Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 19 586 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| callerina | 2010-02-07 17:33 | |
![]() | men fiskar kan ju vara så inihelskotta kaxiga på ytan också....antagligen för att dölja sitt alltför känsliga inre ;-) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-02-07 17:36 | |
![]() | Fanken också... :) Gissar en sista gång på Dys: Du är... ehum... svårt det här... Snygg, intelligent o extremt god smak. Finns det tecken som innehåller det? Är själv våg - så det borde va ett tecken som enligt astrologin inte passar med mig då :D Som en jungfru, vädur, kräfta eller drömmande firre. Men kanske... DU e lejon? | |
| apbur | 2010-02-07 17:37 | |
![]() | ramsay är tvilling och Tanten skorpion. | |
| Dyslekso | 2010-02-07 17:39 | |
![]() | Jag är skytt. Typiskt för skyttar är att de inte tror på astrologi. :) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-02-07 17:40 | |
![]() | Tanten e Våg :) Å jag tänkte skriva Skytt... men min polare som e det är himla olik dig. Så mkt för astrologi :D | |
| apbur | 2010-02-07 17:42 | |
![]() | "Om du har lust får du gärna uppge år/mån/dag du är född " Hmm, skulle inte tro det. Är ganska rädd om livet :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-02-07 17:46 | |
![]() | Satyra, jag är för allvarligt lagd för mitt eget bästa men den sidan vädrar jag ogärna på ett forum. Här är väl vi alla mer eller mindre kvasisociala. :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-02-07 17:51 | |
![]() | såklart apbur, right on:) | |
| Satyra | 2010-02-07 17:51 | |
![]() | callerina - OJ, du låter nästan farlig till och med inför dig själv, med de placeringarna, hahaha. Men som du säger, beror också på i vilka hus de ligger och aspekterna mellan placeringarna. Vissa placeringar blir negativa, andra positiva, och vissa helt neutrala i sin påverkan. Du verkar ju ha bra koll dock så jag behöver nog inte förklara det så ingående för just dig. ;-) Jo, även Marsplaceringen visar hur vi är utåt, hur andra uppfattar oss, förresten. Kinesiskt är jag född i Drakens tecken, vilken till sin beskivning är snudd på identisk med Skorpionbeskrivningen. ;-) Dyslekso - "Satyra, jo, jag undrade vad källan var till idéerna om stenar och färger? Och vet du hur man kommit fram till dem idéerna?" Det finns inga exakta uppgifter om hur man från start (den första zodiaken sattes ihop redan 1000 år f kr - den nuvarande fungerande har funnits sedan 400-talet) sammankopplat ädelstenar/färger/växter med tecknen zodiaken, man vet bara ATT man gjorde så. Ett bättre svar kan jag inte ge, tyvärr. | |
| Satyra | 2010-02-07 17:57 | |
![]() | callerina - "men fiskar kan ju vara så inihelskotta kaxiga på ytan också" :-O Jag har ALDRIG råkat på en kaxig Fisk!! Helt allvarligt! Nix! apbur - På vilket vis skulle det äventyra ditt liv att skriva ut år/mån/dag du föddes? :-) Mm ... ännu mer övertygas jag då om att du måste ha stark Vädurspåverkan - de har lite tendeser till förföljelsemani nämligen. ;-) hehe Sylvia - :-) Ok, och ja precis som jag nämnt också - omöjligt att gissa på någon genom ett forum, där man bara får en liten smula av en personlighet visad för sig. | |
| Satyra | 2010-02-07 17:58 | |
![]() | Ser att jag stavar fel här och var i min skriviver men det hoppas jag ni överser med. ;-) | |
| Nasty Nimrod | 2010-02-07 17:59 | |
![]() | Dyslekso: Fast vi skyttar är iofs sökare efter vishet och sanning, och tror ofta på en himla massa skit... | |
| Mercedes | 2010-02-07 18:01 | |
![]() | Är Lejon född en tidigt en söndagmorgon. | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2010-02-07 18:07 | |
![]() | Så nu e det bara att höra av sig - om tecknet passar :D home.swipnet.se/tett...ht m#Vågen: | |
| Nasty Nimrod | 2010-02-07 18:08 | |
![]() | Hittade förresten en rolig artikel om stjärntecknens negativa sidor. Det roligaste är nog den massiva disclaimern i början. Stämmer ganska bra på Skytten. www.astrotheme.com/f...zo diac.php | |
| pion ekrot | 2010-02-07 18:09 | |
![]() | Satyra: Gissa på mig! | |
| callerina | 2010-02-07 18:10 | |
![]() | Jag har en son som är fisk och är gudmor till en fisk och känner en hel del fiskar. Alla de jag känner är superkänsliga och mjuka rara människor men de KAN vara kaxiga på ytan. Min son (22 år) t ex kan ha ett jäkligt kaxigt yttre fast man bara efter en liten stund märker att han ju är en ödmjuk och rar kille. Jag menar att de kan vara kaxiga på ytan, inte innanför skalet på rikigt, liksom. | |
| _Rob_ - Ej medlem längre | 2010-02-07 18:12 | |
![]() | "Vågenmän förresten ... har levt med en under några år ... var inte helt lyckat, hehe. Passionerat, ja, men det dagliga livet ... njae - lite för ryggradslöst för min smak. Fast DU är såklart förmodligen inte alls som han var. ;-D" Jo, förmodligen är jag det. ;-) | |
| _Rob_ - Ej medlem längre | 2010-02-07 18:14 | |
![]() | Gissar på Oxe@Pion. :-) | |
| apbur | 2010-02-07 18:18 | |
![]() | Pion, trygg, stabil och lite småtråkig. Solklar stenbock :) Nu ska jag på söndagsmiddag. | |