Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 18 985 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kaptenh | 2011-06-30 03:26 | |
![]() | Det brukar ligga en tjej utanför min bostad, på gården, och sola med 1. bikinitrosor som stoppas in mellan skinkorna för att undvika att vita partier uppstår, och 2. en bikinitopp som brukar vara mer av än på. Nu när de flesta är på semester så blir hon mindre och mindre nogräknad med hur brösten visas. Jag tycker att det är lite osmakligt, men min reptilhjärna får mig ändå att ta en extra titt när det ska justeras ställning och brösten avtecknas i fritt synfält. Nåja. Vad är väl en dag på stranden utan att få kika lite? Jag har hört att tjejer är likadana. | |
| kolbjörn | 2011-06-30 04:36 | |
![]() | Gör det bara, sola topless damer, herrar går ju för fan omkring i stan utan nåt på överkroppen. | |
| Richy Rich | 2011-06-30 07:13 | |
![]() | Tiitti: hur menar du nu? det har kommit många invandrare vi måste ta hänsyn till ??????? e dety inte så att dom ska ta hänsyn till oss o vår kultur? varför e det hela tiden vi som ska foga oss efter deras religiösa normer? | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-06-30 07:21 | |
![]() | Vad är problemet? Visa brösten om ni känner för det. | |
| Grymming | 2011-06-30 07:31 | |
![]() | Haha kaptenh ! Osmakligt !? Du menar väl inte det egentligen? | |
| Watchman | 2011-06-30 07:33 | |
![]() | Hur kan det vara så laddat? Sola topless om du vill. Det är inte ett dugg hänsynslöst. Bry dig inte om vad andra tycker, gör som du finner skönast och bäst. Spänn av folket. I övrigt håller jag med kaptenh, det är lätt hänt att blicken trillar dit en extra gång. Nu tycker jag inte att tuttar är något obehagligt så det gör mig inte så mycket. | |
| Grymming | 2011-06-30 07:36 | |
![]() | Nej det finns väl inget som är så behagligt som tuttar :) på rätt typ av kvinna då förståss | |
| friscooo - Ej medlem längre | 2011-06-30 07:42 | |
![]() | Haha exakt... det är osmakligt men ändå vill du ta en titt. Hur ska du ha det? | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-06-30 07:44 | |
![]() | Jag saknar att man "får" vara topless på stranden, hatar bh som är ett obehagligt äckligt varmt plagg. Och vaddå ta hänsyn till invandrarna, de får väl för f-n ta seden dit de kommer! | |
| TopBanana | 2011-06-30 07:57 | |
![]() | Men jag har för mig att de kom ut med att det kunde vara skadligt att sola topless; att låta bröstvårtorna och den tunna huden som finns över brösten att få för mycket direkt sol? Var visst farligt från cancer-synpunkt? Är det inte därför fler och fler har börjat att sola med överdel? Har dessutom flera killkompisar som tycker det är sexigare med överdel än utan; för då kan man låta fantasin styra. Håller med; en kille med underdel är mycket sexigare än en som låter allt hänga och flänga. | |
| slånbär | 2011-06-30 08:01 | |
![]() | Det märkliga är väl ändå att det har gått från att vara helt naturligt på sjutti och åttitalet till att vara hänsynslöst,äckligt och pinsamt. Vad har hänt under dom här senaste åren ? Jag solade alltid toppless när jag var yngre men även då hade många av dom äldre kvinnorna överdelen på sig precis som jag har idag då jag är äldre. Jag känner mig helt enkelt inte bekväm med att sola topless längre men när jag var ung var det helt ok. Det jag undrar över är om vi har tagit flera steg tillbaka i den moraliska och jämställdhetsdebatten överhuvudtaget. På många sätt går samhället mot nån sorts femtiotalsideal när det gäller kvinnor och familjeliv trots att vi ska vara så himla framåt när det gäller jämställdhetsutvecklingen . Det är bra många fler unga kvinnor som tex väljer att vara "hemmafruar" idag än för tio år sedan. I media så är det väldigt mycket fokus på heminredning, "pyssel" , trädgårdsskötsel, odling och framförallt matlagning. Känns rätt mycket femtiotal på nåt sätt och det lyser igenom i hela samhället känns det som. Så vi har väl helt enkelt fåt mer moralpanik nuförtiden än på det glada sjuttiotalet då jag var ung. | |
| m-70 | 2011-06-30 08:31 | |
![]() | På med Bhn, för allas trevnad. Visst finns det bröst som är värda att visas men många av oss har lite slappa och hängiga, då blir ju inte magen brun utan får två vita stora fält under brösten. En annan undran är varför det är ok att nästan vara naken på badet men skämigt att visa sig i underkläder på andra ställen? | |
| le-lou | 2011-06-30 08:47 | |
![]() | blääää för topless. cheap ass. | |
| MiniMiii | 2011-06-30 08:49 | |
![]() | Jag minns några tjejer som solade topless förra sommaren på stranden, självklart var det ett gäng 15-16 åriga killar som gottade sig i detta. Och tjejerna blev jätte arga på att dom tittade på brösten.. ...man får väl skylla sig själv om folk tittar när man solar halvnaken? Personligen bryr jag mig inte , sola hur du vill! | |
| slånbär | 2011-06-30 08:50 | |
![]() | Men hur kommer det sig att det är så man tänker nu när det var helt ok för 25 år sedan? Har vi fått moralpanik eller är vi känsligare nu? | |
| le-lou | 2011-06-30 08:57 | |
![]() | äh tror inte det är moralpanik, snarare att tjejer tycker att brösten inte är allmän egendom längre. nu för tiden med alla mobiler så är det rätt lätt att tuttarna hamnar på nätet. Kanske är det en motreaktion på tillgängligheten vi har nu för tiden, mina bröst ska ni iaf inte få. ingen aning. vet inte. bryr mig inte. glad att slippa se. | |
| mrperfect | 2011-06-30 09:43 | |
![]() | Spelar väl ingen roll om man visar brösten eller inte på badstranden. det är väl detsamma aom att "ropa på vargen" , till slut reagerar man inte. Redan på 60 talet diskuterade man denna fråga, obsolet, gammalt, föråldrat, tråden kan stängas. Nästa fråga. | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-06-30 09:50 | |
![]() | utan nederdel på stranden? | |
| Fispropp - Ej medlem längre | 2011-06-30 10:47 | |
![]() | Så, ska vi förbjuda det liksom mycket annat i detta förbudenas land? :) | |
| Lillstölla | 2011-06-30 11:01 | |
![]() | Solar gärna topless själv, men har för den skull ingen lust att göra det bland folk, gör det endast i stugan där jag är i fred! Föredrar att slippa se andras mer privata delar, ingen anledning att släppa lös dom bara för man är på stranden. Nån resonerade som så att eftersom killar redan visar sina bröst så kan väl tjejer få göra det med, och ja, nu tar jag i lite, men är för att göra en poäng, killar går kanske barbröstade på stan eller i affären med, skulle det vara okej om en tjej gjorde detsamma? Sola gärna topless, men då på ställen avsedda för det :) | |