Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Satyra | 2010-06-14 23:46 | |
![]() | "Bröst kan väl för fan forma med träning." Nja, det är nog inte möjligt, micro. Bröstmuskeln sitter ju inte I bröstet, så det som sker är att man får ett bröst bredvid - på utsidan - av det befintliga. Brösten i sig består till största delen av fett, och en liten kudde längst mot revbenen som består av körtlar. Inga muskler alltså. Om inte den mänskliga anatomin förändrats plötsligt, den också. :-O ;-) | |
| regression | 2010-06-14 23:48 | |
![]() | apbur, precis vad jag tänkte också... | |
| teklakluck | 2010-06-14 23:50 | |
![]() | Det som är otäckt med skönhetsoperationer i ansiktet som tex lyft är att personen i fråga aldrig någonsin kommer få veta hur hon egentligen skulle ha sett ut ett antal år senare. Utseendet ändras ju så det blir som en annan person. Ruggigt Läskigt tycker jag!!! Silvia tex som har lyckats förvandla sig till något hiskeligt är ett bra exempel. Så otroligt vacker som hon var för inte alltför många år sen....jag har svårt att tro att hon inte fortfarande skulle ha varit vacker(men med rynkor då) om hade haft vett att låta bli att operera sig. Om jag tar mig själv som exempel så tycker jag att jag var snyggare som 40 än som 30. Tänk om jag hade börjat pilla med rynkorna vid 30. Hade ju varit himla synd. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-06-14 23:50 | |
![]() | Klart man kan få snyggare byst genom träning fast man bör nog inte vara extremt underviktig, överviktig eller ha viktpendlat 80 kg. | |
| micro113 | 2010-06-14 23:53 | |
![]() | Satyra Fast det där stämmer ändå inte. Brösten förändrar sig vid träning. Jag har mycket vältränade vänninor och det syns helt klart på deras bröstuppbyggnad hur hårt tränade de är. Skillnaden är uppenbar jämfört med oss som inte tränar på samma nivå. Dessutom titta bara på kvinnliga kroppsbyggare eller kvinnliga elitidrottare så ser du att träning visst ger resultat också på brösten. Jag har då aldrig sett en kvinnlig atlet med hängbröst - och då menar jag utan kirurgi. | |
| regression | 2010-06-14 23:53 | |
![]() | Men micro, de har ju tränings-bh på sig för bövelen! | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2010-06-14 23:55 | |
![]() | Lillstölla: Ja men jag utvecklade bara mitt tidigare inlägg för att du skulle förstå (och andra) vad jag menade med det. | |
| malman | 2010-06-14 23:55 | |
![]() | har aldrig sätt en kvinnlig atlet med bröst över huvud taget de är rätt platta då de inte har någe fett på kroppen | |
| Satyra | 2010-06-14 23:56 | |
![]() | De människor jag känner som har opererat sig (bröst främst) - och det är inte få till antalet - har alla sagt sig velat operera sig för att de mått så psykiskt dåligt över den befintliga bysten att de inte förmått leva, ja. Det är inte samma sak som att de velat ta livet av sig, utan snarare har de krympt sina liv dramatiskt för att slippa synas/beröras. Inte kunnat leva de liv de velat leva alltså. Men det är ju mycket möjligt att det gått längre än så nu, att folk faktiskt bara lite lättsamt känner att ett par större tuttar, bulligare läppar, smalare midja vore kul att ha och utan större omsvep lägger sig under skalpellen? Det gör i så fall min syn på det hela snudd på ännu mer sorgsen ... | |
| micro113 | 2010-06-14 23:58 | |
![]() | regression Jag har väl för böveln sett dem utan BH. Nödvändig kirurgi är när det handlar om att reparera skador av olika slag, eller deformationer, avvikelser. Men jag anser också att det kan vara skäligt när det inte handlar om direkta fel men ändå kan leda till lidande/besvär, t ex helt platt byst, en för tung byst, iögonfallande problematik som ger personen sociala handikapp. | |
| kolbjörn | 2010-06-14 23:58 | |
![]() | tycker att de som inte kan tänka sig en anusblekning inte borde få uttala sig i tråden. Därmed drar jag mig tillbaks. | |
| Satyra | 2010-06-14 23:58 | |
![]() | Mitt senaste var till kolbjörn, förövrigt. | |
| apbur | 2010-06-14 23:59 | |
![]() | Man kan nog inte göra några större förändringar på brösten genom träning. Ett minimalt lyft eftersom muskeln under bröstet sväller. Går man ned i vikt förlorar man antagligen en del fettvävnad i brösten och man kan ju hoppas på att huden hänger med. En oelastisk hud går inte att göra så mycket åt. Har man ordentliga hängbröst blir det precis som satyra säger. En bröstmuskel ovanför hängbröstets tjockaste del. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-06-15 00:00 | |
![]() | Kör nån form av kbt innan. | |
| malman | 2010-06-15 00:02 | |
![]() | för något år sedan var det en mamma som ville operera om sin dotter som led av down's syndrome för hon ville inte att dottern skulle se ut som alla andra, är det okej?? och om det är det ska staten betala det?? | |
| apbur | 2010-06-15 00:04 | |
![]() | Haha, har man en dotter med downs syndrom har man ju onekligen en unge som inte ser ut som alla andra. | |
| teklakluck | 2010-06-15 00:04 | |
![]() | Att inbilla sig att man ser yngre ut för att alla rynkor hålls borta är ju nonsens. Vissa rynkor ger karaktär. Utseendet ändras ju på andra sätt också under livet och plötsligt har man uppnått den åldern då det börjar se underligt ut med baby-face. För att inte tala om när personen i fråga börjar se ut som Joker i Batman eller som en buktalardocka(när kinderna har fyllts ut). Ihhhhhhhhhh!!!! | |
| ewokerna74 - Ej medlem längre | 2010-06-15 00:06 | |
![]() | Extra bröst vid sidan om om man tränar mycket?? img135.imageshack.us...37 se3.jpg/ Hon är läskig nog utan extra bröst, tycker jag.. :) | |
| micro113 | 2010-06-15 00:06 | |
![]() | Jag har sett förändra både kropp och byst ganska så radikalt med träning, så jag vet att det går att förändra också bysten. Att du inte lär lyckas forma stora runda bollar är jag överens om, men att du kan forma om med träning det vet jag. Sen blir ju resultatet olika beroende på utgångsläget givetvis. Nåja, helt frankt så skiter jag i vilket. Alla kan inte få superresultat med god kost och piffiga bantningstips heller. Alltså är det lika okej att välja en magoperation för att forma om sin kropp som vilken annan jäkla operation som helst -- det var mer min poäng. | |
| kolbjörn | 2010-06-15 00:07 | |
![]() | ok, kan tänka mig en temporär anusblekning nu. Sådana föräldrar som till mongisbarnet borde det ju vara skottpengar på, jävla idioter. Sen är ju joker ganska stilig. | |