Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 18 656 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vildman | 2010-12-16 13:58 | |
![]() | Numsan, personligen är jag faktiskt inte särskilt förtjust i vitlök, så för mig är det inte så trevligt. Men det är klart, får man hångla får man ju självklart ha överseende med det ;-) | |
| nettan23 | 2010-12-16 14:08 | |
![]() | Alltså då har man ju antagligen träffats ett tag. Färska räkor, vitt vin,plus tillbehör. Man vill ju inte va för mätt om det blir lite hångel. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-12-16 14:30 | |
![]() | Att inte kunna bjuda på mat för att det skall bli förpliktelser för de känns väl endå att att slåss imot pappersdrakar. Man behöver väl inte ligga med varandra för man bjudit på lite tapas? Larvbrud. Sockerdricka och hålla i handen , känns lite som Disney! Men visst om man nu föredrar lite alkoholfritt och gå på tivoli på söndagarna så fine, men det är nog inget för mig. Tycker att middagar och vin är bra för samtalet! | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-12-16 14:32 | |
![]() | Själv så brukar jag köra på middag väldigt tidigt! Inte för att man förväntar sig något utan för det är ett roligt sätt att umgås, det behöver inte vara levande ljus och Buschelli i bakgrunden. Cafesnack känns så otroligt avlägeset, då tar jag hellre en öl på krogen efter jobbet! | |
| numsan | 2010-12-16 14:33 | |
![]() | Jag hade nog tyckt att det var ettstörre steg att hålla handen än att äta middag ihop. Jag har ofta folk hemma på middag. Bästa sättet att umgås! Både med nära vänner och nya bekantskaper.. | |
| vildman | 2010-12-16 14:44 | |
![]() | Håller med TS om att inte sjutton är en middag samma sak som förpliktelser utan ett trevligt sätt att umgås. Sen vet jag inte om hålla hand är ett så stort steg numsan ;-) | |
| numsan | 2010-12-16 14:47 | |
![]() | Jag tycker att folk som håller i handen är lite läskiga.. För mig är det ett steg lååångt efter att ligga med varandra. Sorry för OT. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-12-16 14:51 | |
![]() | Tack Vildman! | |
| vildman | 2010-12-16 15:01 | |
![]() | @Numsan Ha, ha ja det beror ju förstås på vilka värderingar man lägger i handhållandet. ;-) | |
| Vixen | 2010-12-16 15:04 | |
![]() | Bjud på fisksoppa. Gott, lätt och vardagslyxigt. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2010-12-16 15:19 | |
![]() | Ja soppa är trevligt! | |