård???? du är lite otydlig där.. Ps , kasta inte blåbärschokladpajen du har, spara den tills bättre tillfälle =) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-08-26 19:47 | |
![]() | Åmeh! | |
| ___Tania___ | 2009-08-26 19:50 | |
![]() | Haha, det var som en hönsgård just då, och precis efteråt. Sju av åtta var upprörda, även tupparna... Klart! Alla var rädda för rävarna som klivit in... Det var obehagligt att de bara klampade in i vårt privata. Endast en höna tyckte att de var vänliga. :) Vi andra tyckte att de skulle ha ringt på och inväntat om det var ok att komma in. | |
| ___Tania___ | 2009-08-26 19:50 | |
![]() | Förlåt Miss Yoco.... ? Var jag för elak mot dem?? Sorry! Jag ingår i de nuvarande miljarderna som får bo på månen. | |
| ___Tania___ | 2009-08-26 19:51 | |
![]() | Haha, pajkastning :) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-08-26 19:55 | |
![]() | Iicke det minsta, Tania. Fram med hårda bud bara om de skulle försöka igen. :)) Jag åmehhade på annat. :)) | |
| ___Tania___ | 2009-08-26 19:57 | |
![]() | Nä, jag känner mig taskig, men jag gillar inte folk som bara ringer på så där. | |
| remvanrijn | 2009-08-26 19:59 | |
![]() | Åmäääh gällde nog mig hehe =) | |
| remvanrijn | 2009-08-26 20:00 | |
![]() | Va, få man inte ringa på heller..? hur skall man göra klart hos dig att man vill ha kontakt.. genom ombud? | |
| Mouche - Administratör | 2009-08-26 20:34 | |
![]() | Vi har en specialinsatt Ansvarig för att denna tråd följer ämnet. Mouche =) | |
| ___Tania___ | 2009-08-26 20:38 | |
![]() | Jag tycker att Jehovas vitten bör ringa innan de kommer. Då kan man tacka nej, och så är alla lika artiga och trevliga. | |
| Tess 08 | 2009-08-26 20:41 | |
![]() | De JV som jag stött på ÄR otroligt trevliga, men de är ju utbildade i trevlighet också :) typ.. En av de som var här och plingade på träffade jag på stan en dag.. hon kände igen mig och vi hälsade, senare när jag träffade på henne så frågade hon hur det var med dottern och min egen sjukdom. Jag svarade och det var det.... | |
| Megaherz | 2009-08-26 22:56 | |
![]() | Några kompisar till mig tipsar jehovas vittnen om vilka som är "intresserade", så att de ska gå dit och snacka. Nån ny form av busringning.. | |
| Soke | 2009-08-26 22:59 | |
![]() | Här där jag bor kommer prydliga damer o herrar. De går direkt när jag säger att jag inte är intresserad. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-08-26 23:01 | |
![]() | Dom har ingen aning om antalet länder det finns i världen. Dom drar bara till med nåt. | |
| drakenborg | 2009-08-26 23:07 | |
![]() | för ett x-antal år sen kom dom till mig o glädjen i deras ansikten när ja tala om för dom att min farfar i danmark e en av dom så kallade äldste i jehovas vittnen, ersattes kort därefter av besvikenhet när ja tala om att trots min farfars prövningar, att ha varit me på "möten" så tror ja i vilket fall inte på dom. Nu kommer dom aldrig. Min farfar hoppas än, trots han vet att de e kört att han inte kommer till paradiset eftersom hans barn, var av ett är homosexuell, vilket e en stor synd hos dom (kan tillägga dock att fast dom egentligen ska avbryta all kontakt så klarade inte farmor de, o tur de för i detta fall hade ja stått vid min farbrors sida) o hans andra barn e förlorade, likaså hans barnbarn. Men han har dock aldrig varit en sån som predikar o försöker få en att tro hela tiden, tvärtom han kan ta en grogg o spela kort o skämta men hans tro kommer ändå alltid först. Jag har alltid respekterat min farfar o hans tro, tills den dan min far gick bort- va 19 när han dog- o när ja fick reda på en del grejer, som även fast min far inte va jehovas så delade han en del av deras tro tack vare sin uppväxt, o för mig va de inte acceptabelt. Detta diskuterade ja me min farfar o han sa- ja men de va din fars vilja! Då sa ja för första ggn i mitt liv till min farfar- ja, o de va min vilja att han skulle välja oss framför alkoholen, men de gjorde han aldrig, så varför ska ja acceptera de val han gjorde? Detta gjorde min farfar helt ställt, dels tror ja, för att ja aldrig snackat emot han på de viset o kanske kom ja åt en öm punkt. Jag tror verkligen att de e helt ok att tro på de man vill så länge de inte skadar en själv eller andra, men oavsett va man tror på kan de oxå va ett sätt att gömma sig för verkligeheten, konflikter osv, istället för att ta itu me saker o ting. Visst jehovas rädda min farfar från alkoholen, o alkoholen tog min pappa ifrån mig, men likaväl tog jehovas min farfar ifrån mig oxå.... | |