Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| alphapetig | 2011-05-20 13:07 | |
![]() | om 10 år så vore det absolut lägligt att införa, som i Kina, 1 barn / par. är detta något kan ta till förnuft? | |
| numsan | 2011-05-20 15:25 | |
![]() | Om tio år är jag troligtvis relativt nyskild från mitt första äktenskap. Jag har nog fallit för frestelsen att flytta upp till Stockholm igen för att jag fått ett sjukt bra jobberbjudande där, men efter skilsmässan inser jag nog att jag aldrig trivts så bra som jag gjorde i Malmö och flyttar tillbaka ner hit. Då har jag ju dessutom närmre till familjen som bor i Halmstad, Göteborg och Malmö. Jag jobbar högst troligt fortfarande som musikproducent och bokare, men har glidit mer och mer in på lite annan scenkonst och börjar bli något av en kulturtant istället för den hippa 40åring jag alltid trodde att jag skulle vara. Jag har fortfarande en väldigt bra relation till min exman och vi umgås numera som vänner. Vi är båda glada att vi inte har några barn som hamnat i kläm av skilsmässan. Mina fantastiska vänner har jag såklart kvar, och fler har adderats, och jag lever ett väldigt socialt och aktivt liv. Självklart har jag tagit mig en ung älskare också. | |
| Elmis | 2011-05-20 15:31 | |
![]() | Då vill jag läsa den här tråden och få facit. | |
| bommarna | 2011-05-20 15:32 | |
![]() | Har flera barnbarn!!Som ofta är hos oss!!:-) | |
| Behringer | 2011-05-20 15:47 | |
![]() | Om tio år kan det se ut lite hur som helst, beroende på vilka val jag gör de närmaste åren... Dock kommer jag vara evigt tacksam att jag inte laddade bössan när min dotter var femton, eftersom jag då inte haft ynnesten att glädjas åt mina fina barnbarn :) | |
| slånbär | 2011-05-20 18:31 | |
![]() | Bor kvar där jag bor nu , jobbar kvar och ägnar min fritid åt att läsa, träna hundarna och förhoppningsvis fullt upp med ett par barnbarn och underbara svärdöttrar. Dom kan få åka på minisemestrar och annat medan ungarna är och har mysigt hos farmor( mormor bor säkert långt borta) . När jag har semester så åker jag och gubben på härliga semestrar till Spanien lite titt som tätt. | |
| yogamama - Ej medlem längre | 2011-05-20 20:40 | |
![]() | Om tio år så bor jag ihop med den jag älskar, var vet jag inte.. Mina barn är harmoniska vuxna som har skapat sig egna hem och liv, kanske har jag fått ett barnbarn eller två? Jag och min man (?) reser en del och har det lika bra tillsammans som vi har idag.Jag är en aktiv 55-plussare som lever ett aktivt liv. | |
| bruttan60 | 2011-05-21 16:37 | |
![]() | Om 10 år är jag webmaster på Betapet.se eller en annan sida som är lika givande och bra! Jag har pluggat klart ekonomiprogrammet och sikitat in mig på webspel med profit. betapet kommer då vara worldwide och kosta 50 cent / spel. jag blir miljonär och alla är fortfarande glada! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-05-21 18:57 | |
![]() | bor kvar i mitt villavillekulla och får se mitt mullbärsträd växt med 2 meter,jag kommer aldrig att växa upp, första barnbarnen har nog kommit då | |
| Little_Lily | 2011-05-21 20:16 | |
![]() | Om tio år är jag lycklig! Kvar på mitt jobb som jag älskar - fast bara för att jag vill eftersom jag kommer vara rik då :) Jag kommer att ha förstått vad meningen med livet är och njuter av män, vin och sång! Och självklart har jag en liten gård i södra frankrike där jag dricker vin och har besök av underbara människor :) | |
| Borscht - Ej medlem längre | 2011-05-21 20:18 | |
![]() | Om 10 år tillbringar jag höst och vinter i mitt hus i Florida. Vintrarna i alperna och sommrarna i sommarstugan i Finland. | |
| satanigatan_ - Ej medlem längre | 2011-05-21 21:50 | |
![]() | 10 år... jag har inte kapacitet att reflektera kring ett sånt tidsspann tror jag. Jag tänker iaf: hellre socialt rikt liv än lyckad på jobbet. Hellre fler lediga timmar än mer pengar på kontot. Hellre lite mindre disk och lite mer liv. | |
| SimonG81 - Ej medlem längre | 2011-05-21 22:48 | |
![]() | ja ska fiska! | |