Spelrum
| Giraffen | 17 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 356 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess 08 | 2009-11-15 23:36 | |
![]() | jupp jupp | |
| YlBjörn | 2009-11-16 00:55 | |
![]() | Bor i hus i skogen, å på vinden studsar råttorna runt om natten, och här nere klampar katterna och snarkar, så inte fan är de lungt på landet heller! | |
| rufs | 2009-11-16 01:51 | |
![]() | hade en granne som klagade o sa att jag drog min dammsugare för hårt över golven(dagtid) blev då inkallad till bovärden som undrade om jag inte kunde bära min dammsugare när jag städade ???? frågade då om han gjorde så hemma hos sig ...NÄ svarade han ja du min har ju hjul så om inte du vill städa hos mig så får den fortsätta kana efter mig på golvet ... vilka j--a puckon det finns | |
| rufs | 2009-11-16 01:54 | |
![]() | En annan granne som passerat i mitt liv ägnade sig åt att alltid kliva rätt in o ut i köket för o se om det fanns ngr rester kvar som hon kunde provsmaka i köket !! hon "lånade " dessutom en hel del saker när vi inte va hemma gick in med nyckel o tog för sig av både mat o köksredskap!! Sen hade hon mage att bli sur när vi bytte lås i dörren | |
| Kängan | 2009-11-16 07:36 | |
![]() | För flera år sedan bodde jag i ett hyreshus som var väldigt lyhört. Fester, sex mm hördes rejält. Fast jag tycker nog ändå det värsta var när grannparet grälade. Det lät som de stod precis utanför min dörr och skrek åt varandra. | |
| KattaBa | 2009-11-16 22:53 | |
![]() | Har fått höra i huset att min granne är den notoriske klagaren. Vilken överraskning..... inte!! Jobbigast har han nog själv där han sitter med papper o penna o noterar när jag kliver över golvet. | |
| Bolerria | 2009-11-17 12:09 | |
![]() | Min granne som bor själv i en etta brukar skrika och vråla...helt spontant. En gång skrek han "Aj, aj, aj, nej, nej, nej!". Ibland vrålar han bara "Aaaaargh". Först trodde jag att han kanske spelade tv-spel och levde sig in väldigt mycket i det. Men jag har nu kommit till slutsatsen att han nog har nån psykisk åkomma...kanske tourettes eller panikångest. Ibland spelar han elgitarr också....väldigt dåligt. Bör tillägas att han aldrig går utanför dörren....förutom den där gngen då han vrålade och sedan storma ut ur lägenheten och springa 2 varv runt huset för att sedan storma in igen....märklig kuf. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-11-17 12:59 | |
![]() | Av inlägget, 2009-11-17 12:09, kom jag att tänka på att det kunde bli en rolig bok, om någon samlade ihop folks berättelser om roliga, speciella, tossiga grannar och deras förehavanden... Typ, skildringar ur verkliga livet... | |
| pixie25 | 2009-11-17 13:20 | |
![]() | Ett äldre par som bodde under mig, hade en dag lagt ut torkad hundskit i trappen, några på varje trappsteg fram till min dörr, o en lapp i brevlådan att ta reda på det som min irländska varghund uträttade på gården. Till saken hör att jag ALDRIG nånsin lät honom uträtta sina behov i närheten av huset ens, vi gick alltid långt in i skogen, dit dom inte ens tog sig, skröpliga som dom var. Dessutom gnällde dom på min då 1-åriga dotter, att hon klampade när hon sprang omkring i lgh, (hon var pytteliten o smal)....suck! | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-11-17 13:22 | |
![]() | mäh,de där har inte jag hört=/ va fan,hahaha | |
| Fanzine | 2009-11-17 14:01 | |
![]() | Musse, det var när G o J var små, Inga blev galen o rusa dit o läste lusen av dom, tur dom inte fick en infarkt... | |
| Fanzine | 2009-11-17 14:04 | |
![]() | Jag hade ju precis kommit hem från BB, med J, o jag tappade bröstmjölken av all stress med dom där människorna, ja, det var nog första o enda gången den lugna Inga blev bindgalen, ha ha ha | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-11-17 14:37 | |
![]() | Bolerria: låter som en pokerspelare. | |
| KattaBa | 2009-11-17 22:21 | |
![]() | Det var bättre förr när det fanns "halvmoderna" lägenheter. Toa inne och dusch i källaren. Jag passade alltid på att gå ut och slänga sopor eller nåt när min URSNYGGE granne gick med handduk om höfterna ner i källaren för att duscha. Det var tider det.... | |
| Zizzzi | 2009-11-17 23:37 | |
![]() | Vårt hus är halvlyhört. Jag har ett underligt temperament. VERKLIGA orsaker att bli förbannad tar jag med ro, medan jag får utbrott över små bagateller. Således brukar det bli minst ett utbrott varje gång jag lagar mat (t ex om jag tappar en slev, spiller eller bränner mig), med långa haranger av svärord i kreativa kombinationer. Ibland ett litet ilsket skutt att ackompanjera vrålet med. De har aldrig klagat, och tror nog de finner det ganska underhållande. Det hade i alla fall jag gjort. :) | |
| Miss_jk | 2009-11-20 17:44 | |
![]() | I förrgår, vid 23-tiden började någon i huset att borra och höll på i en halvtimme. Inte ok! Igår vid 02-tiden började mina alkisgrannar att bråka, vilket händer väldigt ofta. Han vrålar med full styrka det ena könsordet efter det andra till sin stackars sambo, och gör så i typ två-tre timmar. Inte heller ok! Nästa gång ringer jag polisen, för jag börjar fundera på om han slår henne också. Vad är det som är så svårt att förstå vad gäller att vara hyfsat tyst vid vissa tidpunkter? Hur kan man tro att det är okej att borra eller att skrika och gapa på varandra klockan 23 i ett "flerfamiljshus" ? Fattar man inte bättre? | |
| KattaBa | 2009-11-23 00:04 | |
![]() | Nu skall jag smyga på tå ut i badrummet.... Vågar jag köra eltandborsten tro? Det är sent men jag är djärv mohahahaha! | |
| KattaBa | 2009-12-22 12:22 | |
![]() | Han har varit här igen! Med ett brev där det står att vi skall ha mjuka tofflor på oss och lägga "gångmattor" på vår parkett (som kostade många hundra per kvm att lägga in för ett halvår sedan). Jag tänker: "God Jul själv, gubb*##*¤%&" | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-12-22 12:22 | |
![]() | men va fan......haha!jag skulle flytta! | |
| KattaBa | 2009-12-22 12:29 | |
![]() | Jaaaaaaaaaaaaag??? flytta??? Han får flytta!!! | |