Spelrum
Giraffen24
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade38
Mobilspel
Pågående19 358

Forumkategorier

Användare Inlägg  
tipitina2009-12-06 20:21
Antal inlägg: 2687

En gång för länge sedan messade jag och min blivande make. Jag hade varit ute på galej i en annan stad och vi mysmessade lite sådär och han frågade något i stil med om jag var "fyllekåt". -Jajemän! svarade jag... Sedan somnade jag. Jag hade ju tänkt fortsätta med något gulligt om att han uppfyllde mina tankar osv men innan han hunnit svara låg jag alltså och snarkade.

Måste jag tillägga att han inte var glad och på morgonen ringde han, arg som ett bi så det var bara för mig att pallra mig hemåt...

pion ekrot2009-12-06 20:25
Antal inlägg: 3340

Hahaha :)

vita_syrener - Ej medlem längre2009-12-06 20:27
Antal inlägg: 22144

Stackarn är uppstånden

Larvbrud - Ej medlem längre2009-12-06 20:33
Antal inlägg: 4050

Karsten klok som alltid.

Dödmetallörn: Nu var det visserligen en vänskapsrelation. I vilket fall verkar det ju ännu mer onödigt att säga till någon att man gillar den, om man kan träffas irl och visa det.
Jag klandrar ingen som vill skicka kärleksbrev eller vill berätta muntligt för sitt offer hur de känner.
Däremot håller jag inte med om att att man alltid måste informera muntligt/skriftligt innan man kliver på, såvida inte bägge parterna har underutvecklad förståelse för kroppsspråk.

Ässät2009-12-06 20:56
Antal inlägg: 4824

Det händer mig också fast inte på Betapet utan andra forum eller msn.. jag brukar nog iallafall säga till att jag ska logga ut eller nåt till människan jag håller på att prata med *s*

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?