Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 352 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2009-12-14 17:40 | |
![]() | Du vet ju att jag gillar dig Robban ;-) Men får man sitta i betafinkan då? | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 17:42 | |
![]() | Säg så här... Mouche har en väldigt stor nyckelknippa. :-) | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:02 | |
![]() | Men hur kommer det sig att många kommer undan med så mycket mer än andra på det här forumet? En seriöst menad fråga, helt utan sarkasm. På tal om kriminella typer med attraktionskraft. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:02 | |
![]() | Charm, kontakter och bondröta. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:05 | |
![]() | Det känns som ni håller på att glida in (iväg?) på något privat här...!? PM förslagsvis? Jag tycker prisondate verkar superbra jag som sagt. Om det vore Amnesty som förmedlade kontakter utan ordet "date" så skulle det inte ens uppmärksammas. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:05 | |
![]() | Som ett fängelse då. Och du är säkert hyvens Robban, Bosse hänger knappast med förbrytare. Men alla dessa andra OZwannabehårdingar som inte gör annat än gaddar ihop sig mot folk i olika trådar borde ta och kamma sig. (detta är inte OT eftersom jag gör liknelser med ett fängelse.) | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:12 | |
![]() | Jag har inte sett mycket av dessa wannabehårdingar. Hänger de i Seriöst? | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:15 | |
![]() | Alfahannar och Betagossar. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:15 | |
![]() | Prisondate - because you´re worth it. | |
| principatia - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:17 | |
![]() | Handen på hjärtat; tror Du, att du någonsin under ditt långa liv kommer att begå ett brott? Idag har vi inte gjort det, men hur är det i morgon, nästa år eller om tio år. Människan förändras. Omgivningen förändras. Livet är inte konstant. Plötsligt händer det... | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:19 | |
![]() | Jag har begått brott. Aldrig suttit inne dock. Och det ska nog mycket till innan jag får skaka galler. Det vore föga smart att ta upp en brottskarriär på ålderns höst. :-) | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:21 | |
![]() | Robban, man måste vara alert. De mobbar någon en stund, sedan tas deras inlägg bort snabbare än vinden så att deras boybandimage inte förstörs. Som ett UFO ungefär. Var det bara en synvilla? Bosse Bus, jag förstår inte vad du menar med Amnestyexemplet. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:28 | |
![]() | Vem är bosse bus? Det var jag steve som skrev om amnesty! Jag menar bara att amnesty har förmedlat kontakter mellan intagna och befolkningen i alla år. Att ha kontakt med yttervärlden är oerhört viktigt för många intagna, särskilt de som är isolerade Jag är naturligtvis naiv i min betraktelse, prisondate handlar naturligtvis om att förmedla kontakt mellan naiva tjejer och oförbätterliga tunga kriminella!? ;) | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:31 | |
![]() | "Att ha kontakt med yttervärlden är oerhört viktigt för många intagna, särskilt de som är isolerade." Ha ha, ja, det tror fan det. Men då är de ju inte isolerade längre. "Jo, du är så farlig att du måste isoleras, men du får dejta brudar på onsdagar efter lunch". | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:34 | |
![]() | Det är väl inget kriminalvårdsprojekt detta robban? Det är väl ingen som bestämmer vem som skall få ha kontakt med intagna via post, och om den intagne vill träffa sin "date" på sin besökstid så är det väl heller inget problem (bara besökaren är clearad så att säga). Inget som säger att den intagne ens har möjlighet att träffa sin "dejt" under den tiden han sitter på anstalt. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:36 | |
![]() | Jag håller med "Steve", men man måste ju få ta upp problematiken kring de som bara söker sig till en sådan sida i jakt på kriminella muskler att omvända, trots att man tycker initiativet i sig är bra. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:38 | |
![]() | självklart får man göra det. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:39 | |
![]() | Ja, det är möjligt att tanken är god. Om det sedan blir bra för alla parter i slutändan är en annan fråga. Men det vet man ju förvisso inte utanför murarna heller. Så, dejta på, ni som vill. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:40 | |
![]() | Tack robban. Väntade på din välsignelse. /"Steve" | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 18:40 | |
![]() | He he | |