Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 783 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bujum | 2010-03-28 19:37 | |
![]() | Alexander McCall Smith är en trevlig författare. Har skrivit bl a Damernas detektivbyrå och flera i samma serie. Obs detta är inte riktiga deckare! Har även skrivit livet på scotland street 24. Trevliga böcker allihop | |
| dilivio | 2010-03-28 20:15 | |
![]() | Stilla dagar på floden av Sture Dahlström, om du inte läst den. Helt fantastisk bok som passar alldeles utmärkt på resande fot! | |
| bulll | 2010-03-28 20:21 | |
![]() | När jag ska välja reseböcker så vill jag helst ha lite "idiot-böcker", bara underhållning och ingen tankemöda:-) Jag brukar därmed rensa pocketshop på biografier av alla de slag, gärna dem om galna rockband eller liknande. | |
| Fröken_E - Ej medlem längre | 2010-03-28 20:54 | |
![]() | bujum - Damernas dektetivbyrå tyckte jag om så jag kanske ska upptäcka mer av samma författare då! dilivio - Det låter absolut som en bok som passar som reseläsning bara om man hör till titeln i alla fall. Värt att kolla upp! bull - Jag har en tidning med mig för denna avslappnade läsning. Då kan jag bara titta på bilderna och läsa korta texter. Annars gillar jag att ha med mig böcker som man får tänka till lite om. Vilka biografier skulle du föreslå? | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-03-28 21:01 | |
![]() | Tänkte också på Harry Potter böckerna.. dom är underbara att läsa när man är på resa. | |
| dilivio | 2010-03-28 21:08 | |
![]() | Gör det fröken, jag garanterar att den är asbra | |
| 123 hopp - Ej medlem längre | 2010-03-28 22:54 | |
![]() | Diana Gabaldons serie,jättebra! Dessutom rejält tjocka böcker som räcker ett tag :=) | |
| veroniqua | 2010-03-30 14:14 | |
![]() | Jag gillar verklighetsbaserade böcker trots att de flesta ger obehag så Snälla pappa nej, Maskrosungen,Starkare än hatet. Alla böcker i Twilight sagan - Bäst i engelskt format. Vill du kanske lära känna dig själv och komma till insikt under resan är Att välja glädje av Kay pollak riktigt bra! :) | |
| dilivio | 2010-03-30 14:21 | |
![]() | Jag drar till Frankrike snart med fröken, om våra vägar korsas kan du få Att välja glädje av Kay pollak av mig om du vill ta till dig det tipset :) | |
| dilivio | 2010-03-30 14:23 | |
![]() | Och även en (kopierad) autograf av självaste Sture Dahlström om du väljer att läsa nåt av honom och gillar det :) | |
| Fröken_E - Ej medlem längre | 2010-03-30 19:55 | |
![]() | veroniqua & dilivio - Nu när ni båda tipsar om samma bok blev jag ju extra nyfiken på den! dilivio - Ja kanske vi kan byta varandras reselitteratur med varandra då! :) Vilken del av Frankrike ska du till? | |
| Incubation | 2010-03-30 20:14 | |
![]() | De galnas hus - Karin Fossum! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-03-30 20:34 | |
![]() | it - steven king! | |
| Fröken_E - Ej medlem längre | 2010-03-31 14:12 | |
![]() | Ikväll går jag till biblioteket och lånar en del titlar, som ni har tipsat mig om så här innan resan. Tack för era fina boktips! | |