Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 18 755 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| demoniac | 2011-02-04 08:14 | |
![]() | 1. Hur många deciliter kaffe dricker du per dag? Dricker inte kaffe. 2. Och hur många deciliter mjölk dricker du dagligen? Ingen mjölk alls. 3. Äter du ost, och hur mycket? Några skivor nån gång ibland. 4. Köper du mest; b a) ekologiska mjölkprodukter b) inga ekologiska alls c) det varierar | |
| m-70 | 2011-02-04 09:19 | |
![]() | 1. Hur många deciliter kaffe dricker du per dag? 2dl 2. Och hur många deciliter mjölk dricker du dagligen? 0 3. Äter du ost, och hur mycket? 3 skivor 4. Köper du mest; c a) ekologiska mjölkprodukter b) inga ekologiska alls c) det varierar | |
| Bitte - Administratör | 2011-02-05 20:08 | |
![]() | 1. Hur många deciliter kaffe dricker du per dag? Säkert mellan 10- 25 dl 2. Och hur många deciliter mjölk dricker du dagligen? Dricker aldrig mjölk 3. Äter du ost, och hur mycket? Flera skivor varje dag är ostoman 4. Köper du mest; B a) ekologiska mjölkprodukter b) inga ekologiska alls c) det varierar Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2011-02-05 20:08 | |
![]() | 1. Hur många deciliter kaffe dricker du per dag? Säkert mellan 10- 25 dl 2. Och hur många deciliter mjölk dricker du dagligen? Dricker aldrig mjölk 3. Äter du ost, och hur mycket? Flera skivor varje dag är ostoman 4. Köper du mest; B a) ekologiska mjölkprodukter b) inga ekologiska alls c) det varierar Bitte | |
| birkan96 | 2011-02-05 21:44 | |
![]() | 1. Hur många deciliter kaffe dricker du per dag? Slår jag ut så blir det nog ca 1 dl per dag. 2. Och hur många deciliter mjölk dricker du dagligen? Eftersom jag avskyr smaken av mjölk så har jag det bara i kaffe (som smakar skit utan mjölk i) så det blir väl ca 0.2 dl då.. 3. Äter du ost, och hur mycket? Väldigt sällan. Mest på någon varm macka om året. 4. Köper du mest; Inga ekologiska mjölkprodukter alls a) ekologiska mjölkprodukter b) inga ekologiska alls c) det varierar | |
| annaHå | 2011-02-05 22:06 | |
![]() | 1. Det blir oftast 6-7 dl kaffe. 2. Cirka 1 dl mjölk, som jag häller i kaffet. 3. Blir nog en ostmacka varannan dag. Plus att jag använder ost i maten ibland. 4. Både ekologiskt och inte, C alltså. | |
| blue_moon | 2011-02-06 08:24 | |
![]() | Några frågor Jag skulle vilja veta: 1. Hur många deciliter kaffe dricker du per dag? 8 dl till frukost + 8 dl till eftermiddagsfika 2. Och hur många deciliter mjölk dricker du dagligen? 2-3 dl till kaffet 3. Äter du ost, och hur mycket? 1 kg ost på 2-3 veckor, ungefär 4. Köper du mest; b) inga ekologiska alls *skäms en aning* | |
| Satyra | 2011-02-06 10:49 | |
![]() | 1) 10-20 dl 2) 1-2 dl (dricker bara mjölk till kaffet) 3) Äter inte ost, däremot Keso varje dag, som pålägg på frukostmackorna. 4) Varierar Skulle de ekologiska alternativen hålla samma priser som övriga så skulle jag förmodligen alltid köpa ekologiskt. Stör mig på att det ska behöva vara dyrare att handla mer nyttigt för miljö, kropp och själ!! | |