Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 651 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| mollee - Ej medlem längre | 2010-12-28 18:01 | |
![]() | Ja! | |
| Superlady | 2010-12-28 18:01 | |
![]() | Just nu är det mest julsånger som jag plötsligt kommer på mig själv att gnola på. Hur nu det kan komma sig?;=) | |
| Savi | 2010-12-28 18:14 | |
![]() | Absolut!! | |
| nettan23 | 2010-12-28 18:36 | |
![]() | idag komponerade jag ihop ett abba medley på väg in till stan | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-12-28 18:40 | |
![]() | Någon som dansar till då? Gillar att sjunga dansband och dansa fult (: "Jag hör hur dom ligger med varandra, i våningen ooovanför" | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2010-12-28 18:51 | |
![]() | Under en filt i Madriiiiid,ligger en flicka på gliiiiid...nynnar jag på titt som tätt,satt sig på hjärnan,jobbigt! | |
| blåhund - Ej medlem längre | 2010-12-28 18:52 | |
![]() | Och någonstans i Geneeeeeeeve ,väntar hennes moder på breeeev... | |
| Maja G | 2010-12-28 19:32 | |
![]() | sjunger ofta jag med,fast jag är såå dålig på det. Sjunger på jobbet med gubbsen o tantsen och gnolar gärna när jag När jag håller på med något, tex städ o tvätt.. När jag gick i mellanstadiet så skulle vi i vår klass sjunga på någon skolavslutning. Vi övade o övade o det lät inte riktigt bra enl vår fröken.. Tll slut så sa hon till mig; Annika, tror du att du kan vara l tyst en liten stund? Och snäll som jag var då så knep jag och var tyst som en mus... Nämen, sa fröken..nu låter det ju jättebra!!:(( | |
| ElinSundin | 2010-12-28 19:40 | |
![]() | Sjunger dagligen. Alltid högt, till mitt piano eller utan, i duschen och för min lilla tös på 4 månader. Hon älskar det! När jag träffade min karl så blev han jävligt less på att jag aldrig kunde knipa igen, men nu sjunger han oftast med! Jag blir alltid glad i hjärtat när jag hör honom sitta och sjunga en av "mina" låtar i ett annat rum. | |
| smulgubbe | 2010-12-28 19:43 | |
![]() | Jag sjunger också hellre än bra som man säjer. Sjunger med och för barnbarnen, när ingen annan vuxen är närvarande i huset. De är under 2 år än båda två så de står ut än så länge. Annars sjunger jag inte så mycket när jag gör hushållsarbete och så. Det kan ju komma nån.=) | |
| Reispower | 2010-12-28 19:47 | |
![]() | Tenacious D - Beelzeboss | |
| flydet | 2010-12-28 19:51 | |
![]() | Jag sjunger i några körer och går och nynnar i stort sett hela tiden hemma. | |
| les fleurs | 2010-12-28 20:06 | |
![]() | alltid, sjunger jämt och dansar. Min man också. Han svarar ofta på frågor med sång eller en jobbig gåta/liknelse. | |
| StatiC - Ej medlem längre | 2010-12-28 20:41 | |
![]() | Jag sjunger nog varje dag när jag tänker efter (när jag är ensam hemma, that is); när jag duschar, diskar, sminkar mig, städar, lagar mat... Lite närsomhelst helt enkelt. (: Jag och min sambo brukar även fjanta oss genom att hitta på små visor om varandra och/eller vardagliga ting, rekommenderas varmt -_^ | |
| Bitte - Administratör | 2010-12-28 20:43 | |
![]() | Jag sjunger mycket och ofta ,hemma,, på jobbet och i bilen ,,, ibland hela visor /låtar ibland bara strofer Bitte | |