Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 351 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Minta | 2010-09-05 23:21 | |
![]() | Sote, om bostaden t.ex. var en bostadsrätt eller ett hus som står på mannen och ägs av honom, tror jag inte att kvinnan automatiskt för den för att hon har barn. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-09-05 23:22 | |
![]() | Kamma till sig med den frisyren? nej,jag hoppas Peter får en hjälp som fungerar. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-05 23:26 | |
![]() | "Kamma till sig med den frisyren?" Glöm fördoms-tråden som sagt | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-09-05 23:33 | |
![]() | Ja,så du menar att alla ska med i Reinfeildts båt? även dom långhåriga...utan bostad..utan ja i princip allt? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-05 23:47 | |
![]() | Vad menar du nu? Reinfelds båt? Är det Noaks ark eller? Bara de bästa får finnas i Sverige. De med kort hår, hem och jobb. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-09-05 23:49 | |
![]() | Ja,jag trodde det tills jag såg junkien Borg. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-09-05 23:51 | |
![]() | Men det verkar ju ha ordnat upp sig för killen på äldre dagar. i vissa kretsar behöver man inte bry sig om frisyren. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-05 23:53 | |
![]() | Du menar de lite mer intellektuella kretsarna? | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-09-05 23:57 | |
![]() | Nja,jag vet inte om Borg är Intelektuell. han är svårsorterad. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-05 23:58 | |
![]() | Ja du.. | |
| adamis - Ej medlem längre | 2010-09-06 00:02 | |
![]() | Borg är säkert ekonom..så han stavar så..intelekt. | |
| Sote | 2010-09-06 08:02 | |
![]() | Schlagertös-Jag fattar inte varför du hänger upp dig så på mitt inlägg. Varför inte hoppa på dom som har åsikter om den personen TS skriver om. Där är det ju dessuton både bild och namn på personen. Jag har faktiskt inte hängt ut den personen jag skriver om utan bara tagit med det som en liknandr situation. Tar du verkligen reda på alla fakta varenda gång du läser något i tidningen eller ser nåt på nyheterna som du tycker är upprörande eller konstigt? För isåfall så får jag ju applådera dig för att du har tid och ork till det. Själv skulle jag få låta bli att läsa tidningar överhuvudtaget om det skulle vara ett krav för att få lov att ha en åsikt om en artikel. | |
| Huzan | 2010-09-06 08:28 | |
![]() | eller så frågar ni honom själva....www.facebook.co m/sea...ref=search | |
| Ässät | 2010-09-06 08:31 | |
![]() | Är inte så säkert att han svarar på några veckor då han verkar vara inloggad rätt sällan. För 6 timmar sen men innan det var det 1 augusti | |
| schlagertös - Ej medlem längre | 2010-09-06 08:31 | |
![]() | Nej Sote! Jag vill bara ha sagt att jag personligen tycker inte det är RÄTT att ifrågasätta och hänga ut personer med olika "tragedier" när man inte är villig att ta reda på hur,varför! Jag lägger NATURLIGTVIS inte energi på allt jag läser, men när det är något jag läser som fångar mitt intresse att jag är villig att diskutera det i vilket forum som helst..jaa..då tar jag reda på så mycket fakta jag kan. Tycker att det mesta är rent skitsnack och skvaller och skitsnack är det värsta jag vet. Man är oskyldig tills alla bevis är uppe!. Tänk på det alla ni som dömmer utan att lägga 2 sek på att ta reda på mera. | |
| schlagertös - Ej medlem längre | 2010-09-06 08:32 | |
![]() | En medalj till dig Huzan som hittat honom. Nu kan alla här inne fråga honom så slipper vi bara tugga:-) | |
| Huzan | 2010-09-06 08:35 | |
![]() | läste artikeln å kollade på filmen, han säger ju ingenstans att det enda han vill är att bli musiker.. alla får väl ha drömmar? nu vet ja inte om han överhuvetaget söker jobb.. grejen är ju att du måste börja knarka, sluta knarka å sen får du lght! | |
| YamahaJet | 2010-09-06 09:27 | |
![]() | "Peter är varken missbrukare eller psykiskt sjuk. I stället förklarar han sin situation med en smärtsam separation från dotterns mamma." Hahahaha, svenska män alltså... | |
| Sote | 2010-09-06 09:44 | |
![]() | Schlagertös-så om jag tar reda på vem tjejen är och frågar ut henne om hennes situation DÅ får jag ha en åsikt inte annars? Herregud-om det skulle vara kriteriet för att få lov att uttrycka en åsikt på det här forumet då skulle det bli väldigt glest i trådarna. Det spekuleras ju i media om personer och händelser varenda dag och vi sitter hemma och bildar oss en uppfattning hela tiden. I många fall följs det upp i andra inte men om alla skulle sitta och maila tidningarna och tv/radio för att få tag på personen det handlar om och kunna fråga ut den då skulle det ju bli kaos. Du bildar dig ju en uppfattning om mig och det får du gärna göra om du vill. Tror du att alla här inne vill ta kontakt med killen som TS skriver om för att bli riktigt säkra på att deras åsikt grundar sig på fakta? Det tror inte jag men ändå diskuterar vi honom och fortfarande så är det så att han är uthängd med namn och allt medan tjejen jag skrev om inte är det. Så jag frågar igen varför ger du dig på mig och inte TS och alla andra som har en åsikt i den här tråden? | |
| bokmärke | 2010-09-06 09:56 | |
![]() | Det råder åsiktsfrihet i Sverige! Kan hålla med S-tös att skitsnack o skvaller om andra är kränkande. Diskutera något där ingen får ett korrekt svar är väl helt meningslöst. Det ska väl i alla fall leda till något speciellt om det är personer man angriper. Men det är ju MIN PERSONLIGA ÅSIKT:) | |