Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 873 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sigrids mor | 2011-06-04 13:35 | |
![]() | Förvånar mig att folk fattar så offantligt dumma beslut vad gäller sin privatekonomi och sedan räknar med att "få hjälp", bidrag eller what ever för att fixa i ordning den sedan. Det är för faen skattemedel vi pratar om - skärp dig och slösa inte bort mina pengar som kan användas till något arenabygge, rondell och nytt torg någonstans - för det är ju till DET som skattepengarna behövs mest. ;) Och så är dom i sin tur grymt förvånade över hur "det kunde bli så här". | |
| mirra51 | 2011-06-04 14:11 | |
![]() | Fråga till Björn K-hamn: jag köpte en kyckling som hade vad jag trodde var gula fettkulor men av ditt inlägg så förstår jag att det var ägg, har kyckling flera färdiga ägg inuti eller är det bara hönor som har det ? | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2011-06-04 15:47 | |
![]() | hur bruna och släta o jämna alla är så fort shortsen åker fram! | |
| Björn K-hamn | 2011-06-05 16:04 | |
![]() | mirra51, jag har ganska begränsat empiriskt underlag. Jag skulle tro att eventuella embryon till ägg finns strax innan tidpunkten när kyckling börjar kallas höna, dock borde ju dessa försvinna när man rensar ut inkråmet. | |
| Mindymoo | 2011-06-05 17:06 | |
![]() | @Ramsay: visst är det nå skumt med dessa brunsläta ben? | |
| malgomaj | 2011-06-05 17:31 | |
![]() | det förvånar mig att folk fortfarande använder solarier. (a pro på bruna ben redan i maj) | |
| EpsilonNoll - Ej medlem längre | 2011-06-05 17:47 | |
![]() | Förvånar mej att användandet av frasen:"Ursäkta meej!!" (med uppfordrande tonfall) försvann såå fort, men det är klart, Galenskaparna gjorde ju en berömvärd insats där - den kanske avgjorde saken? | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-06-05 22:09 | |
![]() | Nyheterna: var tredje svensk har en buffert under 10.000. Va? Är det så många som 2/3-delar som har mer? Trodde vi va många fler som inte ens har 0 kronor sparade. | |