Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-08-17 21:11 | |
![]() | morsans syrr,vad skönt jag vill också kasta mickro,kanske är jag bättre på det en på talrikar | |
| Shylster | 2011-08-17 21:14 | |
![]() | Min far e ganska känd för sina vredesutbrott som oftast utspelar sig som gap o skrik därför så minns jag en situation som är enda gången jag sett honom så arg och besviken att han helt enkelt gick o lade sig på sitt rum o stannade där i ett dygn. Då min far e finsk och stolt över vissa finska idrottare så var stora matchen i OS elelr VM-hockeyn minns inte riktigt mellan Sverige och Finland superviktig. Då Finland köttade på i början och hade sakta men säkert styrt upp en 5-1ledning så var det verkligen stor fest hemma i vardagsrummet med dans sång och lite dricka. Men då Sverige helt plötsligt börjar vända matchen så märker man verkligen hur min far blir tystare och räddare för varje mål Sverige lyckas göra. Även om han vid 5-2 och 5-3 kallade dessa reduceringsmål för tröstmål så var han inte lika självsäker längre. Hur som helst så vann Sverige matchen med 5-6 till slut och utan att säga ett ord gick min far ut ur vardagsrummet in till sovrummet och stängde dörren. | |
| ANDERStG | 2011-08-17 21:22 | |
![]() | person 1, bekymrad: [...] skulle vända sig i graven om [...] person 2, irriterad: Man vänder sig inte i graven! person 3, med fin distans till tjafset: Det beror på hur tjälen går. | |
| mrperfect | 2011-08-17 21:24 | |
![]() | jag åkte till polisen och anmälde inbrottet helt enkelt. jag tappar aldrig kontrollen helt enkelt, tråkighetsdrag :P | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-17 21:46 | |
![]() | lol "lite dricka" | |
| Pocaloca | 2011-08-18 12:10 | |
![]() | hahahahaha | |
| Ckur | 2011-08-18 12:34 | |
![]() | Jag är väl så där otäckt tråkig att det värsta jag gör när jag blir riktigt arg är att stampa hårt med foten i golvet och börja grina...Föga respektingivande! :/ | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-08-18 12:48 | |
![]() | Vänner till min familj ligger i en mycket bitter fejd med några sommarstugegrannar. En lång historia angående nåt arrendeavtal som går tillbaks till sisådär 25-30 år. Så fort tillfälle ges ror de över till deras ö och urinerar på väl valda ställen. Tilläggas bör att farsan i den familjen är 65 bast... Måste erkänna att jag tvingades med en gång, fast jag utförde mina plikter utan aggression :) | |
| mjangsan | 2011-08-18 13:04 | |
![]() | Jag har slagit sönder en toa, givit min lillasyster näsblod, kastat lillasyrrans moppe i ett dike, kastat min egen cykel i ett dike..mkt sånt här i blint raseri. Får väl gå någon kurs i hur man hanterar sin ilska. | |
| koksiken | 2011-08-18 13:48 | |
![]() | Jag har knäat sönder en kåpa på en motorcykel som fick motorstopp gång på gång och dessutom inte gick att kicka igång, utan måste springas igång. Jag har öppnat dörren och kastat ut (inte vid samma tillfälle)en blomspruta och en blockflöjt, båda missbrukades inomhus och jag tröttnade på att försöka tillrättavisa "ungen". | |
| koksiken | 2011-08-18 13:53 | |
![]() | Min mor skottade igen en halv(!) parkering en gång. Halvan som försvann låg inom vår tomtgräns och vår granne som brukade använda den som vändplats för sin lilla bil var förbannad för att en av våra kompisar hade ställt sin bil där någon timme när han var på fika hos oss. Efter att grannen hade skällt ut morsan för att "hans" parkering var upptagen så hämtade hon en lina som hon spände mellan tomtmarkeringarna, tog en spade och skyfflade gruset i en skottkärra. Dagen efter hade hon köpt jord och börjat anlägga en plantering på den fd parkeringen. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2011-08-18 13:58 | |
