Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 837 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2012-11-16 10:50 | |
![]() | Nä, det behöver jag inte men är det inte just det det innebär att vara dyslektiker - att sakna den där ryggmärgskänslan för språket? Man uppfinner det liksom på nytt varje dag. Ett ex till mig var (förmodligen) dyslektiker, jag häpnade över att han kunde stava ett och samma ord olika från en dag till en annan. | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2012-11-16 11:08 | |
![]() | sylvia.. ja, det är ju lite så jag menar. jag häpnar jag med, men har ingen erfarenhet av dyslexi från vänner eller närstående som jag kunnat fråga. om man läser om dyslexi på wiki sv.wikipedia.org/wiki/Dys lexi och speciellt tittar på bildexemplet så är det svårt att förstå. Därav mina frågor nu när det finns en tråd som handlar om det och dyslektiker som svarar i den. | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-11-16 16:22 | |
![]() | Det stämmer att dyslektiker kan stava samma ord olika och att det kan bli fler felskrivningar ena Dan än andra. | |
| Vendela34 | 2012-11-16 17:30 | |
![]() | ttiittii 9:31 Du säjer " ingen har problem med att förstå om det står honom eller hånom. Det är inte alls svårt för någon" Åter pratar du för alla - inte första gången. Det finns värre exempel än det du nämner! Hur tror du en invandrare med dåliga svensakunskaper reagerar. Tror säkert att det är ett nytt ord som bör pluggas in. Sluta prata för alla och låt oss föra vår egen talan. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-16 17:53 | |
![]() | Vendela ok du förstår inte,men du kan knappast tala för alla invandrare | |
| Vendela34 | 2012-11-16 20:01 | |
![]() | ttiittii; Jag sa EN invandrare - inte alla! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-16 21:16 | |
![]() | ja men är det bara en invandrare spelar det så stor roll då,ordet låter ungefär likadant utom för dig då som inte förstår | |
| Vendela34 | 2012-11-16 22:02 | |
![]() | Du är då en riktig näbbgädda ttiittii! Jag tror det är ganska ointressant för de andra att läsa vårt käbbel. Spelar ingen roll hur jag formulerar mej - du vrider till det som du vill ha det. För min del avslutar jag diskussionen med dej nu. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-11-16 23:05 | |
![]() | bättre näbbgädda en fiskmås | |
| Porla - Ej medlem längre | 2012-11-16 23:06 | |
![]() | :) | |