Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 33 |
Mobilspel
| Pågående | 19 400 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Milly97 - Ej medlem längre | 2011-07-04 21:15 | |
![]() | Drömde att killen jag e kär i försökte kyssa mig, men jag ville inte!!!!:O Kan inte fatta det. Skulle aldrig göra så i verkligheten! :P | |
| Emilie85 | 2011-07-09 21:28 | |
![]() | Min dröm för ett tag sedan: Jag går omkring på en kyrkogård, det är natt och höst...Kolsvart är det iaf...Det enda jag ser är gravstenar..Jag känner mig förföljd och iakttagen..Jag går runt, runt, runt på kyrkogården och blir inte kvitt känslan av förföljelse. Och jag hittar heller inte ut från kyrkogården...Jag får panik, men jag hittar fortfarande inte ut...Sedan vaknar jag...Skum va den | |
| Leasmamma | 2011-07-09 21:36 | |
![]() | Drömde en natt förra veckan att det mitt på ICA MAXI's fruktavdelning i stan, startades ett fruktkrig. Alltså som kudd-eller vattenkrig. Alla kastade frukt på varandra och överallt man gick klev man på mosig frukt. Det som utlöste kriget var att en dam fått några äpplen att ramla ner på golvet när hon skulle plocka äpplen. Personalen blev skitsur och började kasta äpplen på henne istället och så fortsatte det med alla som passerade, personal mot kunder och sedan alla mot alla. Riktigt konstigt. Min vän som jobbar på fruktavdelningen i stan fick sig ett rejält skratt när jag dagen efter ringde och berättade! | |
| Emilie85 | 2011-07-09 21:51 | |
![]() | Leasmamma; Hahaha...:-D | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-07-15 16:49 | |
![]() | Har en återkommande dröm i olika varianter, men den går ut på att jag får en hel bunke (som vi säjer i Skåne) barn, utan att jag vetat om någon graviditet. De är väldigt små, och ofta har jag en ångest för hur jag ska kunna ta hand om dem, glömmer ge dem mat osv. Ibland bär jag runt på dem i en gammaldags resväska. Kan tillägga att jag har 2 vuxna och 2 bonusbarn och det gick bra...... | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-27 16:58 | |
![]() | Är det någon mer än jag som skulle behöva prata i 10min eller så för att berätta en dröm? Drömmar i princip alltid helt sjuka saker med mycket detaljer. | |
| Maja G | 2011-08-27 17:45 | |
![]() | ullis1164; Drömmer ofta om att jag har barn som jag inte vet hur jag ska ta hand om..Ingen saker har jag typ blöjor,barnvagn mm och är rädd att jag ska tappa bort dom.Måste ta reda på vad sådana drömmar egentligen vill säga | |
| Shylster | 2011-08-27 18:47 | |
![]() | Drömde att jag väntade på mina kompisar vid volleybollplanen tyvärr så var det inte mina kompisar som dök upp utan 15igelkottar. Först så tänkte jag oj vad häftigt med en flock av igelkottar men när dom kom närmare så märkte jag att dom såg väldigt aggresiva ut dom typ dregglade, visade tänderna och morrade. Så jag börjar gå iväg från dessa igelkottar då jag tror att dom ska anfalla mig men dom följer efter i allt högre tempo. Jag börjar då springa och efter en liten stund så kommer jag till en bro som jag börjar springa över. Men mitt på bron är det en grävmaskin som blockerar vägen. Dessa igelkottar kommer ifatt men stannar några meter ifrån mig. Då skingras klungan av igelkottar och ur klungan kommer det en jättestor igelkott, typ deras ledare elelr nåt den var säkert en halvmeter hög. Denna stora igelkott går fram till mig, ställer sig på bakbenen och river mig med framtassarna... | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-27 19:53 | |
![]() | Bara 10 min deli, hehe? Min knäppaste dröm (när den var ny), tog en absolut evighet då jag berättade för en vän :) . Jepp, jag har också märkligt detaljerade drömmar och jag kommer ihåg väldigt många av dom. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-27 19:58 | |
![]() | Nä, kom på sen att 20-30min kanske stämmer bättre ;P Om man kommer ihåg allt direkt dvs. Ibland är det så mycket och konstigt att jag inte ens orkar berätta. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-27 20:01 | |
![]() | Samma här, Och så har man bekanta som aldrig kommer ihåg en endaste dröm. Blir alltid lika konfunderad av det, när man själv har så knäppa och långa drömmar :) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-27 20:07 | |
![]() | Ja, precis. Har du också haft så "så länge du kan minnas"? Ibland känns det så äckligt verkligt också. För ett tag sedan drömde jag först att min mormor dog, sen i en annan dröm drömde jag om att min mamma hälsade på hemma hos henne. När jag vaknade tänkte jag "tänk om mormor verkligen hade levt och vi kunde hälsa på henne"..Sen kom jag på att hon inte alls är död O_O dock dog min farfar i våras så jag blandade nog ihop känslorna i drömmarna och verkligheten. Riktigt skumt och läskigt. | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-08-27 20:08 | |
![]() | Drömde att jag blockade en orm som lekte kamikazepilot med mitt ansikte som mål med en ryggsäck. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-08-27 20:11 | |
![]() | Ja där låter det som det var väldigt starka känslor som åstadkom dom drömmarna. Och jepp jag har länge haft - och kommit ihåg, konstiga drömmar. Hehe, ja det har även hänt att drömmar känts så verkliga att dom nästan fått verklighetsförankring hos mig. Som tur är har just dom varit bara konstiga och aldrig hemska :) | |
| Shylster | 2011-08-27 20:14 | |
![]() | brukar alltid veta att jag drömmer när jag drömmer så jag brukar hoppa nedför stup eller ta sönder saker osv bara för att man kan. Hoppa ner för stup i drömmar känns riktigt härligt det är att rekommendera. Enda gången jag trott att en dröm var verklig var när jag drömde att jag drömde så när jag vaknade ur min drom som jag drömde så trodde jag att jag var vaken men drömde bara att jag vaknat | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-08-27 20:29 | |
![]() | Du drömde att du drömde att du drömde och drömde att du drömde? | |
| Maja G | 2011-09-14 09:10 | |
![]() | Drömde häromnatten att jag kom till ett fritids, där en av våra kända betapetare,han med lite olika nick, var fritidsledare. Jag skulle tydligen jobba där och när jag kom så gick han och lämnade mig med ett helt gäng grabbar.-Det här får du sköta själv,sa han och vände på klacken. Visste inte vad jag skulle göra med dom alls.De var många och de var hungriga och jag frågade om de ville ha pannkakor... Ingen av oss jobbar med ungdomar. Undrar vad denna dröm skulle säga mig egentligen? | |
| RandomChoice | 2011-09-14 17:53 | |
![]() | Har en favoritmardröm som jag skulle vilja göra till en kortfilm. | |
| Gelatinös | 2012-01-05 22:06 | |
![]() | Var på badhuset i natt när jag, i det grumliga(?) vattnet, ser att en sån där avdelare verkar sjunka. Strax efter kommer värsta jättevågen och slungar mig högt upp i luften. Vaknade med väldigt speedad hjärta på väg ner. Jag rullade tsunami igår. Kan det vara orsaken..? Brukar ju så gott som aldrig ha drömmar som är läskiga. | |
| Lillstölla | 2012-01-05 22:09 | |
![]() | Drömde om Betafolk i natt. Minns inte så mycket mer än att det var ett gäng av oss tjejer som hade betaträff. Var på loppis och åt tårta. Vad betyder det tro? | |