Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade4
Mobilspel
Pågående18 663

Forumkategorier

Användare Inlägg  
sirik2010-12-21 00:37
Antal inlägg: 320

Har köpt fotopapper och färger till skrivaren.
Har sedan scannat in mååånga "gamla" fotografier på mina barn och barnbarn som jag satt in plastfickor och sedan in i pärmar. Tycker det är synd att "bara" jag får ta del av de gamla härliga korten. Inbillar mig att det kan vara en kul julklapp att få, och ha som minne av tider som varit. Nu får de var sin fotopärm.
Priset håller sig väl på ungefär till 5-600 till varje och många många timmars roligt jobb.

birkan962010-12-21 02:09
Antal inlägg: 101

Jag tycker att om jag hittar den perfekta julklappen till någon, så struntar jag i vad den kostar och jag förväntar mig inte att få något i gengäld, alltså blir jag glad för det jag får!! :)

Sen handlar det väl inte om värdet i pengar utan att få ge något som gör någon glad, och att ha trevligt tillsammans!!

Maad Max2010-12-21 02:45
Antal inlägg: 1123

Detta måste nog vara den sämsta tråden någonsin!
Att diskutera vad man lägger på julklappar är fullkomligt meningslöst då alla har olika förutsättningar och allas situationer ser olika ut.

Sedan kan man också läsa att vissa uppfattas som snåla eller dylikt. Riktigt klantiga kommentarer, fullkomligt insiktslöst.

På samma sätt som det finns de som har väldigt gott om pengar och har råd med att lägga stora summor på presenter så finns det dem som har det mer knapert och behöver vända på slantarna för att få det att gå runt. En sådan situation ändras knappast bara för att det är jul och att givmildheten slår in, snarare tvärtom...

Så innan man kommenterar eller dömer någon tyst där hemma, tänk efter och försök (om man nu måste beröra ämna öht) förstå varför svaren är formulerade som de är.

Själv köper jag julklappar efter egen förmåga, som begränsas av mina ringa medel. Men det blir julklappar till några vänner och familjen. Inget utsvävande.

Summor kan ni gott spekulera kring om ni tycker att det är intressant och berikar er.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?