Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 18 895 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| promenad - Ej medlem längre | 2011-06-08 23:22 | |
![]() | min kompis var på skidresa i typ österrike när hon var 16 nånting skitfull i en bar går hon fram till en man och säger "Du ser ut som Ingemar Stenmak" Mannen svarar; "Jag ÄR Ingemar Stenmark". | |
| sejmårr | 2011-06-08 23:44 | |
![]() | Jag bor på samma adress där Jerry Williams (då Erik Färnström)föddes på kökssoffan någon gång på 40-talet. | |
| Katitzi65 | 2011-06-09 00:03 | |
![]() | Min bror lagade Kungens femtioårslunch,( han har säkert lagat mat åt flera celebra och kända personer)Mina barn har delat tågkupé med Lasse Berghagen och fick en signerad cdskiva av honom och min sambo har gått i samma klass som Thomas di Levas bror... | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-06-09 00:16 | |
![]() | haha han HAR ingen bror BLUFF | |
| Grynkorv | 2011-06-09 03:31 | |
![]() | Vincent Pontare har ringt fel hem till mig. =) | |
| Lokex | 2011-06-09 03:39 | |
![]() | Jag har hejat på Kung CG XVI, mitt i natten på en brygga i Luleälven, var oväntat! | |
| mammastos | 2011-06-09 04:07 | |
![]() | Min kompis mamma var nanny åt Josh Hartnett | |
| peter | 2011-06-09 04:59 | |
![]() | Oj Lokex...kungen dessutom....det hade vart nåt det...här har jag bott i Sthlm..mitt i smeten sen 1984...och aldrig sett någon i kungafamiljen live....men...en gång skymtade jag Olof Palme i Grängesbergs Folkets Hus 1971...och så hjälpte jag den då nyblivne OS-gulmedaljören på 30 km skidor Thomas Aasgaard (heter han så?) med bilen sommaren 1994... :-) | |
| apajävel | 2011-06-09 07:43 | |
![]() | Åh jag har en bra :) Min kompis studiekamrat har varit tillsammans med killen som spelar Caspian i Narnia. | |
| tipitina | 2011-06-09 11:26 | |
![]() | Min exmake delade sjukhusrum med en gitarrist som spelat med Di Leva | |
| blue_moon | 2011-06-09 11:56 | |
![]() | En av mina tidigare kurskamrater har varit kursare med PC Jersild. Själv har jag läst litteraturvetenskap tillsammans med Jacques Werup. | |
| Axmed | 2011-06-09 14:04 | |
![]() | Robins Söders föräldrar bor här borta. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2011-06-09 15:29 | |
![]() | Min kusin har sjöng i Brolles kör i Körslaget. | |
| SiriusMusta - Ej medlem längre | 2011-06-09 15:30 | |
![]() | *Min kusin sjöng i Brolles kör i Körslaget. | |
| Cassano | 2011-06-11 08:25 | |
![]() | Under sin "storhetstid" skulle Martin Dahlin delta i ett jippor arrangerat av brottarklubben vi var med i. Martin kommer in med kaxig attityd och frågar min pappa var det var tänkt att han skulle vara. Pappa (som mycket väl kände igen honom) tittade frågande på honom och undrar: "Hm...och vem är du då?" | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-06-11 08:28 | |
![]() | jag stod brevid kungen vi samma rödlyse i stockholm,jag gav mig den på att jag skulle komma först där i från,kungen var inte med på noterna | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2011-06-11 08:40 | |
![]() | Väntade på flyget på Visby Flygplats för en massa år sen, så även Leif Loket Olsson. Karln är verkligen sjukt liten :) | |
| SethGecko | 2011-06-11 08:50 | |
![]() | jag har suttit snett bakom Mikael Persbrandt på ett flyg från Paris till Stockholm. Han hade solglasögon på sig hela flygningen och såg allmänt ofräsch ut. Min mammas sambos syster var på 70-talet ihop med Kay Pollack, vilket bl.a. innebar att han hälsade på i hennes barndomshem i nordvästra Jämtland, där jag har varit varje sommar sen 20 år tillbaka. Vilket betyder att jag sovit i samma säng som Kay Pollack. (känner mig lite smutsig) | |
| Regal Bunter | 2011-06-11 09:09 | |
![]() | Min kompis har blivit upptryck och upplyft av en mycket islken Svenn- Görasn Erikksson för att min kompis felaktigt blivit utpekad för att ha ryckt av mössan av en klasskompis. Svennis var deras gymnastiklärare. En kompis har spelat plump med Siv Malmqvists son. :-) | |
| Guldplate | 2011-06-11 09:52 | |
![]() | Ingen äkta "Jag mötte Lassie" då denna handlar om mig själv och ingen kompis systers moster som träffat någon speciell kändis.. Jag har kört ut en kille, som själv verkade påstå att han är kändis, till hans polare på landet utanför Knivsta. Eftersom jag hjälpte honom så lovade han mig att jag skulle få ett gratis inträde på vad jag tror var någon folkmusikfestival som hette "Änglaspel" i Leksand. Kan ha fel på namn och plats men kommer jag förbi där så ska jag hälsa från "Masen" så ska dom släppa in mig. Dessutom så fråga han om jag vill ha en t-shirt med hans autograf. Ångrar lite att jag inte tog den tröjan. Hade varit kul att ha som udda minne. Någon som har hört talas om "Masen"? =) | |