Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 604 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snoosy | 2010-07-11 00:09 | |
![]() | öubsan, ''Om ungarna är så dumma att de använder linser som gör en tillfälligt blind så får de la lära sig på det tuffa sättet isåfall att man inte ska göra allt som kändisar gör, sluta dalta med dem.'' Det är en väldigt hård tanke ;) Genom den tanken kan jag gissa vad du röstar på. | |
| caughtbock | 2010-07-11 00:13 | |
![]() | "Även om nu videon är digitalt fixad? som en del påstår." Ja vi påstår det, eftersom det står så i texten du länkade till... Jeez! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-11 00:13 | |
![]() | ok. lady gaga är inte reko! | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-07-11 00:15 | |
![]() | kanske inte ens vänster!:-O | |
| lubsan | 2010-07-11 00:19 | |
![]() | snoosy jag ska rösta för första gången i år då jag vara är 18 år och jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska rösta på, men jag gillar inte att människor talar om för mig att jag röstar fel eller har hjärtat på fel ställe, för det är saker som är upp till mig. Om jag vill rösta på vänsterpartier, då äre rätt för mig helt enkelt. | |
| lubsan | 2010-07-11 00:22 | |
![]() | "Det är en väldigt hård tanke ;) Genom den tanken kan jag gissa vad du röstar på." jag trodde du ville föra en debatt hurvida lady gaga gör rätt eller fel i att använda de där linserna? Inte till någon tråd med gömd moderat propaganda. | |
| LisaLong | 2010-07-11 00:32 | |
![]() | ´snoosy att ingen håller med dig tycker jag inte är konstigt | |
| LisaLong | 2010-07-11 00:35 | |
![]() | sen en annan sak..varför blanda in politik???? Vad har det med ämnet att göra | |
| Dogface | 2010-07-11 08:11 | |
![]() | 67 inlägg och fortfarande inte en enda som håller med TS. Måste kännas lite jobbigt kanske. När jag läste den här tråden kände jag att jag måste kolla upp den där Gaga och jag håller faktiskt med om att hon är en fruktansvärt dålig förebild för både ungdomar och vuxna. Ska framtidens musiker inspireras av sån här musik? Vad kommer det att leda till? Allting blir bara sämre och sämre och betalt ska de ha för det också. Kan de inte få det gamla att fungera först, innan de ger sej in på massa nymodigheter och teknik hit och sms dit och skit hit och dit. Nä, bättre var det förr. Stänger man av ljudet på videon, så är den faktiskt helt ok ;) | |
| LisaLong | 2010-07-11 08:23 | |
![]() | Dogface hon är en bra förebild av många anledningar, i varje fall när det gäller musik, hon gör texter och musik själv, och mycket annat av det kreativa inom hennes musik och videor. I så fall var väl inte heller M. Jackson nån bra förebild heller med div Pedofilanklagester etc. Sen var det någon som skrev nån om underkläder, tänkte då på Madonna. | |
| Dogface | 2010-07-11 08:42 | |
![]() | Jag ska va ärlig och säja att jag aldrig gav henne nån vidare chans att övertyga mej. Kollade 20 sekunder på en video. Men så var inte mitt inlägg så seriöst menat heller. Jo, lite kanske, men jag syftade egentligen inte på just Gaga, utan på den kommersiella musiken i allmänhet. | |
| Snoosy | 2010-07-11 09:06 | |
![]() | lisalong,, att ingen höll med mig kan jag tycka är konstigt. Men det säger bara vart vi står i samhället idag. Vi matas med allt möjligt inom media. Vi accepterar i princip allt. Vi sätter sällan stopp för saker och ting längre. Tack Dogface för att du satte dig in i det jag menade. Håller helt med dig när det gäller den kommersiella musiken också. Lisalong, menar du Madonna, under hennes första år som artist? isf så tycker jag inte det var så farligt. Hon var rejält påpälsad. Underkläder utanför vanliga kläder. Men däremot den förebild hon gav i början av 90-talet var pinsam. Hon gjorde sex till något billigt. Och visade att det var helt okej att stöna och jucka i porriga kläder på scen och i videor. Hon skapade en trend som idag accepteras. Vilken den inte gjordes då. | |
| caughtbock | 2010-07-11 10:42 | |
![]() | Circle lenses används enligt vad jag har läst för att få iris att se större ut. På den här bilden är allt större, hela ögat är ju runt och onaturligt format. Hur kan man tro att det går att åstadkomma genom att stoppa in linser? Och hur kan man tro att det är smygreklam när det inte ens ser ut som att hon har linser på sig? i.i.com.com/cnwk.1d/...dg aga2.jpg | |
| caughtbock | 2010-07-11 10:48 | |
![]() | Jag tycker inte heller att Lady Gaga är en bra förebild även om jag anser att den här linsgrejen är långsökt. Men jag tycker samtidigt att man som artist inte ska behöva kompromissa bara för att barn eventuellt kommer att lyssna på ens musik. Hennes musik är för vuxna och det är inte hennes ansvar att se till att barn inte hör och ser vad hon gör. | |
| tobbetob | 2010-07-11 11:11 | |
![]() | Men vafan. Låt artister göra som de vill. De är helt vanliga människor och får ta konsekvenserna av sitt beteende precis som vi andra. Det är inte många artister som självmant har tagit på sig att vara en massa ungjävlars förebild. De försöker bara uttrycka sig genom sina respektive konstformer och i det här fallet förmodligen skapa hypes så att folk snackar om dem och köper musik samt går på konserter/uppträdanden. Hon har tydligen fått alla att snacka om henne så jag tycker hon verkar bedriva en lyckad linje. Lady Gaga är asskön, enligt mig. Gillar inte all hennes musik men det mesta hon gjort är ju utan tvekan bra producerad musik som många blir berörda av. Dessutom gör hon i stort sett allt själv! Begåvad tjej, skulle jag vilja säga. | |
| Miss Me | 2010-07-11 11:56 | |
![]() | Snoosy är det de här du menar? video.se.msn.com/wat...d/ ah0x4mhv I det här klippet är det en läkare som uttalar sig om att man kan tappa synen.. Men inte I 24 timmar utan INOM 24 timmar.. Om jag fattar henne rätt så är det ett permanent synbortfall. (hon säger inte att det är det, men inte heller motsatsen) | |
| Snoosy | 2010-07-11 13:16 | |
![]() | Miss me, den är det. tack :) | |
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-07-11 13:42 | |
![]() | Känns onekligen märkligt att det skulle vara mer riskfyllt med dessa "irisförstorande" än vanliga som man köper hos optikern. Sköter man inte (heller) dem rätt kan bakterier och svamp frodas och i värsta, men ovanliga, fall göra en blind. Hygiene! | |
| Miss Me | 2010-07-11 13:47 | |
![]() | Jag håller med där.. Tjejen i klippet säger ju att hon använt dom 1 år. Det mesta i livet är riskfyllt om man inte sköter det rätt känns det som. Jag tror inte riktigt att det är Gaga som gör reklam för linserna, jag tror det är linsföretagen som drar nytta av Gaga.. | |
| Hullabalo0 | 2010-07-11 13:52 | |
![]() | varför har lady gaga altid troskorta kläder på sej i viderona? :D | |