Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 331 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| wildcard | 2010-09-14 22:26 | |
![]() | Nietsmmar: Du har säkert större kunskaper i det engelska språkets vindlingar än vad jag har. Skillnaden mellan oss är nog främst att jag faktiskt har SETT detta program en längre tid och dessutom har SETT deltagarnas kamp med sig själva. Jag ser männsikan bakom fasaden, tycker jag! Sedan kan jag också tycka att programmets tid skulle kunna tas upp mer av själva kampen än av utröstningen och invägningen. Att så inte är fallet, förringar inte (för mig) deltagarnas kamp och värde. | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-14 22:28 | |
![]() | Ja. Manus kallas det. | |
| wildcard | 2010-09-14 22:30 | |
![]() | Nietsmmar: Ja, du verkar ha djupare kunskap än jag även när det handlar om mänsklighet och känslor... har inte alla dokusåpor ett visst manus? Kan det vara så att kampen ändå faktiskt pågår? Eller har de "fettdräkter"¨på sig? Hur menar du? | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-14 22:32 | |
![]() | Men ja. Dom går ner i vikt, med bakomliggande manus. Te.x Kvinnan som inte kunde få barn, buhu tänker tittarna. "Oj, jag vart viss med barn nu efter ett program" AAAAHW, tänker tittarna och fäller en tår. Bra Tv tänker producenterna, dålig tv tänker jag. | |
| wildcard | 2010-09-14 22:34 | |
![]() | Nietsmmar: Tänk vad du vill, jag gillar det och kommer att fortsätta att se det... jag brukar tänka att _jag_ är en gammal cynisk tant! =) | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-14 22:34 | |
![]() | Då var det löst! ;) | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-14 22:37 | |
![]() | det är rätt vanligt att bli med barn efter en viktminskning och detta då fettcellerna innehåller östrogen, dvs man går om kring och är ett p-piller . och då fettcellerna minskar så blir man lättare gravid Bitte | |
| wildcard | 2010-09-14 22:50 | |
![]() | Bitte: Ja, jag vet! Tur att jag kapade ledningarna innan jag började med LCHF! =) Ja, alltså, jag har ju redan barn, hon är "perfekt" så jag är nöjd! ...men för att vara seriös så är det svårare att bli gravid och att fortsätta att vara "okomplicerat" gravid om man är överviktig eller underviktig för all del. Det där att man är ett "p-piller" är ju kroppens försvar för att det inte ska bli för svårt att bära en liten person till! | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-14 22:53 | |
![]() | Donna, (hon vill bli världens fetaste kvinna) var gravid och fick ett friskt barn. Nu vet jag ju inte om hon visste om att hon var gravid förrän det kom, men hon fick en frisk unge iallafall. 2.bp.blogspot.com/_i...57 723b.jpg | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-14 22:55 | |
![]() | Det finns väl ALLTID undantag från allt, Bitte | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-14 22:58 | |
![]() | Nej Bitte | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-14 22:58 | |
![]() | fan, blev fel. Menade: Nej Bitte. | |
| wildcard | 2010-09-14 23:02 | |
![]() | Nietsmmar: Och du menar att hon är frisk och inte vill bli exploaterad? Var ligger skillnaden mellan henne och det du ogillar med "biggggessttt loooooooooooooser"? oj, blev det fel nu? | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-14 23:03 | |
![]() | Wildcard, kan du utveckla? Jag förstod inte vad du ville säga. | |
| wildcard | 2010-09-14 23:05 | |
![]() | Jag menar att jag frågar varför du gillar henne som uppenbarligen vill exploatera sig och sitt osunda leverna i media och inte gillar att andra människor vill förändra sina liv till att må bättre fysiskt och psykiskt i andra media. | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-14 23:10 | |
![]() | Sa jag att jag gillade henne? | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2010-09-14 23:17 | |
![]() | Mullisarna i prg har jättebra förutsättningar att gå ner i vikt - utan motionsinslaget som är direkt onyttigt i dom viktklasserna - för knän och fööter mest. Om dom byter diet till lågkolhydratkost med mkt fett så kommer kroppen snart att vänja sej vid fett i.st.f. socker som bränsle. Med deras metod nu så lever dom faktiskt farligt! | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-14 23:18 | |
![]() | Med den sjukliga övervikten som de i programmet har så finns det EN enda vetenskaplig lösning på deras övervikt,, och detta är läkarexpertisen i Sverige överens om,, Bitte | |
| wildcard | 2010-09-14 23:19 | |
![]() | Nietsmmar: Du drog upp henne som ett exempel i den här diskussionen, utan att värdera henne iofs men varför annars, du motiverade inte ditt val av argument/människa heller eller för den delen varför du har henne som exempel. Nu ska jag gå och lägga mig, jag börjar jobba tidigt imorgon (har börjat jobba 4.30 två dagar i rad så jag är lite mör), jag ska resa bort över helgen så jag kan nog inte besvara ett till inlägg från dig. Känns som om jag har viktigare saker för mig, mao. Jag gillar i alla fall själva iden med B L, tycker att det är lysande att man får följa dessa individer i deras kamp, även om en del väljer att förlöjliga dem och det de gör. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-09-14 23:20 | |
![]() | Jag blir förbannad bara jag ser "Biggest Loser"! inte pga att jag är tjock..men det finns så många som mår dåligt redan. och då behöver INTE programmet heta nåt med big och loser samtidigt. | |