Spelrum
Giraffen41
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade60
Mobilspel
Pågående19 836

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Delicious - Ej medlem längre2010-10-01 22:12
Antal inlägg: 11661

När jag gick i tvåan eller trean i grundskolan kom en mattant och satte sig vid bordet och pratade med oss barn som satt där. Sen tittar hon på mig och säger "Du är lite vindögd va?".. Vad skulle man svara? Minns ej.
Alla intygar att jag inte är vindögd men det där spökar fortfarande hos mig och jag studerade mina ögon noga på kort läänge.

anneli72 - Ej medlem längre2010-10-01 22:22
Antal inlägg: 11612

Om jag någonsin blivit förolämpad..så har jag glömt det.

det är väl mest pinsamt för den som förolämpar.

Dino782010-10-02 08:20
Antal inlägg: 194

Man mår ju nästan illa av att läsa om alla hemskheter folk fått höra :-(

bizzzy - Ej medlem längre2010-10-02 08:49
Antal inlägg: 3169

En kille gick fram till mig på ett uteställe och sa: Vad gör en sån som DU här? Jag gick och beställde en öl gick fram till killen ifråga och tog tag i hans brallor, hällde ölen ner i dem samtidigt som jag kollade honom stint i ögonen och sa: Tycker inte du att du ska gå hem och byta byxor, det ser ut som du har pissat ner dig..
Jag hoppas att han lärde sig läxan att inte gå fram till vilt främmande människor och förolämpa dem..

ttiittii - Ej medlem längre2010-10-02 09:18
Antal inlägg: 37631

de tvar en kvinna på en sida på nätet som kallede mej för det hämskaste saker och desutom mordhotade mej,det var mer en obehaglit,började titta i fönstren om hon skulle komma,

elgen52010-10-02 09:55
Antal inlägg: 1740

En kompis mamma sa till mig varje gång vi träffades(vi sågs kanske varanat år eftersom jag var på resande fot)
Har du gått upp i vikt?
I bland rörde hon vid magen, du har blivit lite mulig sen sist va?
Jag ser att du blivit lite kraftig?
Första gångerna tog jag åt mig sedan brydde jag inte mig.
Men tillslut tyckte jag att det lev lite tjatigt och sa:
Varje gång vi ses frågar du om jag blivit fetare, men jag har varit så här fet som senaste 10åren (59kg)
Efter det så får jag inga komentarer om hur "fet" jag är.

elak kanin - Ej medlem längre2010-10-02 14:51
Antal inlägg: 551

Jag satt och väntade på tunnelbanan när en mor och dotter sätter sig brevid mig. När jag sitter och läser för mig själv utbrister ungjäveln helt plötsligt: "mommy, lets go, that man is scary."

Snorunge...

F I S T O - Ej medlem längre2010-10-02 15:13
Antal inlägg: 675

En klassiker där Zlatan "förolämpar" Ekwall

www.youtube.com/watc...re =related

sebgra2010-10-02 15:38
Antal inlägg: 175

Haha elak kanin, det var faktiskt sjukt kul.

bizzzy: Overkligt att man kan vara så tuff!!

delta92010-10-02 16:00
Antal inlägg: 1041

En gång då jag pratade om TP-kablar med en som var full så sa han "käften med dig din jävla poet" :D

sejmårr2010-10-02 16:31
Antal inlägg: 843

En gång sa jag till en arbetskamrat att jag tyckte att han var lite lik Ulf Lundell (en komplimang!!!). Han blev jättearg och fräste: Å du ser ut som Marit Paulsen!!!
Det var liiite för nära sanningen för att kunna skrattas bort och när han såg hur ledsen jag blev ville han försöka rädda siuationen genom att säga:
"Jag- jag menar en UNG Marit Paulsen!"

sejmårr2010-10-02 16:35

Efter att ha varit mammaledig och borta ifrån jobbet i fyra år kom jag gående i korridoren på min arbetsplats. Där möter jag överläkaren som hälsar glatt och sedan utbrister:
"Du har verkligen lagt på dej!"
Även han blir förskräckt över vad han sagt och han lägger blixtsnabbt till:
"Det klär dig verkligen!" Förolämpning / komplimang!

Jumanjia2010-10-02 16:44
Antal inlägg: 539

Jag var för många år sedan intresserad av musik och teater. Jag älskade att vara med och sjunga i teatrar. Ja jag älskade teater också, och då efter en gång vi spelat en liten pjäs så sa en av mina sk vänner att -Du kan inte sjung. jag svarade med att jo det kan jag, hon sa ännu en gång NEJ det kan du inte. Sättet hon sa det på var elakt. Och nej jag sjunger inte lika rent" som sibell. Men jag fick en roll i en pjäs där det innebar att jag fick sjunga en hel låt solo på scen. Regissören tyckte jag passade bäst för den rollen av 20 st. Sen kom det på tv och min då "sk" vän sa ännu en gång att jag inte kunde sjunga. När tydligen alla i ensambeln tyckte jag var bra o regissören var nöjd och jag fick bra respons från publiken..
Jag trodde på henne ett tag,. Idag vet jag bättre. Hon var avundjuk, men det tog mig några år att inse.,

Gurktrollet2010-10-02 18:17
Antal inlägg: 36

UNG Marit Paulsen! Haha, den var roligast hittills.

sejmårr2010-10-02 19:20

Tack Gurktrollet!
Efter denna förolämpning har FYRA ANDRA människor oberoende av varandra sagt samma sak till mig! Då har jag funnit mig och frågat rakt ut om de trodde att jag skulle bli glad över att höra att jag är lik fru Paulsen. En svarade förvånat att det välan inte var något fel på Marits utseende. En sa att jag skulle kunna vara hennes dotter och den siste svarade med något skimrande i blicken: Det var en stilig kvinna när hon var ung!

missyTessy2010-10-02 19:40
Antal inlägg: 11

Jag fick en gång höra att jag var lik Paris Hilton.

Tess 082010-10-02 19:42
Antal inlägg: 18003

Jag såg det som en förolämpning när en kille frågade farför jag (som var så söt, ja han sa så) var kompis med "henne"... och så pekar han på min bästis som dessutom var kär i killen ifråga.

För det första blev min kompis ledsen och för det andra så rackade denna kille ner på min "smak" för kompisar... men det fattade väl inte han

Tess 082010-10-02 19:42
Antal inlägg: 18003

Kanske ska berätta att det var för en herrans massa år sedan :)

gnill2010-10-02 19:48
Antal inlägg: 1942

Min musiklärare tog mig åt sidan när jag var 11 år och sade att jag inte fick sjunga i lucia tåget utan bara mima för att jag sjöng så illa. Sen kan jag säga att jag öht inte sjöng alls på 20 år, tills jag var runt 30 började gå till en sångpedagog och upptäckte att jag inte alls sjöng så illa. Snacka om brist på pedagogisk talang, tänk om man hade haft kunskap och mod nog att svara tillbaka när man var 11. istället för att bara bli ledsen och tystna.

werigo - Ej medlem längre2010-10-02 19:57
Antal inlägg: 137

Hur kan "nietsmmar" blivit förolämpad när det var hon släppte gas på en restaurang? Det fattar jag inte!

Jag blir förolämpad varje gång nån hälsar hh i ett spel

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?