Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 563 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maja G | 2011-02-05 22:03 | |
![]() | japp, vi ses då,kära vän,Secretgirl:) | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-02-05 22:04 | |
![]() | wwwc.aftonbladet.se/...45 ,00.html japp | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-02-05 22:06 | |
![]() | Fattar inte heller grejen med "roliga" mellanspel. Hellre akrobater som packar ner sig själva i en resväska och jonglerar med C. Björkmans kalsonger | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-05 22:16 | |
![]() | Anton-le kid spelar sin gitarr live tydligen. Och varför sa de inte det i direktsändningen. Det är sånt jag hellre vill få information om istället för att se måns möllers försök till att vara rolig.. Le kid skulle fan fått min röst bara för sin livegitarr! Hatar fejk. | |
| Mammaoxå | 2011-02-05 22:19 | |
![]() | Gillade låten "Me and my drum" på en gång. Jag tycker inte den låter "svensk" men det har väl ingen betydelse alls verkar det som. | |
| Secretgirl - Ej medlem längre | 2011-02-05 22:19 | |
![]() | Gräddnos: trevligt!!! | |
| slånbär | 2011-02-05 22:20 | |
![]() | jaja, klubben för inbördes beundran är i full gång . Vissa tog visst åt sig väldigt av mitt inlägg tidigare angående varför man röstar på en låt. Stor skillnad på Idol och melodifestivalen ändå. I Idol röstar man ju fram den person man tycker är bäst, har störst potential och så vidare men i melodifestivalen tycker i alla fall jag att det är låten man röstar på och inte artisten. Spelar väl ingen roll om det är en riktigt bra artist men låten är en riktig skitlåt. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-02-05 22:24 | |
![]() | De riktigt bra är nog redan bortsållade av Björkman. Vill inte tro att Sveriges musiker inte skulle vara bättre än så här. Dilbas låt som exempel, måste ha funnits andra ickekända som hade bättre låt än vad hon hade.. | |
| Secretgirl - Ej medlem längre | 2011-02-05 22:25 | |
![]() | Nej, jag håller med dig slånbär, låten måste vara bara också :) | |
| förhäxad | 2011-02-05 22:29 | |
![]() | Tröttande med alla dessa dansare som ska förstöra varenda uppträdande. Det är så uttjatat. | |
| henrik_l | 2011-02-05 22:34 | |
![]() | villka jävla skitartister. hela schlagercommunityn suger. | |
| slånbär | 2011-02-05 22:53 | |
![]() | Jag vill ha en Metalfestival istället.Där skulle man vara garanterad drag och bra musik i alla fall. | |
| Snoosy | 2011-02-06 00:06 | |
![]() | Henrik, inget fel på artisteriet. Dannys röst är det bästa dom fått ut idol. Är inget fan av idol. men han har en grym pipa. Sen kan man ju tycka till om själva arrangemanget och varför samma artister ingår år ut och år in. Mediamaffia ;) | |
| Snoosy | 2011-02-06 00:07 | |
![]() | Dilbas låt var bra, men som ressurection säger. Hon var ju stel som en pinne. Hon kanske ska hålla sig till sina stillasittande ballader, med en gitarr i armarna. | |
| Lyyn_ | 2011-02-06 02:15 | |
![]() | bara danny o swingfly duger. dessutom utmärkta dansare rakt igenom. bra arragamang. | |
| Lyyn_ | 2011-02-06 02:18 | |
![]() | ja eller arrangemang. | |
| Lottan_L | 2011-02-06 07:30 | |
![]() | Håller med Lyyn_. | |
| Hannibaljan | 2011-02-06 10:26 | |
![]() | Det finns andra kanaler att titta på för de som inte tycker om melodifestivalen, själv tyckte jag att det var en rolig och bra show. Rätt låtar gick vidare (Danny hade dock inte behövt att sjunga för att få tillräckligt många röster :-) ). Ser fram emot nästa deltävling. | |
| Palini | 2011-02-06 11:21 | |
![]() | Hahaha, maken till gnäll har sällan skådats. Var gluttar ni över huvud tage? Självplågare hela bunten, eller? =) Och fördomarna och idiotin haglar som vanligt. "Bara c-ö artister som är med." Vilka är egentligen alla dessa A-B artister som aldrig har ställt upp i melodifestivalen? Ge mig 32 namn, tack! =) Eller menar du att Sverige verkligen har 32 A-artister som inte vill nåt hellre än att ställa upp i Melodifestivalen år efter år efter år? Sen klagar folk på det här med delfinalerna... Men skippa dem då och kolla bara på slutfinalen, är ni dumma i huvudet eller? =) "Öööhhhh, jag vill bara se VM-finalen i fotboll." Varför ska de spela 63 asjobbiga och astråkiga matcher före den? Och varför envisas de med 512 kvalmatcher???? Öken, gör om gör rätt..." Och var det verkligen så konstigt att Dilba var stel som en pinne? Såg ni inte kjolen/klänningen hon hade på sig? Jag är mest förvånad att hon kunde röra på sig över huvud taget. =) | |
| Zaskia - Ej medlem längre | 2011-02-06 11:38 | |
![]() | Alla låtar är lika. Går det inte att komma på fina melodier numera? | |