Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
13
Inloggade41
Mobilspel
Pågående19 551

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Dersu2011-09-04 17:55
Antal inlägg: 461

Tycker den röda pilen är konstigare. Inte för att jag är i skogen så mycket men jag har aldrig sett en sån där pil förut. Kanske är en slags uggla?

mikenomad - Ej medlem längre2011-09-04 18:04
Antal inlägg: 1428

Kanske något som fastnat på linsen :)

Dersu2011-09-04 18:21
Antal inlägg: 461

Ah, klart. Dåligt av mig att inte fatta...

Hade en kort diskussion med en kille för några år sedan. När man fotar i mörker med blixten rakt framåt kan damm, snö, vattendroppar och annat i luften dyka upp bilden utan att dom syntes vid fototillfället. Killen hade ett gäng bilder där just detta hänt, enligt honom var det dock inte damm. Det var Orouboros, en gudalik reptilras från yttre rymden. Det visade han genom att förstora upp bilden hur mycket som helst, lägga på tokmycket kontrast varpå man kunde se en S-kontur i några av dammkornen. Vad fan svarar man på det när man fattar att han inte skämtar...

mikenomad - Ej medlem längre2011-09-25 14:57
Antal inlägg: 1428

Terje i "Svenskan" den 23/9:"Det är mig själv jag lurat mest"
www.svd.se/nyheter/i...49 3186.svd

Jag undrar det jag.

henrik_l2011-09-25 15:15
Antal inlägg: 918

Jag vet inte vad som driver nån att fuska och jag tyckte nästan synd om karln ett tag. Sen hörde jag, jag vet inte om det är sant att han satt dit nån som tog en bild från hans hemsida. I såna fall är det ju rent patetiskt. Och det som är verkligt surt med sånt här är ju att länsstyrelsen skickade ut folk vad jag vet. Det blir ju liksom lite insatser i naturen som kunde ha lagts annanstans. Det är riktigt dåligt.

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?