Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade44
Mobilspel
Pågående18 945

Forumkategorier

Användare Inlägg  
slånbär2011-07-01 17:15
Antal inlägg: 5539

Men då är det ju bättre att tillhöra den "lägre" kategorin av människor som inte är fullt så framgångsrika och fantastiska i så tidig ålder utan har kvar mål att uppnå och drömmar att uppfylla. Verkar ju bara så himla meningslöst att ha ett sånt liv som du verkar ha-tragiskt helt enkelt. Att inte ha någon som bryr sig om man vaknar på morgonen -inte ens en hund. Att ha gjort allt man vill göra, sett allt man vill se köpt allt man vill ha när man är drygt tjugo och inte ens känna att man har en längtan efter nåt eller någon mer. Vad är det då för mening med att vara en sån fantastisk människa om det enda man har något som helst utbyte av är en spegel?

slånbär2011-07-01 17:17

le-lou-hur tror du andra halvan känner då?

AnSoJo2011-07-01 17:19
Antal inlägg: 227

Alla djur lever för att fortplanta sig, så givetvis är det egoistiskt. Men det är knappast beaking news utan har varit uppenbart för människan i århundraden. Antar att TS fick något av en aha-upplevelse när han insåg det. Bara att gratulera. Men som sagt, tror inte någon blir speciellt ledsen om TS väljer att inte skaffa några egna ungar. Alla har inte lika stark överlevnadsinstinkt, vilket i det här fallet kanske är lika bra. Jorden är redan överbefolkad, så det vore snarare att göra mänskligheten en tjänst. Men det är att skjuta sig i foten att klaga över att andra väljer att reproducera.

le-lou2011-07-01 17:23
Antal inlägg: 17500

slånbär - andra halvan har moderskänslor för honom. jag tror inte, jag vet.

:)

le-lou2011-07-01 17:26

jag har startat en fb grupp. Vi som älskar Yamaha Jet heter den. Det finns en som heter Vi som vill amma Yamaha Jet också, men den har bara 2 medlemmar hitills.

Aquila12011-07-01 17:29
Antal inlägg: 2463

Men, hahahahahah!!!!

AnSoJo2011-07-01 17:33

Han kanske inte behöver fler än två som ammar honom? Napp funkar ju oxå.

YamahaJet2011-07-01 17:35
Antal inlägg: 2239

Helt otroligt, det finns en kille på FB som heter Yamaha Jet och av precis samma anledning som jag - och han från Kroatien. Precis som jag.

Och det är inte jag alltså. What är the odds?

Ahnad - Ej medlem längre2011-07-01 17:42
Antal inlägg: 411

"vem gillar inte en alfahanne? Jag tror att hälften av betas kvinnliga befolkning är hemligt förälskade i Yamaha."

Nej, förälskad känner jag mig inte ("förklarligt nog", kanske, enligt en viss spelare här som vid ett spelmöte fick för sig att jag hade "klimakteriebesvär", vilket onekligen hade varit starkt jobbat vid en ålder av 26....). Men road! Och jag fattar bara inte: hur kan ni ta YJ på allvar?! Det är ju skoj!

Aquila12011-07-01 17:44
Antal inlägg: 2463

Allvar?

slånbär2011-07-01 17:45

le-lou-ledsen att göra dig besviken men den gruppen jag tillhör heter inte något av ovanstående. Det finns helt klart ytterligare en grupp då.

slånbär2011-07-01 17:47

Ahnad-varför tror du vi tar honom på allvar? Vi håller tråden vid liv bara-utan mothugg så dör den ju och det finns inget mer underhållande än trådar skapade av Yamaha!!

AnSoJo2011-07-01 17:52

Skulle TS vara en alfahanne...? Knappast. Isf skulle han känna ett starkt behov av att reproducera och så verkar ju verkligen inte vara fallet. Nej, han är mer den där som blir utstött ur hjorden och dömd att dö ensam, stackar'n. Eller egentligen är det ju inte synd om honom eftersom det är självvalt. Undra om det är bättre att vara ensam om att beundra sin egen förträfflighet. Hmm...

YamahaJet2011-07-01 18:09
Antal inlägg: 2239

Starkt behov av att reproducera? Vi är inga djur - män har i allmänhet aldrig haft det här "starka behovet av att reproducera" som ni kvinnor.

Jag hade emellertid inte varit främmande för den idén heller, om vi levde i en annan tid. Djinghis Khan exempelvis hade typ 10 000 barn men han satt inte och diskuterade jämställdhet med 10 000 mammor utan var ute och erövrade världen istället. Det går inte idag, med mobiltelefoner, datorer och annat som förhindrar mig från att att smita undan ansvaret. Kan inte se mig själv springa runt på stan och jaga nån unge. Kan bara inte. Jag gör inte sånt skit.

www.youtube.com/watc...Wk Z_StRjU0

treapplen - Ej medlem längre2011-07-01 18:11
Antal inlägg: 110

Haha YJ, du är mycket smartare än dom som sablar dig :)
Skulle vara kul med en fräsch bild utan studentkostymen också.

Snurransnurr - Ej medlem längre2011-07-01 18:12
Antal inlägg: 732

Nja, det finns ju ljusa stuner också, tror dom överväger. ;)

Snurransnurr - Ej medlem längre2011-07-01 18:12
Antal inlägg: 732

*stunder

AnSoJo2011-07-01 18:32

Självklart är vi djur och iaf alla män jag känner har ett starkt behov av att reproducera sig och kan inte hjälpa det, så det är du nog tyvärr ensam om. Har du inte fattat det är du helt nollställd. Vad nu det skulle ha att göra med jämställdhet vet jag inte. Vem försöker du övertyga om att du inte ska skaffa barn? Oss andra eller dig själv? Ok att du inte vill springa efter ungar, men då ska du inte knulla heller. Jag tycker du ska sterilisera dig. Ett enkelt ingrepp och lösningen på minst ett av dina problem. Kom inte och säg att ingen gav dig ett konstruktivt förslag.

le-lou2011-07-01 19:10

de män jag känner har ett starkt behov av sex.

Gautama2011-07-01 19:16
Antal inlägg: 6854

Jag är lite trött på folk som lägger sig i hur man fostrar sina barn, syftar på det som tittti nämnde tidigare. Om det inte är uppenbart att barnet far illa eller misshandlas så kan inte någon utomstående veta vad som lett fram till att man är arg på sitt barn och tillrättarvisar det.

När min son var liten och vi var i en affär så sa jag till honom att inte pilla på frukten som låg där, jag förklarade att man skulle betala för den först.
Då kommer det fram en liten kärring och säger att hon inte gillar folk som är elaka mot sina barn??!!

Hon valde fel person att tillrättavisa kan jag säga, hon fick så hon teg!

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?