Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 18 819 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Emollas | 2010-11-13 00:48 | |
![]() | svagis det räcker ju med en liten sketen yxa eller giljotin så du behöver inte vara stark säg som det är du skulle inte kunna vara bödel och inte jag heller. Jag tror inte nån skulle må bra av det. | |
| Daggdroppe | 2010-11-13 00:50 | |
![]() | Jag förknippar bödlar som stora, skitiga karlar med mask för ögat. Inte en tanig fan på 160 cm. | |
| Emollas | 2010-11-13 00:51 | |
![]() | Förresten Daggdroppe. Jag tror ju inte direkt killen hoppar runt av glädje där hemma nu av att han faktiskt har mördat någon. Jippi jag har mördat någon gud va skoj det var låt oss gå och döda en till. jippi jag gjorde det.... Fattar du va jag menar? | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-13 00:52 | |
![]() | Jaaaae due vi kanske ska låta småpojkarna gråta och uttrycka sina känslor så skulle inte lika många stänga in sina känslor till en tickande bomb med explodera-när-som-helst-d atum. | |
| Emollas | 2010-11-13 00:53 | |
![]() | så du menar att dessa som har skött dödsstraffen i californien va biffiga personer med mask för ansiktet nä du det tror jag inte det var vanliga sjukvårdare med en dödlig spruta bara... | |
| magga | 2010-11-13 00:54 | |
![]() | Jo jag förstår skillnaden mellan att mörda och att kanske vara otrogen. Jag kan inte ens beskriva vilken avsky jag skulle känna mot en människa som mördat en anhörig till mig. Men det ger väl inte MIG rätt att kräva hämnd genom mord? Straff, ja, men mord nej. Varför ska mördarens anhöriga få lida mer än nödvändigt? | |
| Daggdroppe | 2010-11-13 00:54 | |
![]() | ....Och? Vem bryr sig om att han mår dåligt? Han har tagit någons liv, Oj det var ju inte riktigt meningen. Eller..? Nä men han mår väl psykiskt dåligt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-13 00:56 | |
![]() | Nä han är/var nog en riktigt glad och trevlig prick som älskar livet | |
| Emollas | 2010-11-13 00:56 | |
![]() | oj daggdroppe tro du att han mår psykiskt dåligt nä det tro jag inte han hoppar av glädje där hemma. | |
| magga | 2010-11-13 00:57 | |
![]() | Men snälla.... En människa som är förstörd inuti, som kanske blivit mobbad hela sitt liv, utnyttjad, hatad. Han börjar själv hata till sist... och mördar för att hela livet är emot honom? Förtjänar han inte lite hjälp iaf? | |
| Daggdroppe | 2010-11-13 00:58 | |
![]() | Ja han dansar schottis till drängarna. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-13 00:58 | |
![]() | De flesta mord är väl inte planerade | |
| Emollas | 2010-11-13 00:59 | |
![]() | Jo han förtjänar hjälp absolut till att dö menar daggdroppe... Jag menar hjälp till att bli kvitt sina tvångstankar. Det kunde ju varit olyckshändelse också | |
| magga | 2010-11-13 01:00 | |
![]() | Kan tänka mig att skillnaden mellan misshandel och mord inte är väldigt stor. En misshandel som går snett och slutar väldigt olyckligt. Sen finns det ju riktiga psykfall som får en kick av att mörda, det är ju de som är liksom, förstörda. Tycker inte de förtjänar att dö. Nånting ligger ju bakom, man BLIR ju inte bara en mördare över en natt. | |
| Daggdroppe | 2010-11-13 01:02 | |
![]() | Vi säger såhär.. Säg att han är en dynamitgubbe, så säger vi att vi knipsar av en bit från hans brinnande stubin. Och lägger den bland en folkmassa. Den här gubben är nu helt ofarlig, tills någon väljer att tända stubinen igen. Hänger ni med på mitt resonemang? | |
| magga | 2010-11-13 01:03 | |
![]() | Ja, därför ska han spärras in. | |
| Emollas | 2010-11-13 01:03 | |
![]() | japp det gör vi absolut så du menar typ vem får min far till att sluta med medicinen så att han blir likadan igen... | |
| Daggdroppe | 2010-11-13 01:06 | |
![]() | Ta Billy i Six feet under, han är dynamitgubbe som kan tändas till när som helst för att HAN SJÄLV väljer att sluta med sina piller. Han påverkas inte av någon, då han valde det själv. | |
| Emollas | 2010-11-13 01:09 | |
![]() | Har tyvärr inte sett den får väl göra det. | |
| Emollas | 2010-11-13 01:09 | |
![]() | förresten är det en film och när det väl kommer till verkligheten är det nog inte så lätt. | |