Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 398 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LisaLong | 2009-12-21 18:43 | |
![]() | DeepBlueEyes ja det skulle han skriva, hemskt när det blir så allvarliga saker. Men tyvärr är det inte många tacken man får använda när man lämnar omdömme. Hoppas allt ordnar sig för dig Demsey | |
| LisaLong | 2009-12-21 18:44 | |
![]() | vinterresa det är inte enbart begagnat på Tradera:) | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-12-21 18:47 | |
![]() | Dempsey, detta verkar så sjukt, att jag hoppas att du har hittat på "en story". Är det verkligen sant, så är det ett riktigt otur du har haft. Så här blir det ju, när ett land inte klarar ta hand om allvarligt psykiskt sjuka utan de får gå lösa bland vanligt folk. Aldrig någonsin kommer jag att lägga bud på något begagnat på någon nätauktion. Att man överhuvudtaget har gjort det någon gång ! Där kan ju vilka galningar som helst agera och provocera andra och på så vis tillfredställa sina behov av att ge sig på folk. Var försiktiga! | |
| pms | 2009-12-21 18:52 | |
![]() | "Nej, jag har inte förlorat något. Men köparen vill ha varan först innan betalning är senaste mailet, detta på råd från traderas chef under fredags kvällen. (!!??)" Detta låter som skitsnack. Traderas support rekommenderar att aldrig skicka varan innan betalning skett!Om du ej fått betalt (trots upprepade försök till kontakt) är det KÖPAREN som gjort fel inte SÄLJAREN. Anmäl denne köpare till Traderas support via ett mail så kan de kolla upp personen och eventullt stänga av(beroende på om denne köpare har negativa omdömen sedan förrut)Lycka Till och hoppas det löser sig! | |
| Phelan | 2009-12-21 18:53 | |
![]() | Dempsey: Jag kan bara instämma och beklaga att du råkar ut för en sådan tok. Törs man fråga vad för slags vara det är som har väckt sådana känslor? Handlar det om mycket pengar för föremålet? | |
| Dempsey - Ej medlem längre | 2009-12-21 19:02 | |
![]() | Runt 1000 lappen. Värdet verkar orelevant då människan hakat sig. | |
| zabla | 2009-12-21 19:28 | |
![]() | Usch då! Vad jobbigt! Skulle bra gärna vilja veta vilken denna rubbade person är så man inte säljer nåt till honom! =/ Hoppas det ordnar upp sig! | |
| henrik_l | 2009-12-21 19:41 | |
![]() | Äh lägg upp auktionen igen bara och be idioten köra upp nåt. Tomma tunnor skramlar mest. | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2009-12-21 20:20 | |
![]() | Testa reaktionen genom att säga till den där djupingen att du redan sålt varan... sedan avvaktar du en tid, och lägger ut den till försäljning igen. Om puckot skulle ge sig på dig fysiskt på grund av detta, kan du i alla fall vara säker på att han hade gjort det i alla fall. Om det inte är ett tvättäkta psyko du har att göra med, så är det med största sannolikhet en nykter alkoholist (Ska inte dra alla över en kant, men har stött på flera sådana själv genom åren - gemensan nämnare hos dessa som just jag hamnat i konflikt med = de har ALDRIG fel, om de så blir dömda i rätten är det i deras värld lagen som har fel, fullkomligt omedgörliga och kompromisslösa). MED URSÄKT TILL DE NYKTRA ALKOHOLISTER SOM GÖR ETT BRA JOBB MED SIG SJÄLVA OCH SIN OMVÄRLD - jag menar bara de jag råkat i "strid" med och som jag fått veta att de var f.d. alkoholister. | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-12-21 20:39 | |
![]() | Fick en tanke. Han har kanske blivit bestulen på en sådan vara och tror att det är hans ex. som är till salu nu. ;) Man kan ju spekulera hur mycket som helst. Men, NÅGON orsak måste väl ändå ligga bakom personens beteende. Som det är beskrivet här, verkar det ju hel tokigt. | |