Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 616 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| marmeladov22 | 2011-11-04 09:20 | |
![]() | Då är det hela väldigt märkligt. | |
| diffdiff | 2011-11-04 09:23 | |
![]() | Ja precis det jag säger är ju helt chockad över hennes beteende | |
| ben hogan - Ej medlem längre | 2011-11-04 22:54 | |
![]() | Navelsträng | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-05 07:30 | |
![]() | anmäl henne till hennes chef ,gå och få ett läkarutlåtande på sonen,tryck upp det i ansiktet på henne,sådana här människor behöver veta att dom gjort fel,så dom kanske ändrar sig någon gång ,förmodligen är hon ful och har inget sexliv och behöver hävda sig på något sätt,man råkar ut för dom helatiden,hon gillar dig inte för att du är vacker,och därför gör hon så här,man sårar mest genom att trampa på barn,till dom som är vackra,det är idioternas ända sätt att hävda sig sjukt men sant | |
| diffdiff | 2011-11-13 15:06 | |
![]() | haha titti du e rolig | |
| Hillegnu | 2011-11-13 15:17 | |
![]() | En lärare på min sons skola sa till hans klasskompis (inför hela klassen) att han nog behövde fettsuga sig lite. Kommentaren fälldes efter att eleverna hade suttit o talat om övervikt och pojken hade nämnt att skolsköterskan påpekat att han hade ca 7 kg för mycket. Hon kanske tyckte att det var roligt men det tyckte inte pojken ifråga som är 12 år. | |
| Pocaloca | 2011-11-13 15:20 | |
![]() | diffdiff. ttiittii har rätt =) | |
| diffdiff | 2011-11-13 15:21 | |
![]() | Vissa vuxna är dumma i huvudet. Fettsuga sig lite? Vilken idiot. | |
| slånbär | 2011-11-13 15:57 | |
![]() | Diff-hur har det gått? Har du pratat med rektorn? jag är nyfiken på vad h*n i så fall har sagt och agerat. | |
| apbur | 2011-11-13 16:07 | |
![]() | Man behöver ju nödvändigtvis inte tro på allt barnen berättar. Blir man utsatt för kritik och även chockad som ts säger så är risken ganska stor att man återger händelsen lite felaktigt. Det är mänskligt. Man lägger till och drar ifrån lite för att tydliggöra poängen. Den man helt subjektivt upplevde men som kanske inte riktigt är hela sanningen. | |
| diffdiff | 2011-11-13 16:18 | |
![]() | Jag har pratat med rektorn. Idioten har bett om ursäkt. Det va mer eller mindre det som hände. Fick även en höra tt hon inte far uttrycka sig fult vare sig till föräldrar eller barn | |
| falcon16 | 2011-11-13 16:32 | |
![]() | skulle detta anmälas t skolinspektion eller annan myndighet skulle nog detta ses som allvarligt....... skulle man själv säga så t arbetskamrater såsom chef skulle detta ses som mobbing. | |
| diffdiff | 2011-11-13 16:53 | |
![]() | Ja precis. Häxan kom lindrigt undan. Dock väger hon inte mitt barn fler ggr det gör skolsköterskan nästa gng. | |
| marmeladov22 | 2011-11-13 17:05 | |
![]() | men var hon inte skolsköterska? | |
| adel 101 - Ej medlem längre | 2011-11-13 17:09 | |
![]() | förjävla trist att folk säger så till och inför barn, hoppas ni lägger det bakom er och anser er stå över sådant och att personen är en looser. feta barn som faktiskt ÄR feta är trist, själv har jag lite av en fobi som triggar lite ilska inom mig när jag ser feta ungar. jag skapade en tråd här för typ 4 år sedan ang ämnet där jag faktiskt sade till en mor (så barnen inte hörde) vad jag tyckte om hennes gödningsteknik av de små när jag stirrade ned i hennes kundvagn på ica och såg att barnen vägde in som små sumos båda två. denna tråd satte väl en stämpel på mig men det struntar jag i, hoppas hon tog så illa vid sig att hon faktiskt började tänka över vad hon ger dem för mat och framtida hälsa. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-11-13 17:44 | |
![]() | för några år sedan så lekte min dotter med en unge i en grannby,den flickan var fet,men inte min tjej,efter lite funderande sa jag till den mamman så här:Du jag tycker vi slutar att skjussa dom här tjejerna nu för dom kommer bli feta som julgrisar,dom kan gå eller cykla,jag såg på den mamman att hon aldrig tänkt tanken att flickan var tjock.det gick en tid så var flickan smal,lika smal som sin mamma,jag är ganska säker på att flickan fortfarande varit tjock om jag inte sagt så,jag glömmer aldrig hennes förvånande uttryck när jag sa så till henne | |
| diffdiff | 2011-11-13 18:01 | |
![]() | Skoldoktorn. Man ska ju inte göda sina barn det är bara fel. Ingen barn ska behöva vara fet | |