Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 941 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fazilja | 2011-03-05 19:29 | |
![]() | "Moapellen" vilket var djävulen fast med ett mer barnvänligt ord kanske. Han skulle komma om vi inte sov på natten. Man skulle akta sig för "snuskgubbar" som ville bjuda på godis eller som ropade på en. Hur snuskgubbar såg ut var svårt att veta så jag minns att jag var rädd för alla sorters män. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-05 19:37 | |
![]() | Fazilja,jag undrar vilket landskap du bodde i,är lite nyfiken var dom använde ett ord som Moapellen,har aldrig hört det ordet förut | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-05 19:41 | |
![]() | jag frågade min mormor en gång vad det var för ett pyttelitet djur(skalbagge modell 2mm)som kröp på golvet hon lurade mig och sa att det var en bacill,när jag kom till Lekis var det mycket skalbaggar där och jag springer och skriker hjälp det är baciller på väggarna,typisk vuxen dumhet | |
| Bulimiker | 2011-03-05 19:44 | |
![]() | Jag drömmer mardrömmar varje natt om att få återfall i missbruket | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-05 19:52 | |
![]() | Bulimiker,jag tycker att du är stark och modig,och dessutom på din vakt,du vet vad problemet är och det är en fördel, du är modig också | |
| Netirda | 2011-03-05 20:38 | |
![]() | Mörkret...mörkret skrämmer mig mer än nåt annat. Larvigt egentligen :-) | |
| henrik_l | 2011-03-05 20:45 | |
![]() | hundar. dom attackerade mig flera gånger. idag avskyr jag dom utan rädsla. | |
| tysken1 | 2011-03-05 20:50 | |
![]() | Plogbilen och väghyveln!! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-05 23:00 | |
![]() | tysken1 varför tror du?jag var livrädd för plogbilar till jag var ca 30 år | |
| Subutai | 2011-03-06 05:11 | |
![]() | Jag var rädd för varulvar och var rädd att en skulle äta upp min morsa när hon cyklade till jobbet på natten. | |
| Gösta2000 - Ej medlem längre | 2011-03-06 19:53 | |
![]() | Jag är rädd för saker men mest i drömmar. Jag var rädd för att en mördare skulle komma eller något annat hemskt skulle döda mig eller att jag skulle bli bortrövad. Men det gick över. | |
| pichipichi - Ej medlem längre | 2011-03-06 20:56 | |
![]() | Jag är bara rädd för kamphundar. - Och förresten, apropå inlägget om mördare här ovan, så Alfons Åberg är jag livrädd för. Först morsan och nu farsan också. :( | |
| -Passiflora- - Ej medlem längre | 2011-03-06 20:57 | |
![]() | Vad är räddslor? | |
| Uisge-beatha - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:05 | |
![]() | Ja vad skulle ts tänkas kunna mena? Knivigt värre :/ | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-06 21:09 | |
![]() | för typ tusende gången jag har dysleksi,men du kanske missat det eller så är det ett annat fel på dig Passiflora | |
| -Passiflora- - Ej medlem längre | 2011-03-07 07:15 | |
![]() | Titti, det var sagt med glimten i ögat. Det var inte menat på annat sätt. Sorry om du tolkade det som ett påhopp för det var inte menat så. Hade inte en aning om att du hade dyslexi. | |
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-03-07 07:23 | |
![]() | Glimten i ögat? Vad är det som är så roligt med att göra narr åt någon som stavat fel? Så onödigt med besserwissrar som klankar ner på andras stavning oavsett om det är ett vanligt stavfel, slarvfel eller dyslexi.. | |
| tysken1 | 2011-03-07 07:38 | |
![]() | Hööru ttiittii! Jag skrev plogbilar och väghyveln...För att det var mina stora rädslor när jag var barn, var det inte så det menades att man skulle berätta vad man var rädd för, eller??? | |
| Sandy pete | 2011-03-07 15:45 | |
![]() | Gubbar under sängen var min skräck när jag var liten... | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-03-07 15:54 | |
![]() | tysken1 du får skriva vad du vill,från början var det så det var menat dvs barn rädslor,men om du vill skriva om vuxen rädslor så är det helt ok,själv var jag rädd för plogbilar ganska länge innan det gick över mins inte hur liten jag var när jag började vara rädd för plogbilar,jag vet inte om jag blev skrämd utav någon,eller att dom bara var stora och skräckinjagande,jag bara undrade om du ha någon aning om varför du var rädd för dom dom fordonen när du var liten?och då kan jag kanske bättre förstå min egen rädsla,för dessa"monster",om jag sårat dig på något sätt ber jag om ursäkt det var inte meningen | |