Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 74 |
Mobilspel
| Pågående | 19 728 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2010-01-24 15:58 | |
![]() | "dakun, eller falun, är en jävla håla...." Falun är en utpräglad tjänstemannastad med högskola mm. Jag gillar den atmosfären. - Och vad det än sen beror på, så är Falun och folket där trevligt, så det så. Borlänge däremot, DET är en "jivvla håla". ;P Du bor väl inte där, bomah? ;P *retas bara* :) Sorry så mycket för OT. | |
| BlygaIda | 2010-02-05 13:50 | |
![]() | mattieh: Så du är från Sthlm? Det är min sambo också och han hatar att vara född där och trivs bättre i dalarna. ni kanske kan ha mycket att prata om :P | |
| BlygaIda | 2010-02-05 13:51 | |
![]() | har förresten flyttat nu så ska snart ta tag i det hela. men vill landa lite först, men hör av mig sen till er som gett sin mailadress till mig! | |
| BlygaIda | 2010-03-19 14:48 | |
![]() | Ville bara säga att det är tråkigt att se att de som jag nu bjudit in till spelkväll inte tycks intresserade. Endast EN enda person är fortfarande intreserad... Men det kanske kan bli något ändå om jag får ihop människor på annat håll. | |
| Läderfejan - Ej medlem längre | 2010-03-19 21:51 | |
![]() | Prytte vill vara med och spela TJEJSNACK. | |
| BlygaIda | 2010-03-21 12:28 | |
![]() | Lessen men han verkar inte vara intresserad över huvudtaget... | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-03-21 15:31 | |
![]() | Hahaha, var det bara jag som var intresserad? | |
| mattieh - Ej medlem längre | 2010-03-21 15:32 | |
![]() | Jag är inte från sthlm, jag är från sthlms län. Det är jag noga med att poängtera. | |
| BlygaIda | 2010-03-27 16:32 | |
![]() | okej, jag är med :) Sthlms län var det :) Ja, tyvärr var du den enda intresserade, men vi kanske kan få ihop nånting ändå? Har du några kompisar som vill hänga på? Kanske några fler absolutister? Fast såna finns det väl tyvärr inte många av :( | |