Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| delta9 | 2010-09-08 21:50 | |
![]() | Tacka vettja Dubstep <3 | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 21:51 | |
![]() | Delicious. Det som söks idag är skit. Ja, det säljer. Det är som om dom radar upp avföring i skivställen som folket köper. Vem är Anna Bergendal? Jag är inte insatt, då jag lyssnar på bra musik. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 21:53 | |
![]() | Du får ge ut en skiva då Niet. "Bra musik enligt Nietsmmar" | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 21:53 | |
![]() | Deli. Varför? Ingen bryr sig om vad jag gillar och jag är inte intresserad att konvertera dom. | |
| Penny Wise | 2010-09-08 21:55 | |
![]() | Det som söks är det som folk vill ha. Vi är folket. Är vi skit? Är det bara Nietsmmar och några till som "vet vad som är bra"? Löjligt. Då förstår man sig inte på musik. Själv såg jag inte dagens program, ska kolla TV4 Play nu. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 21:55 | |
![]() | Du sa ju att det bara är skit medan du lyssnar på bra musik. Tror inte du är ensam om att tycka så | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 21:57 | |
![]() | Ja det är skit. Och? Jag har inte sagt att någon behöver tycka som jag, och är absolut inte intresserad av att övertala någon. | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-08 21:57 | |
![]() | Mördarclownen från "Det": Då tillhör jag verkligen inte folket. Eftersom det som tydligen vill ha är ju lättsmält Trams. Det har aldrig varit någon bra sångare i Idol och annat tjafs som ens haft en uns av originalitet. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:00 | |
![]() | Nej du är bara intresserad av att tycka att alla utom du lyssnar på skit verkar det som. Du lyssnar antagligen på skit själv. | |
| delta9 | 2010-09-08 22:01 | |
![]() | Nerösktji: Vart i filmen säger lilla Rincewind det? | |
| delta9 | 2010-09-08 22:01 | |
![]() | (min favvoclown i hela vida världen) | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:02 | |
![]() | Om jag lyssnar på skit eller ej kan ju du avgöra, då jag inte bryr mig ett skvatt vad du anser. | |
| delta9 | 2010-09-08 22:03 | |
![]() | pennywise* Rincewind är min favorit"wizzard" *fail* | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:05 | |
![]() | Andreas Weise borde ha dragit något modernare. verkade nästan som han plagierade pappan från nån fest. | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:05 | |
![]() | Delta. Han är bättre i boken. Delicious, kan du möjligtvis heta adam i förnamn? Hursomhelst. Jag har svårt att förstå hur hjärnan inte torkar ihop efter ha blivit utsatt av sådan otroligt usel musik som produceras via Idol etc. Sådan musik är som snabba kolhydrater i transfett. Inte bra någonstans och absolut inte nyttigt heller. | |
| Penny Wise | 2010-09-08 22:06 | |
![]() | Nerösktji, nä du kanske inte gör det. =) Mest roligt är det att folk som ogillar vissa program ändå alltid verkar se dem och alltid har en väldig massa kommentarer om dem. Vore smartare för er att undvika dem kan jag tycka. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:10 | |
![]() | Varför skulle jag heta Adam i förnamn? "Om jag lyssnar på skit eller ej kan ju du avgöra, då jag inte bryr mig ett skvatt vad du anser." Tror du att någon är intresserad av att veta att du tycker att Idol är skit? Varför skriver du i en IDOL 2010 tråd om du hatar Idol och allt som har med det att göra. Starta en tråd om vad du gillar för musik eller ser på tv så ska jag genast ge dig min mycket intressanta egna tolkning av det, dvs att det är skit och avföring. | |
| Nerösktji - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:10 | |
![]() | Ja Snåljåp. Men man behöver inte kolla på programmet i fråga för att få en överblick om hur otroligt allmänt det faktiskt är. Surfar in på Aftonbladet. Tusen olika artiklar om vem som vann och förlorade etc. Det är ju så uppenbart att det är robotar som skapas. I WILL OBEY THE PRODUCERS I WILL NOT THINK FOR MY OWN I SING LYRICS THAT I HAVE NOT WRITTEN MYSELF Det ger en helt ny mening av uttrycket: Can you sing like a robot? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:13 | |
![]() | Så det är bara de som skriver sin egen musik som har i branschen att göra alltså? | |
| Nietsmmar - Ej medlem längre | 2010-09-08 22:15 | |
![]() | Deli. Njae.. jag tror inte någon är intresserad av att jag tycker att Idol suger. Vadå då? Jag vill skriva det för min egen skull, ingen annans. Om jag startar en tråd om vad jag gillar för musik så blir den stängd ganska snart så om du är intresserad av att veta vad jag lyssnar på så får du skicka pm. Lite roligt också att du genast nu säger att det jag gillar är avföring då du inte vet en enda musikgrupp som jag gillar. | |