Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 18 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| laviete | 2011-02-13 23:30 | |
![]() | daggdroppe> Allt beror på hur mycket man vill hänga ut sig själv, man väljer själv hur anonym man är. du kan delta i hundra forumdiskussioner här och yttra din åsikt varannan sekund om så önskas, precis som du kan välja att inte dela bilder eller statusuppdatera på facebook. | |
| Daggdroppe | 2011-02-13 23:31 | |
![]() | Delvis sant. Men alla får på nåt sätt reda på allt om alla där. "Har du sett.." "Har du hört.." Pass på båda jag vill inte veta. | |
| Tess 08 | 2011-02-13 23:31 | |
![]() | håller med morsans syrr... Sen begränsar jag de som får läsa/se bilder och skrift om mig | |
| Tess 08 | 2011-02-13 23:32 | |
![]() | Daggdroppe- Vilka vänner du har?!?!?! De skulle jag inte vilja ha! Jag har inte märkt något sådant med mina vänner... De är oftast snälla och de flesta skriver om sig och sitt, otroligt få skriver om andra. | |
| Daggdroppe | 2011-02-13 23:33 | |
![]() | laviete, Ja jag kan yttra mina åsikter här. Det är ju lite mindre hjärndött än FB-inlägg. "idag har jag bakat kakor och nu ska jag gå ut med hunden, hej!" Då tänker man.. Okaaaj..? När man diskuterar här får man ju ut nåt av det (beroende på tråden), får höra andras åsikter och kan argumentera emot = kul. | |
| Daggdroppe | 2011-02-13 23:33 | |
![]() | Tess, nä mina vänner är inga att hänga i julgranen. | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-02-13 23:39 | |
![]() | det är du och jag då, daggdroppe. haha: ) | |
| Daggdroppe | 2011-02-13 23:42 | |
![]() | Ja, tummen upp för oss! :D | |
| lilleja | 2011-02-23 23:24 | |
![]() | Jag gick med i FB då jag jobbar som datahandledare och behöver kunna det i utlärningssyfte. Nu känner jag mig dock lte beroende, och är inne och kollar vad som hänt eller skriver lite nästan var dag. Men visst, det är ett bra verktyg om man handskas rätt med det. | |
| Lokex | 2011-02-23 23:33 | |
![]() | Jag har inte ens facebook... | |
| mrperfect | 2011-02-23 23:39 | |
![]() | Svar ja | |
| Sigrids mor | 2011-02-23 23:54 | |
![]() | Facebook är kanonbra i det skede i livet jag befinner mig i. Jag har småbarn, villa, jobbar heltid, pluggar heltid. Jag skriver att jag imorgon sk skriva ett stort prov och efter några timmar eller senare på kvällen har mina VÄNNER skrivit många uppmuntrande ord och håller tummarna för mig. Min VÄN ska till tandläkaren och är supernervös - jag kan skriva till henne efteråt och fråga hur det gick. Hon kan svara senare på eftermiddagen. Jag/vi har inte tid att sitta i telefon och ändå kan jag få positiva åsikter, pepping, skratt och uppmuntran från flera olika personer som bryr sig om MIG och som jag bryr mig om. Jag har starkast sekretess och jag har stenhårt bantat min vän-lista så den bara innehåller VÄNNER. Det är varma, snälla, uppmuntrande personer runt hela landet som finns där för mig - och nu även finns där på nätet. Perfekt när vi inte har tid samtidigt att prata med varandra i telefon. Förut skötte vi oftast detta via mail och sms. Är det så mycket bättre?? | |
| Sigrids mor | 2011-02-23 23:56 | |
![]() | ps. Jag lägger inte ut bilder alls på personer, om jag inte frågat specifikt om jag får göra det. Tror jag har tre bilder på personer. Om mina barn hamnar på bilder hos vänner ber jag vänligt men bestämt att dessa bilder ska bort. Och mina vänner hör och lyssnar på mig - och tar bort. | |