Spelrum
Giraffen | 5 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 20 310 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
skogstorparn | 2010-11-26 23:04 | |
![]() | posten,som via ett brev meddelade i förtäckta ordalag att pga att dom ÖKAR servicegraden gentemot mig,delas posten numera ut runt 13.00-13.30 istället för som innan runt 11.00.. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-26 23:18 | |
![]() | Haha, vilket framsteg!.. | |
Lillstölla | 2010-11-26 23:27 | |
![]() | Man ska väl vara glad så länge de faktiskt fortfarande bär ut posten och att man slipper gå och hämta den. Det är i alla fall ingen riktigt post, så det så! | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2010-11-26 23:36 | |
![]() | Mr Chengs vegetariska Kinafärs (inte helt säker på märket dock) men en vit konservburk var det iaf inhandlad på ICA. Bland det värsta jag smakat på, vad är Kinafärs egentligen?? Konsistensen var mycket underlig dessutom, aldrig ätit något liknande. | |
Daggdroppe | 2010-11-26 23:40 | |
![]() | Challe, varför köpte du det då? Om du inte ens vet vad det är. | |
Challe_B - Ej medlem längre | 2010-11-26 23:46 | |
![]() | Måste ju prova något nytt ibland tänkte jag. Kanske tänkte fel då. | |
taxam - Ej medlem längre | 2010-11-27 00:55 | |
![]() | Försäkringsbolag! Nog fan finns det ett undantag när du vill utnyttja din försäkring. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2010-11-27 08:43 | |
![]() | Posten är ett lag skyddat fornminne,här kan vi få hämta posten på en kosumaffär som aldrig är öppen,Statoil eller hammakväll,och dom kan inte samarbeta,så jag längtar efter den gamla posten med gula kvitton,och jag längtar efter köerna,för då funkade allt | |
Bim1964 | 2010-11-27 09:16 | |
![]() | Jag totaldissar Axfoods färdigföpackade köttfärs. Fruktansvärd vidrig, luktar äckligt blir vattnigt när man steker den. Desssutom är den gråaktig när man steker den. Köper numera bara nymald köttfärs i Saluhallen. Köper förresten allt mitt kött i Saluhallen här i Gbg. | |
Rödetott | 2010-11-27 09:32 | |
![]() | Stimorol dissar jag, nåt är bytt, kan vara sötningsmedlet och de går fan inte att tugga längre..äcklig bismak | |
pion ekrot | 2010-11-27 10:17 | |
![]() | Kasta ett öga på innehållsförteckningen på tuggummin och halstabletter, de tre största ingredienserna brukar vara olika sötningsmedel och i övrigt bara ännu mer skit. Förmodligen bland det värsta man kan äta som säljs lagligt. | |
lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-11-27 10:48 | |
![]() | Hel och halvfabrikata veggisprodukter. Ibland har latheten slagit till och jag har t.ex köpt djupfrysta vegetariska rätter. Ganska vidriga är dom allihopa, men Quorn är den absolut värsta. Ren skit. Jag blir rejält sjuk av det. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-11-29 14:46 | |
![]() | L'anzas Healing Moisture schampo och balsam. Håret känns fett efter en dag :S Noll volym. | |
chickenheart | 2010-11-29 14:49 | |
![]() | Jag dissar helt enkelt Santa Maria:s Guacemole-dip av två anledningar: 1: Skitäcklig 2: Innehåller 1% avocado | |
SkySpy_ | 2010-11-29 16:08 | |
![]() | Skulle vilja dissa alla lättprodukter överlag.. Riktig skit. Kör bara med naturliga råvaror samt riktigt smör. | |
Laserswärd | 2010-12-01 11:57 | |
![]() | Skulle vilja dissa IKEA. Inte för alla de gånger man märker att det saknas delar när man kommer och skall bygga ihop sin möbel, utan för att de är riktigt elaka mot sin personal som kör hem möbler till folk. | |
Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-01 12:16 | |
![]() | Coops bacon, späckat med brosk. | |
hatshepsut - Ej medlem längre | 2010-12-01 12:52 | |
![]() | det mesta det står Euroshopper på.....ja, kaffefiltren duger väl | |
milly25 | 2010-12-01 13:00 | |
![]() | kan man dissa en personal på en bank? Isåfall dissar jag tjejen på Handelsbanken som egentligen inte vill ha hand om mina frågor för hon skulle käka apelsin men jag gav mig inte så hennes apelsin fick vänta och jag fick iof ett extremt kallt irriterat bemötande och NEJ hon hade inte rast enligt hennes medarbetare som alla var upptagna! | |
bobcat69 | 2010-12-01 13:54 | |
![]() | Jag vill Dissa "I Tid o Rum" i Ektorp Centrum...Vilken satmara som jobbar där. Jag har varit där vid ett par tillfällen, till och med köpt ett svindyrt skåp som jag blev förälskad i. Dom kan bara inte vara trevliga. Frågade idag om dom kan hjälpa till att sy hissgardiner. Ja, sa hon. Men jag tar 1000kr per gardin. Oj va dyrt, sa jag som inte visste hur dyrt det var. Å hon började fnysa och vände sig om...Jag sa att det var första affären jag var och frågade i. Hon sa att hon tog det som en förolämpling....?? Till slut blev jag sur och sa att jag aldrig mer kommer att sätta min fot där. Jag gick vidare till konkurrenten nedanför. Hon skrattade när jag berättade min upplevelse. Hon sa att det kommer minst en i veckan och klagar på dom. Det blev inga hissgardiner där heller, för det är för dyrt. men hon hjälpte mej med andra idéer. Usch för I tid o rum!!! | |