Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 255 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-08-17 15:51 | |
![]() | Nej, här handlar det om white trash kontra fint folk. Jag skulle aldrig nedlåta mig till ett tvättstugebråk. Sen tror jag alla intelligenta har svårt att minnas vardagsstrunt som tider och veckodagar, därför har jag överseende om nån är disträ och klampar in på min tid. Vill inte att det ska märkas att jag har byggt upp ett tvättberg och är desperat för min tid, för den delen. | |
| bj-olle | 2010-08-17 15:55 | |
![]() | aha, du är generalen i din tvättstugebråks-armé? jag fattar. själv är jag kanonmat, men hey, vad ska man göra? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-08-17 15:56 | |
![]() | Bita ihop, gå ut och köpa ett par nya trosor. Eller om man är white trash, tvätta sina tre par i handfatet och torka med hårtork. | |
| Megaherz | 2010-08-17 15:57 | |
![]() | Det känns som ett ursvenkt bråk - eller hur? Speciellt när det även innehåller arga lappar :D | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-17 16:04 | |
![]() | Larvbrud. Snacka om att göra skäl för sitt namn. | |
| bj-olle | 2010-08-17 16:05 | |
![]() | hur är tvättsämjan i münchen? får man flytta till dachau om man snor tvättiderna? | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-08-17 16:08 | |
![]() | Nilli och vad man sett av dig verkar du vara min raka motsats. Mogen och sansad ung dam. Hur som helst hade jag skaffat en tvättbalja om jag hade bott i ett hus där man fick vänta i veckor på en tvättid. Eller flyttat om inte hyran var riktigt låg. | |
| bj-olle | 2010-08-17 16:10 | |
![]() | hade jag varit "fint folk" hade jag såklart gått till ett tvätteri... | |
| Nilli - Ej medlem längre | 2010-08-17 16:10 | |
![]() | Larvbrud, hahah. Det har jag inte påstått. | |
| Megaherz | 2010-08-17 16:12 | |
![]() | Ja - och i Dachau måste man tvätta andras kläder tills man stupar. Nä, de har löst problemet genom att inte ha gemensamma tvättstugor - har man ingen i lägenheten får man gå till en tvättomat (en sån där amerikansk filmgrej ni vet, man sitter och stirrar på tvätten och träffar sen sitt livs kärlek) | |
| bj-olle | 2010-08-17 16:13 | |
![]() | i slazburg var det folk som gick till vandrarhemmen och tvättade. billigt och bra. | |
| Megaherz | 2010-08-17 16:15 | |
![]() | Står det inte en tvättbalja i Mozarts födelsehus? Fast inträdet där är ju rätt dyrt.. | |
| bj-olle | 2010-08-17 16:17 | |
![]() | faktum är att jag var aldrig inne där! däremot där jag bodde i london hade de löst problemet med skitdåliga tvättmaskiner som tvättade i bara 20 minuter. det väl typ rent. men en himla massa folk hann tvätta | |
| Megaherz | 2010-08-17 16:20 | |
![]() | Eller så var det superbra maskiner som bara behövde 20 min.. | |
| bj-olle | 2010-08-17 16:21 | |
![]() | ha ha nånting "superbra" i london vad gäller hygien och hem ha ha ha. den var bra! | |
| Hannibaljan | 2010-08-17 16:23 | |
![]() | Krama varandra i tvättstugan! Om någon hade lagt in tvätt i min tvättmaskin hade jag blivit förvånad. | |
| Maja G | 2010-08-17 16:27 | |
![]() | Hos mig är det aldrig problem i tvättstugan FAST jag bor i ett höghus med massor av lghter..Det är både pensionärer, studenter o vi arbetare o vi kan samsas väldigt bra. 1,5 timme efter utsatt tvättid så får man ta den. Det står ingenstans men om man ringer till hyresvärden så informeras man om det. Man kan låsa dörren med kolven,pluppen och när den inte är låst o maskinerna är tomma, men kanske torktumlaren går,ja då är det OK att börja tvätta.. Ibland är det någon som kommer o ringer på o säger att de är färdiga och att jag kan börja tidigare..Snällt va? | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-08-17 16:46 | |
![]() | det måste finnas hyresgästförening eller liknande,kräv tvättmaskin i varje lägenhet,vi lever på 2000 talet demonstrera!tur jag bor i hus och har 2 tvättmaskiner lycka till | |
| Pseudonymf | 2010-08-17 16:52 | |
![]() | Haha, jag dör! Det är ju så satans white trash att vilja ha rena kläder, mhmmm :P | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-08-17 17:07 | |
![]() | Förut var det svenskt att inte våga ta konflikter. Nu är det istället svenskt att slänga ur tjyvande grannars tvätt och skriva en lapp och förklara läget och skriva under med sitt namn (nej jag tänker inte stå en timme i tvättstugan och vänta på idioten). Ni ä fö roliga ni som tror att man i andra länder hanterar det på ett lugnt och sansat vis, dvs låter idiotgrannen tvätta klart på din bokade tid. Varför inte hänga in dennes kläder i torkskåpet också? Någon jävla motta får det vara. //Tant på 21 år | |