Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
2
Inloggade4
Mobilspel
Pågående19 234

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Larvbrud - Ej medlem längre2010-06-02 12:24
Antal inlägg: 4050

Jag tror att frågan delvis handlar om just hunden ändå.
Själv tycker jag det är väldigt obehagligt med människor som inte tycker om djur eller ogillar en viss typ av husdjur, särskilt husdjur som är lika oss. Ibland när nån säger att den inte gillar hundar känns det nästan som att få reda på att nån man umgåtts med är rasist.

Vissa ser faktiskt djur eller åtminstone sina egna djur som lika mycket eller mer värda än människor. Detta är omöjligt att förstå för någon som inte har den synen på djur.
Har haft en del kompisar som inte ens listat ut att jag bryr mig mer om mina husdjur än om dem. Mycket underhållande.

Har man en släkting som värderar sitt djur väldigt högt får man ändå inse att man stöter sig med denna släkting om man behandlar djuret som bara ett djur eller som en djursort man "inte gillar".

dullard2010-06-02 12:34
Antal inlägg: 128

Haha, det här väckte upp minnet av mina egna uppåtsträvande föräldrar som sa att jag inte var välkommen till dem pga att min klädstil inte passade in..

Minta2010-06-02 13:01
Antal inlägg: 20042

Larvbrud =)

golden2010-06-03 23:57
Antal inlägg: 1431

jag skulle säga att du har vettiga föräldrar. det är inte så snällt att tvinga på folk en massa djur. jag skulle säga samma sak givetvis. till alla..

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?