Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 10 |
Mobilspel
| Pågående | 18 671 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| systerrebell | 2006-10-15 02:24 | |
![]() | Ja, det räknas! Här tar vi emot alla med öppna famnar. :) | |
| systerrebell | 2007-06-01 04:04 | |
![]() | Jag kom som sagt aldrig till Kanton. Men nu är det flyttdags igen och jag har tjing på en lägenhet där. Hur är det med E4:an? Allting verkar fint med lägenheten, jag tvekar bara pga oro över att jag kommer störas av trafiken. :S | |
| falafelibröd | 2007-06-01 07:33 | |
![]() | Jag har då bott på kantorn i över ett år nu, och man hör faktiskt inte trafiken. Inte jag iaf :) Dessutom bygger dom ju ny e4 utanför stan. Kantorn är världens mysigaste område, speciellt på somrarna. Dessutom kommer du ha mellan 5-10 min till netto, willys, lidl och coop forum. Det du! Hoppas du kommer trivas!! | |
| Nemi | 2007-06-01 10:30 | |
![]() | systerrebell: jag bor på väktargatan och hör inte tycho hedéns särskilt mkt, det enda som hörs är godstågen sentsent på kvällarna och det är mysigt :) kantorn/väktarn är jättemysigt, välkommen hitåt :) falafelibröd: dessutom han vi ju gamla uppsala/rödbospåret i närheten att promenera/springa runt i :) Nära till stan + skog, helt kanon. | |
| två bakelser | 2007-06-03 00:42 | |
![]() | En gång när min syster flyttade flög en bokhylla av från släpkärran i en kurva i höjd med Scandinavium. | |
| sutina | 2007-06-04 15:19 | |
![]() | När jag flyttade till huset jag bor i nu så var det "rundgång på tre" Alltså så här: Dom som vi köpte huset av skulle flytta till sitt föräldrahem, dom hade sitt hus uthyrat till en kille som i sin tur skulle hyra det torp som vi hyrde vid det tillfället. på morronen då det var dags fick startskottet gå och vi flyttade till våra nya hem samtidigt. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-06-04 22:33 | |
![]() | Har hållit på i snart 3 månader = uppsägningstiden att flytta ut ur min lägenhet! otroligt vad mycket "bra-att-ha-saker" man samlar på sig på 8 år! =). N u är det snart bara den träliga städningen kvar av dessa 100kvm som varit hem åt mig och mina 4 barn, ett antal hundar och kattor, fiskar, möss, råttor och andra smådjur. Man blir lite nostalgisk när man går där och påtar och väljer vad som ska ner i kartongerna, vad som ska ner i sopsäckarna och vad som ska hem till näst äldsta sonens egna lya :) Tycker det är jobbigt att packa saker i flera månader, för att sedan kasta det för att det inte passa in i det nya boendet. | |
| systerrebell | 2007-06-04 22:37 | |
![]() | Haha, det värsta jag kan tänka mig är att tvingas bo granne med någon som har gnagare som husdjur. När jag var liten hade min granne råttor, vilket ledde till att jag nästan grät varje gång jag gick förbi hennes dörr. Jag borde gå i sådan där kognitiv terapi på Skansen. :C | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-06-04 15:52 | |
![]() | Väcker liv i tråden igen... Funderar på att flytta till Uppsala, och undrar var man i så fall bör bosätta sig om man vill ha lätt att ta sig till Ångströmslaboratoriet och slippa en massa buller? De bästa gatunamnen/numren i Studentstaden uppskattas. Hur är standarden för övrigt i deras (student)lägenheter? | |
| david_i | 2008-06-04 16:26 | |
![]() | Testa ring Eklundshof och hör. Bodde där i ett år för ett tag sen och det var toppen om än lite långt från stan. Så nära Ångström du kan komma är det dock. Nu hittar jag inte någon hemsida till deras hututhyrarsida men ring konferensgården och hör: www.eklundshof.se/index1. php | |
| emmylicious | 2008-06-04 16:30 | |
![]() | Min flytt slutade med att jag och min pojkvän gjorde slut.. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-04 16:38 | |
![]() | Håller också på att packa. Min flytt går den 1:a juli. Så träligt att packa. Skulle helst bara vilja att nån trollade och så var allt klart :D Simsalabim....Men det bästa av allt är att jag kliver in i ett nytt kapitel i mitt liv, som singel. Solen värmer och allt är bara underbart..... | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-04 16:40 | |
![]() | Åh vad trist det är att flytta... men så jävla skönt också. Min rekommendation är att slänga så mycket som möjligt. Släpp skiten bara, börja om från början. Var inte blödig, tänk inte så mycket på att du inte har råd med nytt. Släng av hjärtat släng! | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-04 16:47 | |
![]() | Precis, för då får man energi. Gammalt skit är ena riktiga energitjyvar!! | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-04 16:48 | |
![]() | Vita, flyttar du från nynäshamn till...nynäshamn? från barack till barock? Från hydda till palats? Vad händer? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-04 16:53 | |
![]() | dude..jag flyttar från ett samhälle utanför Nynäs och in till stan, från parhus till 62 kvadrat. Så det blir från hydda till palats. Enligt mig alltså. | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-04 16:54 | |
![]() | Ett rikt liv och "utrymme" handlar ju inte bara om kvadratmetrar... In till staden, menar du den stora staden där tunnelbana finnes!? ;) | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-06-04 16:57 | |
![]() | Hmm, tunnelbana? Vad är det? :D när det finns Sveriges farligaste väg 73, och inga tåg eftersom dom håller på och bygger ny bana. Buss finns det visst. Men det skiter väl en raggare i som man brukar säga. Har bil:D | |
| Spyan | 2008-06-04 17:05 | |
![]() | Jag är precis färdigflyttad och färdiguppackad *nöjd* | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-06-04 17:05 | |
![]() | In till stan nynäshamn alltså... okej, mina associationer till "stan" är uppfunkade och aningen etnocentriska. miljöskada. | |