Spelrum
Giraffen20
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade39
Mobilspel
Pågående18 852

Forumkategorier

Användare Inlägg  
apbur2010-05-18 11:24
Antal inlägg: 9699

Bitte, jag har inte talat om dig specifikt. Det gör du så bra själv.

F_Errari2010-05-18 11:49
Antal inlägg: 403

Jag startade den här tråden för att jag ville få höra om människors erferanheter av pulverdiet, och för att bli peppad. Kan inte de som vill prata negativt om övervikt, gbp-operationer, folks avsaknad av disciplin och allt vad det är starta en annan tråd? Det här börjar verkligen dra i väg åt fel håll.

Om jag får önska skulle jag vilja viga den här tråden åt "förstående människors" åsikter.

Jag bör väl också, för sakens skull, också tillägga att alla naturligtvis har rätt till sina egna åsikter.

F_Errari2010-05-18 11:50
Antal inlägg: 403

Och nu kommer väl en anmärkning på språket också... Råkade visst upprepa mig, bl.a.

Bennechi2010-05-18 11:58
Antal inlägg: 81

Jag käkar sån där pulverdiet till lunch varje dag. Nutrilett Päron är min favorit. Tycker att alla Allevo smakar jättemycket sötningsmedel. Fast just nu är jag himla less på allt pulver. Sjukt tråkigt, men så är det när man typ går upp tre kilo av att titta på en banan.

Tror att det kan vara jättebra att köra en helkur på typ två veckor om man vill gå ner i vikt. Då minskar man ju sin magsäck naturligt, och vänjer kroppen vid lägre energi-intag.

Tess 082010-05-18 12:01
Antal inlägg: 18003

Jag har inte försökt att frysa in nutrilette.. kan kanske vara en idé att försöka med det :)

honeydevil81 - Ej medlem längre2010-05-18 12:12
Antal inlägg: 299

Jag tror jag ska testa också.. Har någon pulver med ananassmak.. Jag håller ju på att kräkas av dom iaf så då kan jag ju lika gärna frysa dom och se om dom blir godare :)) Återkommer med resultat *S*

E_Cantona2010-05-18 12:39
Antal inlägg: 1765

Usch, saknar inte pulverdieterna ett dugg:))

Little15 - Ej medlem längre2010-05-18 12:40
Antal inlägg: 85

Någon som har erfarenhet av fettförbränningspiller och kan rekommendera någon bra sort?

wildcard2010-05-18 12:44
Antal inlägg: 1966

www.svensktkosttills...in gspiller

Det hjälper säkert lika bra med chili i maten, då det verkar gå ut på att få upp värmen i kroppen och därmed ökad förbränning men prova på du bara...
Jag förstår mig inte på dessa dieter öht!
Känns farligt för mig!

Little15 - Ej medlem längre2010-05-18 12:49
Antal inlägg: 85

wildcard: Jag ska inte banta utan vill bara "sätta lite mer fart" på det hela. De där pillerna med chili tror jag att jag sparar till vintern dock.

lillan-682010-05-18 12:54
Antal inlägg: 77

Jag åt cambridge för många år sen, gick ner 7 kg, jag böt bara ut frukost o lunch, vissa dar helkur... alltså ingen stuktur, men ändå 7 kg på 4-5 veckor tror jag..
Brorsan åt helkur i 3 v sen 2 påsar om dan, sammanlagt i 3 mån, han gick ner 35 kg o han har hållt vikten efter det, så camebridge funkar....är du jättehungrig, så kan du ta 4 påsar/dag, jätteviktigt att inte glömma vatten 2 liter fördelat på hela dan.
Har även kört LCHF, otroligt effektivt, går ner ca 3-4 kg i veckan, gott att äta och man e varken hungrig eller sugen på nåt sött mellan målen

Lycka till F_Errari!!

wildcard2010-05-18 12:58

Little15: jag menade att du skulle ha riktig chili i maten. Vitlök sägs sänka blodtryck och kolesterolhalt, ingefära skall visst också hjälpa till med förbränningen, stärka immunförsvaret och hjälpa till med matsmältningen.

wildcard2010-05-18 12:59

Det är dessutom goda kryddor att ha i många maträtter...

