Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 329 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Urek | 2010-06-14 18:09 | |
![]() | Låt mej ta ett exempel Grönöga: Ta dessa katoliker som tror på celibat. Den tron har gjort att massor av barn, och jag talar om massor, har blivit våldtagna av s k själasörjare. Det är katolikernas tro som gjort detta möjligt och tom lett fram till detta. För det fattar väl var och en att det är emot människans natur och att sexualiteten då tar sig konstiga vägar. Jag anser att jag har rätt att kalla denna religion FALSK, tom en skyldighet att göra det och en skyldighet att se till en sådan religion, som hotar barn, försvinner från jordens yta. | |
| Urek | 2010-06-14 18:11 | |
![]() | zmrzlina de är inte färdiga och ska utvecklas, gärna tillsammans med dig o andra :) | |
| apbur | 2010-06-14 18:14 | |
![]() | Hehe, jag undrar om man kan utnyttja dina hittepå-bud på ett grymt vis. En pedofil hade nog hållit med dig om att ingen ska lägga sig i någon annans sexuella läggning. Jag antar att det är ungefär det du vill få fram. En elaking hade nog gärna känt att de minsann dög som de var och att de kan fortsätta vara sitt äckliga jag. Nej, du verkar väldigt obildad. Mitt tips är att du läser på lite om det du kritiserar så kanske någon förhoppningsvis lyssnar på dig. | |
| Urek | 2010-06-14 18:16 | |
![]() | Apbur, du läser det du vill läsa, du har rätt i att människor får ha vilken läggning de vill, men det står oxå att man aldrig får skada andra... | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-06-14 18:17 | |
![]() | Man blir inte pedofil för att man är katolik Urek! Du uttalar dig om religioner och att de alla är falska, och så visar det sig att du inte ens vet vad Buddhismen går ut på.... Seriöst, jag tycker att du ska ta dig tid att läsa om de olika religionerna som finns, även hur de skiljer sig från en region i ett land till en annan. Bara ett råd i all välmening, jag tror det fattas dig en stor mängd information i frågan du för här. | |
| Urek | 2010-06-14 18:18 | |
![]() | Och Apbur, det mesta går att använda i onda syften, men de e ju de jag vill undvika genom att få människor att TÄNKA SJÄLVSTÄNDIGT! | |
| apbur | 2010-06-14 18:18 | |
![]() | Urek, nej, det kan jag inte se att det står. Men om du ska vara dig själv och det i sig betyder att du skadar andra. Vilket bud ska jag då bryta mot? | |
| Urek | 2010-06-14 18:20 | |
![]() | Jo Grönöga, katolicismen skapar pedofiler genom sin tro!! Och jag känner till Buddhismen, det är faktiskt en religion värd namnet, men tyvärr har den en massa hokus pokur oxå | |
| Urek | 2010-06-14 18:22 | |
![]() | Apbur "DIN SEXUALITET ÄR DIN 22 menar att det är du som bestämmer över hur din sexualitet ska vara eller se ut. Det har ingen annan något med att göra. 22 säger dock: Din sexualitet får aldrig SKADA ELLER FÖRNEDRA NÅGON ANNAN VARELSE!!" Du kanske skulle läsa lite bättre | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-06-14 18:23 | |
![]() | Urek: "Jo Grönöga, katolicismen skapar pedofiler genom sin tro!!" Ge mig en länk! Bevis! Så ska jag skaffa länkar på att sandstränder och kvinnor skapar våldtäktsmän. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-06-14 18:25 | |
![]() | Och då inte en länk på att en katolik.... Utan bevis på att katolicismen i sig skapar pedofiler. | |
| apbur | 2010-06-14 18:25 | |
![]() | Urek, efter punkt fem är det tomt när jag öppnar din länk. | |
| Urek | 2010-06-14 18:26 | |
![]() | Grönöga genom celibatet! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-06-14 18:27 | |
![]() | Jag kan köpa iden att pedofiler inom katolicismen söker sig till platser där det finns unga pojkar, precis som pedofiler över hela världen gärna söker sig till platser där det finns barn. | |
| Urek | 2010-06-14 18:27 | |
![]() | Apbur Du får gärna vara med och fylla på resten. Och du har svårt för att läsa innantill :) | |
| BenDavis | 2010-06-14 18:27 | |
![]() | Varför ska man undvika droger? Jag har fått livsomvändande insikter och en mycket större förståelse för andra människor av psykedeliska droger, saker som jag vet att jag aldrig skulle få i nyktert tillstånd. Jag vet att jag har blivit en bättre människa pga vissa saker jag upplevt drogpåverkad. Visst finns det många negativa sidor med droger också, men man ska inte förkasta flera tusen års användande av psykedeliska droger av shamaner/medicinmän/häxdo ktorer runtom hela världen som något negativ. | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2010-06-14 18:30 | |
![]() | Urek: "genom celibatet" Det finns inget hållbart belägg för det Urek. Eller har du någon länk till något som.... Eller är det din "tro" om det hela du baserar det på? | |
| brava | 2010-06-14 18:31 | |
![]() | Urek: både vi och muslimerna brinner i helvetet redan som jag ser det | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-06-14 18:36 | |
![]() | du, den suuger:/ | |
| apbur | 2010-06-14 18:41 | |
![]() | Jag kommer inte vara med och fylla på resten. Hur som helst så tror jag inte att man är normal om man på fullaste allvar tror man kan peta ned någon av de abrahamitiska religionerna genom att ställa upp fem barnsliga, ofullständiga budord. | |