![]() | Jag har en äldre syster som alltid varit aningen melodramatisk av sig. Hon har dessutom alltid varit smått barnslig. Utbrott och fånigheter avlöste varandra, speciellt under tonåren. Jag minns speciellt en gång då vi bägge kommit hem från skolan och var hungriga. Jag hade haft gympa sista lektionen och bestämde mig för att duscha hemma. Hungern var dock större, så jag värmde mat och satte mig vid bordet. Tydligen satte jag mig på den plats hon sett ut som sin, vilket renderade i gap och skrik. Fanns ju inte en chans att jag tänkte resa mig upp och byta stol när det stod fem lediga stolar runt bordet, så jag fortsatte att bläddra i tidningen som låg framför mig. Hon blev ännu mer upprörd och plötsligt sitter får jag innehåller i hennes glas över mig. Efter en överraskad inandning säger jag sedan lugnt "Tack! Nu slipper jag ju duscha" och log brett medan jag bläddrade vidare i tidningen. Hon stormade ut ur köket och skrek till morsan att hon minsann måste uppfostra sina barn bättre. Jag ropade tillbaka att hon troligen var ett hopplöst fall och att morsan inte skulle anstränga sig i onödan. Min syster pratade inte med mig på flera dagar. Oh, well... | |
| _e_mma | 2011-08-18 14:10 | |
![]() | När min kusin var kring 16-års åldern så bråka hon med sin familj- mamma, pappa och lillebror vet ej vad bråket handla om men hon var så arg så hon smällde igen sovrumsdörren så handtaget for i backen och där stod hon och inte tog sig ut =) hon hade rummet på övervåningen så fönstervägen gick inte att ta sig ut från sså hon fick vackert knacka på och be om hjälp av familjen! | |
| Leasmamma | 2011-08-18 20:15 | |
![]() | Åååå så underbart det är att komma in här och läsa om alla era tokigheter. Man kan ju inget annat än att skratta! Jag verkligen älskar alla era aggressioner! :P | |
| Marttina | 2011-08-18 20:35 | |
![]() | En kompis blev arg när han mekade sin moped och slog fast en stor skruvmejsel i garagedörren, sen när hans ilska hade lagt sig så fick han inte bort den. Då tog han i med båda händerna och ryckte till så att han slog ut båda sina framtänder. | |
| madeleine234 | 2011-08-19 20:27 | |
![]() | :) | |
| Lindqvist_ | 2011-08-19 20:40 | |
![]() | Var och fiskade med min far en gång. Vi hade då en snurra som inte var så väldans bra, och tillslut sa jag på skoj att vi bara skulle tippa i den i sjön. Sagt och gjort, han lydde mitt ord och där försvann den ner i djupet. Lite jobbigt var det bara att ena åran gick av när vi skulle in till land igen... | |
| ixias | 2011-08-19 20:52 | |
![]() | Min sambo blev förbannad på att inget hände hemma, så han tog saken i egna händer och skulle borra upp TVn på väggen. Sakt och gjort, dock fastnade hans långa hår i borren när han började borra. Stackarn ringde sin dotter som låg dubbelvikt vid synen.. samtidigt som min sambo skrek att hon INTE fick klippa av det! Håret räddades, och nu ca 2 år senare blir han fortfarande lite mulen när vi tar upp händelsen! | |
| Leasmamma | 2011-08-21 13:44 | |
![]() | Ååå vad härligt att ni delar med er av så mycket tok! Idag blev min 3-åriga dotter helt vansinnig av trötthet när vi skulle gå hem till lägenheten från parkeringen. Hon vägrade gå, så hon ställde sig och började hoppa, sparka och fäktas samtidigt som hon skrek "JAG ORKAR INTE GÅ!" Då satte jag mig snällt ner på gräsmattan bredvid och tittade på. Till slut insåg hon att det inte var någon idé att fortsätta, så då tittade hon surt på mig och sa "Kom nu mamma så går vi hem", så drog hon mig i handen och började snällt att gå.... | |
| Mebiti | 2011-08-21 14:21 | |
![]() | När jag var elva stod jag i en hiss tillsammans med min storasyster, vi var inte osams det minsta. Plötsligt kom jag att tänka på alla elaka saker hon gjort mot mig genom åren och blev riktigt jäkla förbannad så när hissen stannade spottade henne i ansiktet, sparkade henne på benet och sprang fort därifrån. Hon blev väldigt förvånad. | |