Spelrum
| Giraffen | 48 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 79 |
Mobilspel
| Pågående | 18 794 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bizzzy - Ej medlem längre | 2011-04-06 16:40 | |
![]() | Tycker du inte själv amf att det är lika illa att rata alla bb-tittare och ha åsikter om denna kategori människor som det är att ha åsikter om deltagarna i bb? Vari ligger skillnaden om jag får fråga? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 16:42 | |
![]() | AMF, det är inte jag som tycks driven av dunkla psykologiska motiv. Jag diskuterar obekymrat ett teveprogram med andra som ser samma program. Du ogillar nämnda program - och dess tittare - men tycks ha ett tvångsmässigt behov av att bryta dig in i diskussionen. Think about it. | |
| Gautama | 2011-04-06 16:43 | |
![]() | Bra fråga bizzzy! Värre tycker jag att ha så starka åsikter om oss efter lite skrift i ett forum. Vi får i alla fall se dem om vi vill dygnet runt och lära känna dem mer än AMF någonsin lär känna oss. | |
| tavi | 2011-04-06 17:30 | |
![]() | Kvinnor är känslodjur som dessutom i regel inte är lika intelligenta som män (OBS inte alltid), därför lockas de lättare till den här typen av TV-program. Samma sak med Bachelor, Robinson, Sommarkrysset och allt med Malou von Sivers. | |
| Gautama | 2011-04-06 17:43 | |
![]() | Oh my god! Mansgriseriet har hittat till tråden..., inte lika intelligenta? Det var intelligent uttalat. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-06 17:46 | |
![]() | Hahahaha. Det var kul. | |
| StellaInkeri - Ej medlem längre | 2011-04-06 17:48 | |
![]() | Jag har sett samtliga säsonger av Big Brother, bortsett från denna. Jag vet inte men det känns liksom inte lika intressant längre. Vi lever ju i en tid där vi ständigt är uppkopplade och kan få insyn i andras liv via bloggar och gud vet vad. Då blir ett program som Big Brother inte lika intressant. Mitt bristande intresse kan i och för sig bero på att jag har blivit äldre. Eller kanske bara på att jag skriver exmensarbete och faktiskt inte kan riskera att fastna i den här "skiten" den här gången ;) tavi, finns det någon undersökning som styrker det du säger? Vill gärna se den! | |
| StellaInkeri - Ej medlem längre | 2011-04-06 17:49 | |
![]() | *examensarbete | |
| SkySpy_ | 2011-04-06 17:52 | |
![]() | tavi: Väldigt svårt att jämföra kvinnor och mäns intelligens efterson vi använder våra hjärnor på olika sätt. Män är ofta bättre på matematik, rumsuppfattning. Kvinnor är ofta bättre på att uttrycka sig skriftligt, muntligt, språk. Vet inte varför jag förklara detta för dig. Men du besitter nog en hög intelligens av det provocerande slaget. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 18:00 | |
![]() | Tror inte det krävs någon särskild intelligens för att ladda ner bild på tjeckisk IT-tekniker och skapa trollnick. | |
| socker_vadd - Ej medlem längre | 2011-04-06 18:13 | |
![]() | AMF: Jag ogillar Big Brother och undviker det mesta som har med det att göra. Vill bara säga att dina föraktande åsikter om dem som diskuterar programmet känns värre. Vad är det för stil att bedöma deras mentala hälsa och kalla SP för Platt. Säger mer om ditt psyke än om deras imo. Ur genusperspektiv är jag nog ovanlig som kvinna, eftersom jag ratar snaskiga program, skvallertidningar och det mesta i den vägen. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-04-06 18:16 | |
![]() | då är vi många som är ovanliga. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-04-06 21:02 | |
![]() | Ovanlig. | |
| le-lou | 2011-04-06 21:13 | |
![]() | AMF: "Vad ger man då för signaler och värderingar till sina barn?" Att det är ok att titta på tv? Och man måste inte titta på seriösa dokumentärer eller något för finsmakaren för att lyckas i livet och bli en bra människa. Det funkar med Dr. Phil & Project Runway eller för all del: Big Brother. Mitt tv-tittande säger en ynkligt liten bit om vem jag är - men långt i från allt och du AMF vet inte ens det utan sitter och rabblar din dynga i tråd efter tråd. Och tro mig när jag säger detta - man kan titta på porr också utan att vara en sexissbrukare, man kan skratta åt folk som ramlar och slår sig på youtube utan att vara en sadistisk jävel i verkligheten och man kan titta på dokusåpor utan att vilja förstora brösten och vara med i en själv. Vila i frid, förakt & fördom. | |
| Barbie_slut | 2011-04-06 21:46 | |
![]() | orka =) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-04-06 21:48 | |
![]() | Orka vad? | |