Spelrum
| Giraffen | 6 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 564 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Sigrids mor | 2011-08-31 21:31 | |
![]() | Jag har hört många som ligger i soffan och spelar och inte orkar bry sig om chatten. Och så finns det dom som är som min mamma; hon har inte ens förstått att det finns en chat-funktion i "poänglistan". :-D | |
| tssss | 2011-08-31 21:56 | |
![]() | haha, sigrids mors mamma! tycker också man kan säga hej! varför inte? ok om man nån gång har annat för sig.. men att man själv som person bara inte bryr sig finner iaf jag själviskt, det är bara evil. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2011-08-31 22:03 | |
![]() | Fast jag erkännner att om min motståndare bara sticker efter att jag sprungit 8:or runt denne, ökar det bara min triumf..... Dessutom så förstår jag faktiskt reaktionen. Det är värre med alla dessa hycklare. | |
| _hedvig_ - Ej medlem längre | 2011-08-31 22:33 | |
![]() | ja så känner jag också att triumfen ökar med sur förlorare som sticker särskilt om de har hög rating och man ratats innan då man var "liten" | |
| _hedvig_ - Ej medlem längre | 2011-08-31 22:34 | |
![]() | men det är alltid trevligt med ömsesidig artighet | |
| Contur | 2011-09-05 21:16 | |
![]() | Och här har vi dagens trevlighet från en spelare som jag vet namnet på men vars identitiet jag inte avslöjar här. Spelaren ansluter till mitt spel. Eftersom personen har under 1000 i rating nekar jag. Personen ansluter igen. Jag nekar. Personen ansluter igen och börjar ställa frågor - varför vill jag inte spela, "vågar" (skratt") jag inte spela?.... Till slut skriver jag att om personen inte slutar att ansluta igen och igen och igen så tar jag kontakt med en spelvärd. Då skriver personen: "Sätt dig på något hårt din dumma jävel". Sådana är vissa här. Trevligt, va? | |
| mrperfect | 2011-09-05 21:53 | |
![]() | NÄ | |
| Anders A | 2011-09-05 22:06 | |
![]() | Contur! Vad trist med såna människor. Jag tränar på att inte bry mig om de otrevliga och istället fokusera på de trevliga. Det funkar riktigt bra. De är inte värda att jag ska bli arg | |
| Midna79 | 2011-09-05 22:11 | |
![]() | Otervlig ska man såklart inte vara - men jag ser inget fel i att neka ngn som har låg ranking utan förklaring eller att inte vilja prata under spelets gång. Det stör mig inte ett dugg om ngn nekar mig att spela - varför skulle det göra det? bara att öppna ett eget spel. | |
| Anders A | 2011-09-05 22:15 | |
![]() | håller med | |
| taxam - Ej medlem längre | 2011-09-06 00:17 | |
![]() | Jag hejar, tackar o s v helt beroende på den respons jag får...och lite beroende på hur motparten spelar. Artig är jag i verkliga livet...men här har jag inga som helst problem med att "dissa" folk som är otrevliga, ska promt spela fastäen dom ligger på 567 poäng i rank och inte fattar att jag inte är intresserad av att spela mot dom eller på annat sätt gör att det inte känns kul att spela. Finns så många olika varianter av spelare här, de flesta är trevliga att spela mot men det finns en del av den mindre trevliga typen också...däribland jag själv om jag får en kass attityd i både chatt och spel, jag sitter inte och "trevlar" mig i onödan. | |
| Thoron_ril | 2011-09-06 00:55 | |
![]() | Jag försöker alltid att hälsa och tacka för matchen. ibland kan jag glömma att hälsa eftersom att jag är så inne i mina brickor men jag brukar alltid komma på mig själv och hälsa inne i matchen. jag tackar alltid för mig oavsätt om jag vinner eller inte. jag tycker det hör till god spelanda. men fler och fler gör inte det och oftast om de förlorar. skulle jag av någon anledning bli avbuten i ett spel och sedan återkomma (webläsaren hänger sig osv) så förklarar jag alltid för spelaren varför jag försvann... Jag har spelat här länge och tycker att folk ibland kan vara lite högdragna och jag tycker inte det är fel att inte vilja spela med en del spelare om de ha för hög/låg ranking eller vad det nu kan vara. jag tycker det också handlar om brist på resepkt. Hoppas du fortsätter att spela och ge inte upp... Alla här är inte otrevliga! | |
| zezzo - Ej medlem längre | 2011-10-10 13:47 | |
![]() | Contur 2011-08-30 17:43 Antal inlägg: 8 "Slutar snart att vara trevlig"...... "Men jag börjar tröttna på att försöka vara trevlig." Jadå Contur. :D Ditt dagens inlägg visar med all tydlighet att någonstans på vägen så gjorde du det, du tröttnade totalt. :P Hur känns det nu då? Bättre så? :D | |
| Harsh Head - Ej medlem längre | 2011-10-10 14:12 | |
![]() | Jag tycker den här diskussionen är fullständigt meningslös och jag tycker dessutom att det verkar som att ni överanalyserar och överreagerar på precis allt. Folk gör precis vad fan de vill här, orkar jag inte skriva "tfgm" efter en match så gör jag inte det, och skulle någon annan strunta i att göra detsamma till mig så skulle jag inte direkt ta det personligt. Har ni inte bättre saker för er än att sitta och gnälla på såna här RIKTIGA jävla skitsaker? Suck. | |
| diffdiff | 2011-10-10 14:17 | |
![]() | Personligen hälsar jag och takar ALLTID | |
| satanigatan_ - Ej medlem längre | 2011-10-10 14:19 | |
![]() | Orka uppröra sig över att folk inte säger "hh" & "tt"..... då kan man inte ha mycket att bry sitt huvud med. Man behöver inte ta allt som en personlig förolämpning. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-10-10 14:20 | |
![]() | Att man tröttnar på att "försöka vara trevlig" säger väl mer om en själv än om motspelarna. Med en dåres envishet hälsar och tackar jag alltid och råkar ytterst sällan ut för riktigt otrevliga spelare men jag skulle lätt kunna peka ut ett par som inte borde vara här. Sura förlorare glömmer jag fort och det finns inget värre än dåliga vinnare som även måste göra hån av förloraren och kräver att de ska tacka för en usel match. Känns som att vi har ältat detta förr? Kaffedags. | |
| Pocaloca | 2011-10-10 14:22 | |
![]() | Jag trivs med att vara trevlig =) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-10-10 14:27 | |
![]() | >> Orka uppröra sig över att folk inte säger "hh" & "tt"..... då kan man inte ha mycket att bry sitt huvud med. Man behöver inte ta allt som en personlig förolämpning. Precis så. | |
| le-lou | 2011-10-10 14:27 | |
![]() | håller helt med Bitte. Vi är här för att spela. | |