Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 500 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ässät | 2009-12-14 00:27 | |
![]() | Det har ju inte bara hänt att han haft älskarinnorna på sina hotellrum..utan även åkt hemifrån direkt till en av dom alla älskarinnorna och hittat på nåt till Elin. Är han sexmissbrukare så får han säkert vård för det eller också drar han till med det för Elin för att hon ska stanna kvar vicket jag aldrig skulle göra. | |
| Tommy 1979 | 2009-12-14 00:29 | |
![]() | Pingiskillen: Ja, tyvärr. Idioter finns överallt, och det finns ingen hejd på hur korkade, inskränkta åsikter folk kan ha. | |
| Mr Sun Green - Ej medlem längre | 2009-12-14 00:31 | |
![]() | I usa reparerar man sitt varumärke. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-14 00:33 | |
![]() | Tiger Woods beteende är inte ett dugg märkligt i mina ögon, sen kan man ju undra hur naiv man får vara som svensk barnflicka? | |
| El Gronde | 2009-12-14 00:35 | |
![]() | Naiv för att hon inte kunde räkna ut att mannen hade fjorton älskarinnor? Hur cynisk får man vara. | |
| Demakill | 2009-12-14 00:36 | |
![]() | seriously...who would´nt? | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-14 00:41 | |
![]() | El Gronde, han kanske inte är den förste miljardären att hoppa över skacklarna. | |
| Karsten PhD - Ej medlem längre | 2009-12-14 00:42 | |
![]() | Min f.d. livspartner sa en gång något mycket klokt när jag kom hem och upptäckte honom i sängen med min bästa väninna. Jag undrade liksom så många andra om jag inte var nog för att tillfredsställa honom. Han kontrade med att påpeka att jag själv då och då i min ungdom brukade röka cigarett när jag drack vinet som han bjöd på. Var vinet inte tillräckligt gott för att tillfredsställa mig? Nej, cigaretten använde jag endast för att förhöja min njutning. På samma sätt använde han endast sin älskarinna för att förhöja den tillfredsställelse han redan kände i vårt sexuella liv. Jag förstod detta och såg honom med större respekt därefter. //Karsten, PhD | |
| Ässät | 2009-12-14 00:45 | |
![]() | haha vicken jämförelse.. | |
| El Gronde | 2009-12-14 00:45 | |
![]() | Ha ha! Du är en generös själ, KarstenPhD. Elin har mycket att lära. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-14 00:46 | |
![]() | Varför f.d. livspartner? | |
| nurser | 2009-12-14 00:52 | |
![]() | elin kan gå med huvudet högt till banken och därefter vara ekonomiskt oberoende för resten av livet! | |
| Sote | 2009-12-14 13:09 | |
![]() | Håller inte med om tidigare inlägg att en gång otrogen alltid otrogen. Det behöver inte alls vara så. Man kan gå vidare utan att separera men det tar tid och kräver mycket jobb men det går. | |
| åskarl | 2009-12-14 13:39 | |
![]() | ...Samtidigt är han som sagt en golfspelare i världsklass. Min enda fråga är: hur fan hinner karln med?" ...tja, tiger lär vara världsetta i sporten där de går arton hål per dag.... | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:01 | |
![]() | Tycker att Tiger ska få ligga med vem han vill, sen när ska det vara så jävla pintjockt med moralisk jävelskap att man inte ska få lite pöka runt lite utan det ska bli kalibalik. Det här är som att gå på ett väckelsemöte Nej mina damer och herrar kolla inte på nålen i Tigers öga utan på pålen i eder eget. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:10 | |
![]() | Tyvärr är inte Tiger lika tuff som du, Yond. Nu gråter han ut i media för att rädda äktenskapet. Man får välja, antingen äter man kakan eller så har man den kvar. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:12 | |
![]() | Jag skulle tro att det är hans sätt att stressa av, som sen kanske lett till beroende & missbruk. Han lever nog under hyfsat mycket press & stress. Men det gör det ju inte rätt för det. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:16 | |
![]() | Jag läste en krönika idag där det berättades att Tiger redan i unga år hade vilda partyn och var tämligen sexfixerad. Nästan hela golfvärlden kände tydligen till hans vidlyftiga sexliv. Detta stinker, gott folk. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:18 | |
![]() | Det är ganska ovanligt att unga män är sexfixerade och gillar att festa. | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-14 14:19 | |
![]() | Nåja, det finns grader i helvetet. | |