Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2009-12-27 00:23 | |
![]() | Måste ju bara kommentera en mening till för du är ju ganska roande, måste jag säga ... ;-) "Jag tycker inte Meg och Siw är sexiga. De är i den åldern då man inte orkar sminka sig och där en scarf i håret anses piffigt." Vad DU tycker om Meg och Siws sexighet är väl inte intressant i sammanhanget - det du skrev var att de var gamla nog att vara killarnas mammor och därför kunde det inte bli något rajtantajtan ... typ. Så att ditt uttalande hade med just ålder att göra, tycker jag inte är ett antagande från min sida som känns helt taget från luften. ;-) Och angående att vara omålad så har jag alltid varit i den åldern där jag inte orkat måla mig - (mer än högst sporadiskt och då har jag gjort det mer råge istället) - och jag har aldrig lidit brist på uppvaktande killar/män så näää, din teorilogik tror jag inte alls på. ;-) | |
| Comeon - Ej medlem längre | 2009-12-27 00:23 | |
![]() | Sicken karlakarl han är Bergqvist i din länk Tur-Tomten! Fy fan där sjönk han... Vill bara tillägga att jag också är spiknykter! | |
| Satyra | 2009-12-27 00:29 | |
![]() | "Sicken karlakarl han är Bergqvist i din länk Tur-Tomten! Fy fan där sjönk han..." Det var exakt just detta jag menade i mitt första inlägg om varför aldrig skulle komma på tanken att vilja ligga med Kjell - eller någon liknande honom. Det är den här typen av uttalanden jag hört honom göra genom åren. Korkad var ordet. :-O ;-) | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-12-27 00:32 | |
![]() | Håller med, det kan bli roliga meningsutbyten i denhär tråden _om_ folk orkar hålla en lättsam ton i bjäbbandet. :P - Och jo, Kjell B sjönk ytterligare iom YouTube-länken. *yak* | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-12-27 00:34 | |
![]() | Kjell har alltid legat på den låga nivån hos mig. Ihop med Körberg o han den där Rederiet-Joker, Johannes Brost. | |
| Miss Yoco - Ej medlem längre | 2009-12-27 00:35 | |
![]() | Hm...och vilka är det som tycks ha klass då? Vi kunde ju ranka några... :) | |
| Snoosy | 2009-12-27 00:35 | |
![]() | Missade tyvärr, får kolla reprisen. Stod nått att den skulle gå senare ikväll i tv, men hittar inte? SKummish Orkar inte kolla nätet. svtplay hoppar :I | |
| Anna Anka - Ej medlem längre | 2009-12-27 00:45 | |
![]() | Nästa år ska jag välja ut vilka som ska få vara med. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2009-12-27 11:42 | |
![]() | Tittade bara halva programmet, men fick ett bra intryck. Tror dock inte det kommer bli nåt större rabalder, ja som förra året då det var rejäla divpr, Kerstin Dellert, Jonas G :) | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2009-12-27 11:46 | |
![]() | divor.. | |
| magnusito | 2009-12-27 12:46 | |
![]() | Va härlig hon är Siwan. | |
| eeistan | 2009-12-27 14:18 | |
![]() | Och julfriden lade sig åter... | |
| Mouche - Administratör | 2009-12-27 14:51 | |
![]() | Inget mer bråk nu tack. Jag är alldeles för slö och däst efter all mat jag stoppat i mig över jul och behöver slappa i lugn och ro. Zzzzzzzzzz | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-27 14:52 | |
![]() | Off topic: Mouche <3 | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-27 15:00 | |
![]() | Hoppas att Meg Westergren får mer utrymme längre fram. Hon måste ha mycket intressant att förtälja, om man skrapar lite på den glättiga ytan. | |
| Dödmetallörn - Ej medlem längre | 2009-12-27 15:29 | |
![]() | Men Satyra: Kan inte jag få tycka att Meg och Siw är tråkiga, osmaskiga och okarismatiska utan att du ska bli så upprörd? (jag har redan svarat på detta men tanterna som tycker pms är ett argument gjorde ju så att en massa inlägg togs bort) Det är tröttsamt när kritik av personer som råkar vara av kvinnligt kön tas som åldersrasism och motvilja mot osminkade kvinnor. När männen i programmet är så glamourösa, djuriskt sexiga och brunbrända hade det varit trevligt om även kvinnorna var det, må låta ytligt men detta handlar om ett tramsigt underhållningsprogram. Det blir inga intriger och löpsedlar med Siw och Meg. Redan i första avsnittet märkte man en tydlig uppdelning mellan de busiga pojkarna och de omhändertagande damerna. trist. Lena Olin hade varit nåt, Eva Rydberg, Pernilla August eller världens mest fantastiska kvinna: Lill Lindfors. Satyra, jag hoppas du förstår att jag har en viss glimt i ögat även fast jag inte gör en smiley efter varje rad. Detta ämne känns nämligen inte så seriöst att varje sak som går emot ens egen uppfattning ska tas som ett påhopp. | |
| magnusito | 2009-12-27 16:07 | |
![]() | ja du dödmetallörn vi tycker visst olika om det mesta. Siwan hade ju en underbar karisma. Hur kan du säga hon är tråkig. | |
| Satyra | 2009-12-27 18:17 | |
![]() | Dödmetallörn - Säger det en sista gång - är inte upprörd över vad du skriver eller i mina svar jag skriver tillbaka. Inte ett dugg faktiskt. Den dagen jag blir upprörd lär du nog märka det - om jag nu ids bli det i ett forum likt detta. ;-) Och jag tycker inte heller att något av det någon sagt här, inklusive mig själv, varit ett påhopp på något sätt. Att diskutera saker - även om de inte är så seriösa - är väl själva pointen med att alls skriva i ett forum? Trodde jag i alla fall. Däremot tycker jag att det är lite tröttsamt - UTAN att för den skull vara så stort som upprörande ... - att du inte tycks minnas vad du själv skrivit och varför jag alltså då har tolkat det du sagt på ett visst sätt. Om du uttryckligen skriver att det är trist att de har med kvinnor som kunde varit killarnas mammor så att det inte kan bli något rajtantajtan, är det väl klart som tusan jag tror att du menar att de är för gamla. Inte en särskilt långsökt tolking väl? Men strunt samma - let it be. :-) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-12-27 18:31 | |
![]() | Det är tröttsamt när kritik av personer som råkar vara av kvinnligt kön tas som åldersrasism och motvilja mot osminkade kvinnor. När männen i programmet är så glamourösa, djuriskt sexiga och brunbrända hade det varit trevligt om även kvinnorna var det. Vilka män då? Inte dom som deltar i år iaf... det är där du fått allt om bakfoten Döden. Vi alla håller liksom inte med o det gör dig till en kobra som börjar hugga till höger o vänster o göra det personligt. Illa! | |
| Robbanov - Ej medlem längre | 2009-12-27 18:34 | |
![]() | Siwan var ju charmig, glad och snygg - som hon alltid varit. Meg är också en galant dam, men i första programmet hade hon en undanskymd roll. Det blir nog bättre framledes. | |