Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 6 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 150 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2010-07-12 20:19 | |
![]() | Vinter och 30 grader kallt är faktiskt rätt najs. Fast då är jag ju renodlad norrlänning sedan födseln, iofs. | |
| Satyra | 2010-07-15 11:52 | |
![]() | Nej nu är jag TRÖTT på den här värmen och den gassande solen. Mår verkligen inte bra i den här typen av väderlek. Får svårt att andas, känner mig svimfärdig, yr, illamående, svullen, allmänt urkig bara. :-/ Dricker alltid massor av kranvatten så det beror inte på vätskebrist. Har aldrig mått bra av stark hetta/solsken, så det är inget som kommit med åldern heller. Har aldrig förstått hur man frivilligt kan betala dyra pengar för att resa iväg till soliga/varma länder?!? :-o "Förr" hade vi alltid båt och bodde mer eller mindre ute till havs under somrarna och då är det ok för min del, när man kan ta sig ett svalkande bad vart 15:de minut och det fläktar en smula. Men utan den möjligheten är det väder som råder nu bara vidrigt rakt igenom. Inte ens kvällarna/nätterna är behagliga nu, annars brukar jag gilla sommarkvällar/nätter, när det är mer "normala" temperaturer. | |
| slånbär | 2010-07-15 13:44 | |
![]() | Hänger upp trädgårdsslangen i äppelträdet så är det bara att ta en duch när det blir för varmt. Vattnet värms av solen i slangen så det är inte iskallt i början. Sätter munstycket på "mist" då blir det lagom blött. Se3n kan jag ligga och läsa en god bok en stund igen. Drömmen är en pool men min trädgård är inte rätt storlek för det så jag får nöja mig med trädgårdsslangen. | |
| Satyra | 2010-07-15 13:52 | |
![]() | Låter härligt, slånbär. :-) | |