Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 697 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bennechi | 2010-05-20 19:07 | |
![]() | "Rocka macka foe" känns ju som en klassiker. Jag tror att texten lyder "Rock the microphon". | |
| aviga ellen - Ej medlem längre | 2010-05-20 19:23 | |
![]() | Jag VET att de inte sjunger så, men det låter precis som om Blixa sjunger om Zübeyde i en liveversion av låten Installation no 1: www.youtube.com/watc...jh iWnXHT44 Egentligen är det "Disobey" han sjunger, men när det upprepas väldigt många gånger med kort mellanrum blir det liksom "Zübeyde" av det. Ungefär dryga 2 minuter in i låten t.ex. | |
| jejeje - Ej medlem längre | 2010-05-20 19:43 | |
![]() | Jag har ett pinsamt minne inom ämnet. Minns ni Christina Aguileras låt Fighter, under hennes storhetstid? "Thanks for making me fighter" sjöng hon. Jag missuppfattade den helt och trodde alltid att hon sjöng "Thanks for making me spider". Lyssna på den, det låter som det faktiskt. Och när vi hade genrep inför cabarén i högstadiet greppade jag mikrofonen och sjöng på spex just så "Thanks for making me spider". Oj vad jag skämdes. hehe | |
| habile | 2010-05-20 20:01 | |
![]() | "En stor stark - jag är ett skepp i nöd" sjöng Kjell Höglund. Min son då 5-6 år (nu vuxen ) sjöng: En stor stark - och min stjärt är röd | |
| Jojomensan - Ej medlem längre | 2010-05-20 20:07 | |
![]() | Undra hur många som har klämt i med "Aaaaaaafrica" i början på låten Le Freak. Självklart sjunger dom ju "Aaah Freak out". | |
| jejeje - Ej medlem längre | 2010-05-20 20:19 | |
![]() | VA!? Menar du att dom inte sjunger AFRICA!? Nej, är inte ironisk. | |
| Jojomensan - Ej medlem längre | 2010-05-20 20:22 | |
![]() | Ledsen att jag skakar om din värld men det är faktiskt Freak out dom sjunger! | |
| shatila | 2010-05-20 21:02 | |
![]() | "I want to live like a cannonball, careless and free like cannonballs" med Savage Garden. Skulle tydligen vara "I want to live like an animal, careless and free like animals..." :) | |
| shatila | 2010-05-20 21:07 | |
![]() | Här hittar ni ett helt arkiv av roliga felsjungningar! www.kissthisguy.com/ | |
| Koste | 2010-05-21 08:55 | |
![]() | Året är 1980, Gibson brothers spelar låten www.youtube.com/watc...RV Iav3PCOI Farsan undrar varför de sjunger que sera, vi är fyra.. "De är ju bara tre bröder" Lyssna.. | |
| fleetwood | 2010-05-21 09:15 | |
![]() | Har en kompis som trodde att de i Ebba Gröns "Die Mauer" istället för "en grå prick är det ända jag ser av Susanne" sjöng "en gråprickig ända, jag ser av Susanne". Hon funderade över det i många år... En annan vän kollade på singing bee då "Flickorna på tv2" kom. Hon reser sig upp och skriker: Ja, den här kan jag!! och fortsätter med "Kommer hem, äter spenat" =D | |
| Koste | 2010-05-21 10:41 | |
![]() | Klockrent Fleet | |
| blygviol | 2010-05-21 10:55 | |
![]() | 70 talet och Peter Sarstedt "Where do You go to my lovely". Inledningen är You talk like Marlene Dietrich vilket jag fick till You talk like Molly and You trick | |
| Foreigner | 2011-11-23 14:23 | |
![]() | Trodde länge att de sjöng "Upp blev ner, upp blev ner, upp blev ner med Bredbandsbolaget" i reklamen istället för "Upplev mer" :) | |
| impala-58 | 2011-11-23 14:48 | |
![]() | Nu en för den lite äldre generationen. Thore Skogman sjöng: Han hade rött hår och glest mellan tänderna Jag sjöng: Han hade rötter och gräs mellan tänderna | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-11-23 14:49 | |
![]() | när jag var yngre och älskade låten "rock with you" med inner circle så sjöng jag alltid istället.. "all I wanna do is fuck with you".. istället för rock with you som det egentligen är. tyckte alltid att låten var så snuskig och kunde inte förstå hur dom kunde spela den. | |
| ellin93 | 2011-11-23 14:51 | |
![]() | Rock hero angels spindelbarn rock halleluja Rock hero angels sing that hardrock halleluja Lordi Eurovision | |
| Earcollapse | 2011-11-23 15:05 | |
![]() | Guns N' Roses - Used To Love Her jag sjöng "I used to labba but i had to keep her", originalet är "I used to love her but i had to kill her", inte lätt när man är 7-8 år En låt som jag dock fortfarande är osäker på vad som sjungs är Roadrunner United - Enemy of the State. Peter Steele från Type O Negative på sång, tror han sjunger på sitt påhittade språk men låter i refrängen som att han sjunger "En sandstrand i sand", blir galen. hittar ingen text till den heller | |
| Partyhatt | 2011-11-23 15:09 | |
![]() | Natalie Imbruglia - Torn. ""or just some whorey lie" jag har ju förstått att det är fel men aldrig kommit ihåg att ta reda på vad hon sjunger. Men gjorde det nu och är tydligen "and not some holy light". | |
| Partyhatt | 2011-11-23 15:20 | |
![]() | Apropå ett tidigare inlägg ang Africa- Toto så har även jag sjungt "I guess it rains down in Africa" istället för "bless the rain" Alltid tyckt det var en märkligt refräng. Men nu inser jag att sjungt fel hela tiden, haha :/ | |