Spelrum
Giraffen26
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade45
Mobilspel
Pågående18 615

Forumkategorier

Användare Inlägg  
brynske - Ej medlem längre2011-02-26 13:39
Antal inlägg: 123

nej crooked....det är ingen som missat ambitionen....man VILL inte se...och varför? ...jo det lönar sig att blunda...som för sjuka...arb.lösa......etc .....och här kommer min centrala punkt in...osanningen...korrupt ion....mutor....bedrägeri er ....men vad gör man? fokuserar på dom som inte kan försvara sig etc.......vilket jävla samhälle och vilket jävla folk????

pichipichi - Ej medlem längre2011-02-26 13:42
Antal inlägg: 1188

Och vilka exakt är du mest arg på brynske? :(

crooked rain - Ej medlem längre2011-02-26 13:46
Antal inlägg: 6334

Osanning, korruption, mutor, bedrägerier? Det känns inte riktigt som att vi diskuterar samma land. Men okej, hur tycker du att man ska arbeta för jämställdhet då, om Sverige är en bananrepublik?

ramsay - Ej medlem längre2011-02-26 14:07
Antal inlägg: 9204

jag ska fira genom att bära mitt bästa agent provocateur lingeri och mina högsta louboutins. sen skänker jag en tanke åt den underbara marilyn. mer blir det inte.

brynske - Ej medlem längre2011-02-26 14:33
Antal inlägg: 123

ja cooked.....framgår det inte med all tydlighet vad jqg menar?????är du totalt omedveten om mutor och korrupt.?...i övrigt ska man stärka fackets roll(och givetvis göra sig av med all skit därmed.......jag åsyftar facketets roll och inget annat så ni slipper komma med såná kom.
hur enkelt som heklst att åstadkomma lika lön för lika arbete...men se det vill inte regeringen och dess gelikar

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?