Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 286 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LisaLong | 2010-08-20 12:35 | |
![]() | Guldplate klockrent inlägg | |
| YamahaJet | 2010-08-20 12:35 | |
![]() | Jag säger som alla serber....lets fight (krig) about it då. Om ni hatar oss och jag hatar er så finns det ingen anledning att låta bli... | |
| LisaLong | 2010-08-20 12:37 | |
![]() | Yamaha ja med det uttalandet är det inte konstigt att det finns så mycket krig i världen. | |
| LisaLong | 2010-08-20 12:37 | |
![]() | "Om ni hatar oss och jag hatar er så finns det ingen anledning att låta bli..." Jag svarar då..jo...gå skilda vägar | |
| Gautama | 2010-08-20 12:37 | |
![]() | Ja, bra förslag Yamaha! Krig löser säkert alla problem!! NOT!! | |
| torkadfrukt | 2010-08-20 12:38 | |
![]() | Heja snurrburr! Jag tycker att du ger klok och konstruktiv respons på kritiken mot heterohatets dag. Uppenbarligen har de lyckats med sitt syfte att skapa debatt i frågan och jag tycker att det är lite synd att man inte förstår ironin med att anordna en sådan dag. Självklart blir man som homosexuell less på att andra människor ständigt antar att man är/lever på ett sätt som man inte är/gör. När man dessutom får kommentarer som YamahaJet och metanosia när man försöker diskutera frågan visar tydligt på den intolerans som finns mot de som avviker från heteronormen. Kom igen lite mer självdistans tack. Bara för att jag lever i ett heterosexuellt förhållande känner jag mig inte provocerad av att de som inte gör det/vill skapar en heterohatets dag! precis som snurrburr påpekar så är det inte heterosexuella som är problemet utan hur de som INTE ÄR HETEROSEXUELLA BLIR BEMÖTTA OCH BEHANDLADE!!!! | |
| snurrburr | 2010-08-20 12:39 | |
![]() | Nu ids jag inte diskutera längre, eller ta ån mer skit heller för den delen. Fördomar och sånt får jag nog av i vardagen. Ha det fint. Än en gång: jag hatar inte er. Jag hatar orättvisor, normer och förtryck! Kram | |
| metanoia | 2010-08-20 12:41 | |
![]() | Jag har absolut ingenting mot homosexuella människor, eller hbt-personer överhuvudtaget. Jag har fler homosexuella vänner, och även släktingar. Det jag poängterar är att det ibland finns tendenser hos dessa människor att ta i för mycket när de försöker vara stolta över sin läggning, och är inte heterohatets dag ett tecken på att det gått över gränsen? Jag tycker det iallafall. | |
| Grådask - Ej medlem längre | 2010-08-20 12:47 | |
![]() | Krig är inte så dumt! Det gäller bara att slå först och så hårt som möjligt! | |
| La bruja | 2010-08-20 12:55 | |
![]() | Och när man krigat klart och inte längre kan bo kvar i sitt land då åker man till ett annat land och propagerar för krig där? | |
| le-lou | 2010-08-20 12:56 | |
![]() | väl talat metanoia. Upplever detsamma (ja jag har homosexuella vänner som håller med) | |
| torstensito | 2010-08-20 13:01 | |
![]() | Heter det verkligen heterohatets dag eller är det svenskan som vill spetsa till det. Om det heter så är det ju helt bisarrt. | |
| torstensito | 2010-08-20 13:03 | |
![]() | Sen är det sorgligt att Yamaha Jet är så hatiskt han som är så sexig...eller är det just detta som... ja jag vet inte. | |
| LisaLong | 2010-08-20 13:47 | |
![]() | Grådask hur gammal är du? Om man tycker krig är bra efter alla hemska krig som varit på vår stackars jord är det nåt fel | |
| torstensito | 2010-08-20 13:53 | |
![]() | Grådask ska rösta på KD och föra ett heligt krig. | |
| Jumanjia | 2010-08-20 13:58 | |
![]() | När jag läser artikeln så verkar allt vara mer politiskt än just hata-hetero.. Och jag håller med många. det är tyvärr till det extrema men det är också så det skapar rubriker och nu kommer det får jätte mycket publicitet.. Och jag håller med dem flesta här på många punkter. Och att homosexuella som skall visa sin "stolthet" gör det extremt. Men då får vi inte glömma att det är så vi har en plats i sammhället idag som inte varit här om vi inte gjort som vi gjort. Tänk att för inte många år sedan var homosexualitet klassat som en sjukdom. folk demonstrerade och idag vet vi att det inte är så. Första pridetåget i sthlm var homosexuella som hade fått nog.. För hur dem behandlades och allt sånt, och då räknades deras demonstrationer som extremt. Men jag håller med jag tycker att den där hetrohata är lite extremt men jag tror också det bara är en liten del av det som är så extremt. jag tror det är mycket politiskt bakom och hade jag varit där så hade jag gått dit iallafall och kollat. det är juh dumt att uttrycka sig utan att ha varit där... ^^ | |
| Ässät | 2010-08-20 13:59 | |
![]() | Men herregud.. vilket stort skämt haha. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-08-20 14:01 | |
![]() | Pundigt så in i helvete. Jag gissar att Tiina Rosenberg är hedersgäst. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-08-20 14:18 | |
![]() | Men jag fattar inte grejen. Hetero-hat istället för homo-hat, är det så mycket bättre? Jag tror inte på att hata. Man kommer mycket längre med positiva känslor och arrangemang. Det här skapar ju bara större klyftor, ett större "vi" och "dom". Idiotiskt. | |
| elsa89 - Ej medlem längre | 2010-08-20 14:20 | |
![]() | "Dagen inleds med högtidstal på Götaplatsen och avslutas med ”Norra Europas största heterohatiska nöjesfält”, varvid utlovas gungor och (fråga mig inte vad det betyder) ”fistdamm”. - ahahaha, jag var bara tvungen. Sjukt. | |