Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lolinonek | 2010-05-03 22:19 | |
![]() | Jag gick med i viktklubb 4 jan och har sedan dess gått ner 14 kg. Man ser allt svart på vitt och man känner inte för att sabba statistiken. Det ser jag som en jättestor sporre att inte falla för frestelser, det är oftast inte värt kalorierna. | |
| bulll | 2010-05-03 22:21 | |
![]() | lolinonek: Vad betalar man för viktklubb, och vad får man som medlem där? Är det färdiga menyer, eller håller man bara koll på det man själv stoppar i sig, eller...? 14 kg sen i januari - det är fn bra skit det! Grattis! | |
| lolinonek | 2010-05-03 22:47 | |
![]() | Jag valde 3 månader för 298:- men det blir billigare per mån om man binder sig längre. Man får menyförslag och det finns massor recept men jag äter det jag känner för, bara att jag väger allt och ser till att inte överskrida min dagsbudget på 1369 kcal. Det är riktigt kul att se formkurvorna när det pekar åt rätt håll. | |
| lolinonek | 2010-05-03 23:00 | |
![]() | Deras motto är att du kan äta allt men inte alltid. | |
| LaCrüll | 2010-05-03 23:28 | |
![]() | Jag behöver inte ledas in i frestelsen - jag går själv... :) | |
| Vent Solaire - Ej medlem längre | 2010-05-04 00:21 | |
![]() | Jag har ätit MSM under flera år. MSM "smörjer" mina ryggkotor, som jag har problem med pga slitna broskvävnader. Broskvävnader förnyas inte men de blir mjukare och lederna blir smidigare. Dessutom har MSM smärtstillande effekt. På köpet underlättar den matsmältningen. Det kanske är därför det är lättare att hålla vikten när man äter MSM. Man börjar med 1 ml per dag och ökar successivt till 4 ml. Om man då får lätt diarre, bör man minska till en dagsdos som känns behagligt. Man kan även göra en smärtstillande salva av MSM. Man blandad ! del MSM och till 3 delar vanlig hudcreme. I stället för hudcreme använder jag kokos sesamolja. | |
| Thedah | 2010-05-04 00:34 | |
![]() | Gud vad jobbigt för alla som inte kan falla för frestelser. =( Vad är livet om man inte kan njuta av det man vill ha?? Men blir lite less med. Varför inte äta med måtta så kan man falla för frestelser lite då och då. Dagens i-landsproblem. ;) | |
| clubcuecas | 2010-05-04 01:10 | |
![]() | Motstå frestelser, ja ni pratar om bullar och muffins :/ Jag tänker på andra sötsaker. Fasen när man väl "belägrat" så finns det inte direkt någon spänning kvar. Iaf inte för mig :/ nästan bättre att bara hålla det vid en flört med vissa damer... tror jag!? fasen! Vet inte hur man skulle kunna lösa det problemet? Visst när man får ett oskyldigt leende emot sig så kan man ju alltid göra en ful min eller lipa i gengäld.. men det löser ju inte faktum att man då "kanske gått miste om något" Behöver ju såklart inte vara så .. men då kommer man bara bli irriterad på sig själv att man ev. sumpa något. Är svag för rumpor! Hur fan skall jag motstå den frestelsen? (gömma halva tjejen jag träffar i någon slag kyskhetstunna kanske) och hålla på att dutta mot tunnan som någon efterbliven fågel som sett sin egen spegelbild kanske? Nae.. Till er kaffepundare: Kan ni inte försöka "tända av" och skaffa er ett substitut ist :) Ja ni kan gå ut och gå, eller äta en banan, äpple eller något? Gör som så många andra och börja träna, suget försvinner då och aggressionerna kan ni ta ut på vikterna/maskinerna. :) Dricker själv väldigt sällan kaffe.. men misstänker att ni har samma problem som alkoholister och knarkare :/ Ni kan verkligen inte sluta med det va? Fattar inte hur det kan vara lagligt när några andra av er pratar om (piller, cola och "gå på promenad") ;D ja vad ska man säga.. Kaffe = tjack Grabbar! Börja träna och byt bort kaffet mot en trevlig tjej så kan ni klämma lite på hennes rumpa eller snutta på bappilonerna istället ;) Damer, Ja jag säger samma sak! Sexa loss med partnern :) eller skaffa er en sån därna rabbit. (stor del av er har nog redan alla prylar hemma!? så ta och veva igång motorn på gummi kuken varje gång ni känner suget på kaffe, det gör nog susen :) Till er som snaskar choklad: Ät upp och njut för fasen.. :D Har ni underliggande problem.. ja ta då lite laxerande eller stoppa fingrarna i halsen? Finns ju även effedrin att köpa på nätet... ja det är det där "andra kaffet jag prata om". det hjälper iaf till med viktnedgången för er med de problemen. :) | |
| Vent Solaire - Ej medlem längre | 2010-05-04 02:39 | |
![]() | Absolut, clubcuecas, det ligger nog mycke i det. | |
| Dödmetalörn - Ej medlem längre | 2010-05-04 02:49 | |
![]() | Oj vad jag håller med Theda. Det är illa när en del av världens befolkning ser det som sitt största problem att de lever i överflöd. | |
| LisaLong | 2010-05-04 09:29 | |
![]() | apbur det varierar hur mycket vätska man behöver per dag, man måste räkna med vilket sorts jobb man har, stillasittande eller fysiskt samt om man tränat eller inte. Men ca 2 L vätska om dan. Och nej det är inte alltid man är törstig fast man behöver vätska. Sen får man tänka på om man "bantar" och äter eventuellt mindre får man i sig även mindre vätska | |