Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
6
Inloggade11
Mobilspel
Pågående18 985

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Challe_B - Ej medlem längre2011-07-25 21:55
Antal inlägg: 5853

öronen är nog ingen fara. ser värre ut med underläppen i så fall

Rob - OT - Ej medlem längre2011-07-25 21:56
Antal inlägg: 77

Nu är vi inne på överkurs, känner jag. :-)

ullis1164 - Ej medlem längre2011-07-30 06:14
Antal inlägg: 1019

GÖR DET INTE!!! Det är bara ett välmenat tips. Grymt fult! Läskigt.

ANDERStG2011-07-30 06:23
Antal inlägg: 7560

Några hål o nån bortklippt flik så ser det ut som grisars öronmärkning. (Före brickor/chip slog igenom.)

Ovovivipari - Ej medlem längre2011-07-30 06:38
Antal inlägg: 1484

ullis1164: Det ser ut som det hänger något i ditt öra. Vad gör din kroppsmodifikation bättre än andras?

nettan232011-07-30 06:55
Antal inlägg: 4086

Finns tydligen alltid ngt att störa sig på.

Bara för att NI tycker det är fult och trashigt, så behöver det inte vara sanning, det ligger väl i betraktarens öga.

Det blir bara pinsamt när ni ska komma med era pekpinnar.

Till TS, kontakta dem som gjorde det? Undrar oxå hur de kunde missa att ge dig info.

BenDavis2011-07-30 07:05
Antal inlägg: 470

SylviaPlath: På vilket sätt skadar man sig själv när man töjer sina hål i öronen? Ja, förutom att man får stå ut med människors fördomar förstås..

silverbjälke - Ej medlem längre2011-07-30 07:39
Antal inlägg: 928

första inlägget i tråden, SylviaPlath !!! bullseye, klockrent och exakt vad man tänker så fort man läste trådtiteln. instämmer till 110%

Men för helvete, gör det inte, det ser förjävligt ut!

nettan, vi... dvs omgivningen är betraktaren och jo, det ser för djävligt ut vilket man även har rätten att säga.

Mercedes2011-07-30 09:18
Antal inlägg: 728

Oj usch...gör ont att bara se. Gör det INTE!

1rumlan2011-07-30 09:52
Antal inlägg: 18

Det verkar alltid vara fritt fram att hoppa på de människor som sticker ut ur den tråkiga och gråa mängden. Men om jag får säga något tycker jag personligen att det fulaste och tråkigaste som finns är människor utan något som helst uttryck eller stil, men jag skulle aldrig säga till någon hur han/hon ska göra/inte göra. Aldrig.

Den här tråden skulle handla om tips och rekommendationer, inte om att konservativa människor ska stå med pekpinnar och tala om vad som är rätt och fel.

m-702011-07-30 10:17
Antal inlägg: 140

Kan det växa igen om man ångrar sig?

le-lou2011-07-30 10:31
Antal inlägg: 17500

töj på. en kompis kille har töjt så öronsnibbarna som inte längre finns, det är två skinnflärpar som flaxar likt en korp på rymmen när det blåser ute.
Personligen skulle jag hellre sätta ett kycklingben i näsan. Men smaken är som baken.

Mindymoo2011-07-30 14:25
Antal inlägg: 1743

Tror inte du frågade om vi tycker det är fint eller fult (gräsligt tycker jag men det är jag det, och det finns värre!).
Gör som du vill! Och kolla med hålslagaren vad de har för råd. Det verkar konstigt att de inte skickade med nåt papper, man glömmer ju ofta vad folk sagt...

Irrblosset2011-07-30 14:32
Antal inlägg: 6

m-70: Ja visst kan det de. Så länge man inte går över typ 8mm så brukar det växa igen fint igen. Själv har jag töjt mina till 5mm, tänkte stanna vid 7mm. Då kan jag i alla fall ha en fin plugg.

Fult, gräsligt, äckligt eller sjukt snyggt. Vi tycker alla olika. Tycker det är synd att denna forumtråd skulle bli en "det är fult och äckligt" tråd när personen i fråga bad om hjälp. :/

ttiittii - Ej medlem längre2011-07-30 14:38
Antal inlägg: 37631

nämen hallå bor du på landet eller,öronplugg är ute nu ska det vara en posklilja av plast uppkörd ja du vet vad,den ska vara utanför jeansen så att den ser lite lagom gullig ut,eller varför inte göra som andra Afrikaner och sätta en tallrik i läppen mycket praktiskt att alltid bära på sin tallrik eller varför inte fixa sitt sjävförtroende med lite studier,men är man 13 och har kroppen full med upproriska hormoner så kanske det är viktigt med öron plugg,så att alla kan se att här kommer en ung människa utan självförtroendemen det kan vara ett minne att bevara till barnbarnen ,att visa sin öronplugg och säga att så här puckade var vi när vi var unga

Prärieklocka2011-07-30 14:43
Antal inlägg: 11487

Min första tanke var också att jag tycker det ser läskigt ut. Nu var ju dock inte frågan vad vi tyckte om töjning av örsnibbar. Att bara skriva negativa saker är kanske inte helt schysst, även om alla förstås får tycka vad de vill. Om jag frågar efter bra vegetariska recept, vill jag ha just det - inte massa uppmaningar att äta kött och sluta med veggomat. Om jag frågar efter tips på vad man kan göra i Stockholm, skulle jag inte bli glad om jag bara blev ifrågasatt över mitt resmål, typ "Åk till Göteborg istället, Stockholm är inget att se". Så gör du som du vill, även om jag själv inte skulle ha gjort det och helst ser att mina barn när de växer upp låter bli!

ttiittii - Ej medlem längre2011-07-30 14:53

jag har inte skrivit att det är fint eller fult.ställer bara en bakomliggande diagnos till fenomenet

Irrblosset2011-07-30 15:04

Trångsynta människor finns det tydligen gott om.. Kan det inte bara vara så att vi som töjer tycker det är snyggt? Vi tycker om body-art osv..?? Måste det alltid vara så att man ska tänka på framtiden, tänka på hur det kommer se ut när man blir gammal osv?

Vad hände med att leva i nuet? Njuta av den tid som vi är i just nu? Suck säger jag bara

ttiittii - Ej medlem längre2011-07-30 15:11

allt går,det går att låta bli att studera och leva på soc ,lite svårt bara när barnen vill ha datorer,skulle jag anställa en person som har plugg i örat?svar nej,utgår jag i från att denna menniska är mycket ung och är ansvarslös svar ja,hur många högskoleutbildade och universitets studerande har öron plugg ?inte många,detta är en stämpel på att här kommer en person med låg utbildning eller ingen alls

Irrblosset2011-07-30 15:19

Jisses, de flesta av mina vänner (som pluggar på högskola och universitet) har båda piercingar och plugg i öronen och hör och häpna dreads, de är inte lågutbildade och har arbete. Jag själv har precis flyttat till en ny stad och ska snart sätta igång och fortsätta mitt plugg.

Du låter som en sån där som tycker att den vet bäst om allt och alla. Ser du ett par studenter som inte har plugg osv i öronen så är det så, ingen har det. Men där har du uppenbarligen fel.

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?