Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 213 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guanyin - Ej medlem längre | 2010-08-03 23:31 | |
![]() | ...är det två låtar som går ett i ett just nu ...står det tre flaskor whisky >.< och som bara ena sonens polare nånsin dricker av ...finns en mängd VHS-filmer som jag har svårt att slänga(!) ...står TVn på nästan jämt utan att någon tittar på den | |
| Ässät | 2010-08-03 23:41 | |
![]() | ..Är sällan lampor tända mer än i vardagsrummet där datorn står. ...lever jag och mina två katter ...äter jag framför datorn om jag inte äter borta ...är det olika färg på tapeterna i varje rum ...ser jag på teve kanske ett program varannan vecka | |
| Ässät | 2010-08-03 23:41 | |
![]() | Äsch jag menar i sovrummet där datorn står. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-08-03 23:47 | |
![]() | är det tomt så tomt varannan vecka:( | |
| Ässät | 2010-08-04 00:13 | |
![]() | Min dotter flyttade hemifrån för 2 år sen så *s*..här är bara mina håriga och fyrbenta barn kvar. | |
| kulspel2 | 2010-08-04 00:20 | |
![]() | Hemma hos oss lever vi efter devisen: Varje ostädat hem är bevis för att "någon" gjort något trevligare. Trots det är det inte fullständigt kaos. Men att "Betapeta" tar ju tid... | |
| Kirgizistan | 2010-08-04 00:39 | |
![]() | ... kan man känna lukten av starksprit. ... har man kul. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-08-04 00:40 | |
![]() | Hemma hos mig är det alltid lite för stökigt är Spotify alltid på finns det alltid avocado är sängen aldrig bäddad är fönstren alltid på glänt är badkaret ofta fyllt | |
| Ässät | 2010-08-04 01:13 | |
![]() | ...är det alltid tassar på parketten eftersom katterna inte är uppfostrade att torka av dom efter att dom varit i kattlådan. ...finns det kattleksaker lite här och där. | |
| Minta | 2010-08-04 02:32 | |
![]() | Just nu finns det vit ull på valfria ställen för min samojed har fällperiod. | |
| VaKul | 2010-08-04 02:54 | |
![]() | ...bor jag med hunden Rocky! ...står datorn "ganska ofta på"... ...och "IBLAND" spelar jag cirka 25-50 spel / dag... ...står te/kaffe-muggen oftast framme... ..ligger det hundhår lite överallt... ...börjar blommorna vissna!! *hämtar genast vattenkannan* | |
| p_warnberg | 2010-08-04 04:03 | |
![]() | ...är vi sju i familjen ...sitter jag just nu helt själv i huset | |
| LittleAnnie | 2010-08-04 05:15 | |
![]() | ...bor jag med 2 tonårskillar, den ena alltid hemma och den andra alltid borta ...två hundar som tagit över min säng, jag vaknar ofta liggandes tryckt mot väggen ...tre gröna växter, som trots min misshandel ännu lever, kaktusen tror den ska dö så den blommar med ojämna mellanrum ...står datorn alltid på ...är det ganska stökigt, för vi är lite lata allihopa ...i vitrinskåpet står det två flaskor likör, bara för att just flaskorna är fina, hur gammal likör kan man egentligen dricka? | |
| Venatici | 2010-08-04 06:02 | |
![]() | ...Har två "lösboende", tama undulater (Sune och Kjelle) ...Musik är alltid på, eller en film ...massor med kryddor och örter istället för blommor i fönstren ...Äger ingen tv-box. TV används bara till film och tv-spel (så Radiotjänst kan ta sig i häcken) ...Finns det alltid O'boy hemma ...Blöta handdukar finnes för ofta på golvet. En ovana jag har :/ | |
| Mouche - Administratör | 2010-08-04 06:50 | |
![]() | Det tycks vara väldigt svårt för ett par personer att fatta att ämnet i trådarna är det som gäller. Vill man småprata med varandra så är PM ett bra alternativ! Mouche | |
| Bitte - Administratör | 2010-08-04 07:55 | |
![]() | Finns jag , maken och 3 vuxna söner samt 4 katter ... Dvs massor av katthår och kattleksaker över allt ... En damsugare som används flitigt lika så tvättmaskinen ... Möbler som är bekväma och sköna ... Alltid någon som sitter vid en av de många datorerna ... TVn visar oftast sport ... Förbrukas en stor mängd kaffe dagligen ... På går ofta något projekt med renovering och tapetsering/målning ( jag är skyldig till dessa ideér) Bitte | |
| Mammaoxå | 2010-08-04 08:07 | |
![]() | ...står datorn och tv:n alltid på när jag är ensam hemma. ...har jag två sköna soffor att ligga och titta på tv i. ...står altandörren alltid öppen nu på sommaren. | |
| mariande | 2010-08-04 08:58 | |
![]() | ...bor jag min sambo och 2 katter ...mellan varven även 2 utflugna barn och/eller 2 bonusbarn ...står minst 2 datorer alltid på, ibland 6 eller fler*s* ...damsugs aldrig - enbart micromoppas ^ bara vatten inga kemikalier här inte ...diskmasikn går var dag tvättmaskin var 3:e ...går symasin på högvarv alltid å jämt ...jobbas det mycket och ofta - så trötta är vi och somnar snällt=) | |
| Megaherz | 2010-08-04 09:06 | |
![]() | ...är egentligen inte hemma hos mig ...är alla väggar vita ...går tvättmaskinen nästan non-stop ...bor det en goldendoodle | |
| Behringer | 2010-08-04 10:46 | |
![]() | ... bor förutom jag själv min yngste son varannan vecka ... nån gång i månaden bor här också min älskade ( ungefär lika ofta råder det omvända förhållandet ) ... är det just nu lite stökigare än annars ... ligger en herrans massa kantareller på utemöbeln på balkongen och väntar på att rensas ... har det just slutat regna och kanske blir här sol till eftermiddagen? .. ska jag försöka få lite fart på mig och ta tag i ovan nämnda stök | |