Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| PalomaFaith | 2010-12-06 22:44 | |
![]() | Salong Betong, om du vill ha en tatuerare i Sthlmsområdet. www.salongbetong.com.../i ndex.php Dom har även en blogg, finest.se/salongbetong Riktigt duktiga killar. Jag funderar själv på en tatuering, men har inte kommit på motiv än, men när jag väl bestämt mig ska jag definitivt göra den hos dom! | |
| waliop | 2010-12-07 10:32 | |
![]() | Det finns ju en del duktiga gaddare i sverige. Ordentligt utspridda, men skitsamma. nu får man väl kolla vilken som gillar ens tankegångar, kemin stämmer. En lista på de tips som kommit in och är riktigt bra! ramonmendoza.carbonm.../2 764519#1 www.swahilibobs.com/...in dex2.asp www.tattoosbydenis.com/ east www.circletattoo.com circle www.onefloordown.se/ www.heidihaytattoo.com/ heidi & Niki www.vildaart.se Vilda /www.lefthandtattoo.se/ | |
| Johtaja | 2010-12-07 11:22 | |
![]() | Listan kan göras lång. Bor man i Sthlm eller kan ta sig hit så har du: www.kingcarlostattoo...st udio.asp fafnir.se/ www.heavenlyink.se/index. php www.tedstattoo.com/F...ht ml<-- framför allt Roger www.swahilibobs.com/ Ja du, listan kan göras lång och jag skulle nog inte välja Salong betong i första taget. | |
| waliop | 2010-12-07 16:33 | |
![]() | www.kingcarlostattoo...st udio.asp BRA! men maria måste nog känna för motivet ordentligt fafnir.se/ Nix. undantaget gästartisten Mia! Snyggt. www.heavenlyink.se/index. php- suveränt ställe. men linnea har AP-tjänst? www.tedstattoo.com- Håller med, Roger. www.swahilibobs.com/ - Redan med på hitlistan | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2010-12-07 17:25 | |
![]() | det som tatueras i dag är helt ute om några år,känner till några som gaddade in örnvingar på 70 talet och och indijaner som var mode då ,och det är hur fult som helst nu,tavlor ar finast på väggen | |
| Maja G | 2010-12-07 17:47 | |
![]() | Hmm ttittii, om man nu tatuerar det som är modernt o inne istället för något som betyder något speciellt för en så ... Men de flesta, säger inte alla, tatuerar sig för sin egen skull och ett eget motiv som t ex jag själv som har Lilla My på benet.Tror inte hon hr varit modern o inne någonsin! Jag tycker min är jättefin och likaså min mans..Skit samma om de är inne eller inte!! | |
| LisaLong | 2010-12-07 18:12 | |
![]() | ttiittii ja om vissa tatuerar in nåt bara pga av modet är det väl upp till dom. Oftast som gräddnos skriver gör man det ju faktiskt för sin egen skull. Själv har jag väntat över 10 år för att få min älskade elefant, eftersom man inte är gjord av pengar. Skulle inte byta ut den mot 1 mille. Tatuering är mer en djup känslasak än ett "motiv" | |
| LisaLong | 2010-12-07 18:13 | |
![]() | les fleurs och varför ska jag kunna "ta av mig" nåt som är som en del av mig?? | |
| LisaLong | 2010-12-07 18:14 | |
![]() | lite intressant fakta Ordet tatuering kommer från polynesiska. Denna teknik kallades Tattoe som senare blev tatuering eller Tattoo. I denna teknik tog man djurben och spetsade dessa till vassa kamliknande nålar som man doppade i bläck och sedan slog in i huden med en liten benhammare. Men tatuering har funnits i tusentals år i många kulturer runt om världen. Efter att de tidigare, europeiska kulturerna övergått i kristendom var det i västvärlden nästan uteslutande sjömän och kriminella som bar tatueringar till dess att det åter blev ett mode på 1980-talet. Den mest spridda formen av tatuering är den som utvecklades i Polynesien, upptäcktes av James Cooks expeditioner och spreds över världen med sjömän. | |
| Bitte - Administratör | 2010-12-07 18:15 | |
![]() | Mina två tatueringar är väldigt personliga och står för och betyder saker i mitt liv ,, Bitte | |
| LisaLong | 2010-12-07 18:16 | |
![]() | Bitte precis:) | |
| nailil | 2010-12-07 18:18 | |
![]() | Skulle kunna tipsa dig om min tatuerare i Shanghai. Han gjorde en ny och snyggade till en gammal och illa gjord. Den första kostade 350 pengar (yen) och den andra 450. Han påstod att det var svårare att 'göra om'. Själv är jag väldigt nöjd. | |
| PalomaFaith | 2010-12-08 00:20 | |
![]() | Johtaja: Bara av ren nyfikenhet, varför skulle du inte gå till SB? Jag har endast hört gott om dom, men du kanske vet nåt som inte jag vet. :) | |
| Flanellograf - Ej medlem längre | 2011-01-06 21:18 | |
![]() | Ni som är gaddade lite här och var - är det skillnad på hur ont det gör, läkning beroende på var, osv? | |
| Bitte - Administratör | 2011-01-06 21:23 | |
![]() | Har ju gjort på vaden och skuldran ingen av dom gjorde speciellt ont Bitte | |
| nettan23 | 2011-01-06 21:23 | |
![]() | Svårt att gradera smärta då smörttröskeln e olika för alla, men där det e tunnare hud och nära ben där gör det ju mer ont. | |
| Flanellograf - Ej medlem längre | 2011-01-06 21:33 | |
![]() | Just därför jag frågar någon som har flera, på olika ställen. | |
| Mimikryp | 2011-02-09 00:29 | |
![]() | TS; Det du måste tänka på är att du ska göra en tatuering som betyder något för dig och som du vet att du kan trivas med och tycka om även om trettio år! :-) Flanellograf; På överarmen (ej insidan av den) gör det tydligen inte så grymt ont, men allt beror ju på vad man jämför med. Handlederna är tydligen smärtsamma, likaså ljumskarna. Jag har även tatuerat ankeln och det gjorde satans ONT! | |
| noctivagus | 2011-02-09 21:31 | |
![]() | Du får också tänka på att om du gör en stor gaddning tar det tid och du kommer behöva göra flera sittningar. Var smart, ska det vara bra kostar det. Snåla och du får vad du betalar för. | |
| helbe267 | 2011-02-13 03:43 | |
![]() | Jag har tatuerat in mina barns namn på mina fötter. Personligt, då mina barn alltid är mina barn :) Gjorde inte speciellt ont att tatuera fötterna tycker jag, men som nettan23 säger, smärttröskeln är ju olika. | |