Kotilda2010-05-18 13:17
Antal inlägg: 158

Är inne på min andra vecka med nutrilett. Går förvånansvärt bra.

Finns nutrilett i ananas och päronsmak? Trodde de va naturdiet som hade de smakerna?

Jumanjia2010-05-18 13:21
Antal inlägg: 539

honeydevil81:
Jodå det var ren kur, förutom på helgerna,, då å jag mat, men nyttigt.
Jag gjorde oftast i ordning kycklingfile. genom att koka den. sen åt jag det med röda bönor, med lite olja och spiskummin på..
Jag var också ute och festade o så, det var därför jag ville ha nått fast i magen så man inte tappa kontrollen,

Mitt "uppvaknande" var när jag stog på vågen hemma hos pappa och insåg att nej det här är inte jag längre.
Och istället för att hålla på och gnälla över det så tog jag tag i saken.
Jag var ute och gick varje dag 40 min, började med powerwalking,. åt mina soppor och mätte midjan,
efter två veckor var jag tillbaka hos min far och kollade vågen 8 kg hade jag minskat.
Att se resultat på vågen gör allt besvär värt det hela :-D

E_Cantona2010-05-18 13:40

Disciplin Jumanjia:)

Jag har oxå lyckats med samma som du vid ett par tillfällen men tyvärr så har mitt matberoende till slut ändå tagit över...Efter GBP så säger vännerna att man är duktig men jag tycker inte det är duktigt, jag är inte hungrig, kan inte äta vare sig för fort eller för mycket för då säger det ifrån som bara den.

Det enda duktiga jag gjorde var att svälja stoltheten och gå till läkaren för att få hjälp:)

E_Cantona2010-05-18 13:41

OBS!! vill påpeka att jag önskar jag hade haft din Disciplin:)

Jumanjia2010-05-18 14:28

E_Cantona:
Ja det är inte lätt kan jag säga..
Men var läkare din enda utväg så var det så.
Då har du en sjukdom, matberoende är en sjukdom som drabbar vissa också, och jag vet, för jag menar så mycket socker det finns i mat idag och annat skit. det är såklart att många blir beroende.
Jag märkte det att efter en vecka vart jag jätteirriterad för jag inte hade fått i mig ngt socker från te x pasta och sånt.. Men det gick också över. Men den abstinensen var inte kul. jag vart lika irriterad som när jag slutade röka haha..

Jumanjia2010-05-18 14:32

Skall påpeka att mitt Ex gjorde en sån operation.
Hon var jätteduktig och gick ner en massa, (jag träffade henne efter hon gått ner ca 30 kg), i Början var hon en jättegullig tjej. Men sen vart hon knäpp i huvudet, jag har aldrig sett en människa förändras så mycket som hon gjorde.
Från att hon var en jätte gullig tjej till att hon trodde att hon var nått.. ja jag kan inte förklara.. Hon bytte personlighet och det ena ledde till det andra och ja.. Vi har inte ngn direkt kontakt idag.. Så jag är lite skeptisk mot sånna operationer faktiskt.. Personlighetsrubbning på vissa personer..

LaCrüll2010-05-18 14:34
Antal inlägg: 43

Håller med F_Erarri om att det är trist när tramsare och gnällare letar sig in i trådarna och förstör. Det är en bra tråd du startat F_Erarri.
Jag kan tipsa om Allévo choklad med en skvätt kallt kaffe i, samt några droppar mintessens och isbitar - kör det i mixern. Köpte mintdropparna på apoteket. Finns också i välsorterade mataffärer.
Lycka till F_Erarri och alla ni andra som vill minska måtten!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?